quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:32 schreef snakelady het volgende:
kaal hoeft niet perse maar trimmen is echt een must.
quote:
hahaha jouw anus in niet ingedaaldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:54 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij zei baft..
gp-gp-gp--
ik snap wat je bedoeld maar ... afpepen?quote:
af en toe de kaasrandjes eraf .... is belangrijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:07 schreef Pharkus het volgende:
Zou je voortaan wat minder je tanden willen gebruiken en wat meer je lippen?
gr gr
een geschaafde pener.
dat voorkom je door het eerst eraf te likken (rimjob he), leuker voor de ontvangende partij ook, is mijn ervaring tenminste.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:24 schreef smitjew het volgende:
Ik heb altijd stront aan mijn kin na het beffen.
Waarom niet deep throaten dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:33 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon de zijkant van de stok mee pakken
Ah , wees niet bang, ik doe dat heel voorzichtig hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:50 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die wil ik niet in de buurt van mijn euromast..
Ik heb stront aan mn neus na een standje 69.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:24 schreef smitjew het volgende:
Ik heb altijd stront aan mijn kin na het beffen.
Dat is nog eens met je neus in de boter vallen zeggen we dan maar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:31 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Ik heb stront aan mn neus na een standje 69.
Waarom deepthroat je niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:33 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon de zijkant van de stok mee pakken
niet bij jou in iedergevalquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom deepthroat je niet?. Je slikt zeker ook niet?
.
Ik had het dan ook niet over mezelf en jij hoeft het ook niet te doen bij mij.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:32 schreef snakelady het volgende:
kaal hoeft niet perse maar trimmen is echt een must.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |