2x ranged combat, werkt dat wel lekker?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:33 schreef FerryNL het volgende:
Ga zo ook weer opnieuw beginnenGa als mage en archer spelen. Dat blijft toch wel mijn favoriete speelstijl
Ik vind dat wel lekker spelen ja. Gewoon sneaky zijn met je crossbow, en als ze dichtbij komen dan je magie gebruiken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
2x ranged combat, werkt dat wel lekker?
Heavy armor gauntlets + perk nemen en iedereen hand to hand killen. Like a boss.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:17 schreef TheFastOne het volgende:
Nieuwe Khajiit-game gestartIemand nog tips? Moet een thief worden.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:55 schreef FerryNL het volgende:
Damn was even die Morrowind Overhaul aan het testen. Holy shit wat word die game super mooi dan![]()
![]()
Ik ga Morrowind ook maar een kans geven. Zeker nu je die graphics omhoog kan krikken. Er zullen mensen zijn die zeggen ''speel het gewoon normaal'', maar ik kan echt dat spel niet meer met die oude graphics spelen
Mja, niemand anders doet hetquote:
Waarom niet als ik vragen mag? Ik vind Morrowind echt te lelijk om te spelen zonder modsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:13 schreef drumstickNL het volgende:
speel maar gewoon normaal
skyrim ook; geen mods, gewoon vanilla.
nooit gezienquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:37 schreef summer2bird het volgende:
Deze moeten ook dood:
[ afbeelding ]
Allemaal!![]()
wat is dezenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:37 schreef summer2bird het volgende:
Deze moeten ook dood:
[ afbeelding ]
Allemaal!![]()
Easiest. Enemy. Ever.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:37 schreef summer2bird het volgende:
Deze moeten ook dood:
[ afbeelding ]
Allemaal!![]()
diep water is sowieso engquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kutvissen.
Beetje verstoppen in diep water.
Verrek!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Uhmm in het water![]()
Zijn gewoon vissen hoor, alleen het plaatje is zo groot
Precies echt kut beesten die je pas kan doodmaken als je uit het water stapt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:37 schreef summer2bird het volgende:
Deze moeten ook dood:
[ afbeelding ]
Allemaal!![]()
Inderdaad! zelfs na bijna een jaar!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:19 schreef FerryNL het volgende:
Wat blijft Skyrim eigenlijk geweldig zeg. Vind ik dan
met mods?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben net begonnen met een char in Morrowind:
Race: Dunmer
Class: Assassin (zelfgemaakte class)
Sign: Atronach
Major: Long Blade, Light Armor, Block, Sneak, Marksman
Minor: Armorer, Short Blade, Destruction, Security, Acrobatics
Zonder mods.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |