ja, hoe zit dat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tevens: een lesbische relatie waarbij beiden de man in de relatie zijn![]()
Kun je je voorstellen hoe ons huis er meestal uit ziet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tevens: een lesbische relatie waarbij beiden de man in de relatie zijn![]()
zo ver was ik alquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
gehakt en mais en ui en paprika
Jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe ons huis er meestal uit ziet?
Daarom doe ik het dus allemaal zelf, en dan ook maar dat van hemquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:56 schreef Mirjam het volgende:
Ugh, die van mij is ook zoeen drama met wassen. Heeft al menig goed kledingstuk van mij gesloopt
Dan hadden we nog opgeruimd ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja
Oh wacht, ik ben al vaker in jouw huis geweest![]()
Ik pak altijd Honig familiegerecht Mexicaanse wraps want lekkerquote:
Dat is standaardquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
behalve de afwas van vier dagen die stond te fermenteren in de gootsteen
ja, je laat zelfs Lies je bier halenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:59 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben overigens wel de oppervent hier. Ik voer geen reet uit
Ik vind het inmiddels wel best dat ie niet wast. Want dan schopt ie mijn schema in de war met wat wanneer kan want beperkte wasrekruimte enzo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
Bb wast alleen zijn eigen spullen en mijn ondergoed, jurken durft ie niet. Gelukkig.
Doe esquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:59 schreef Lindytje het volgende:
Ik zou bijna een foto maken van het aanrecht nu
autistquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het inmiddels wel best dat ie niet wast. Want dan schopt ie mijn schema in de war met wat wanneer kan want beperkte wasrekruimte enzo.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, je laat zelfs Lies je bier halen
autistquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het inmiddels wel best dat ie niet wast. Want dan schopt ie mijn schema in de war met wat wanneer kan want beperkte wasrekruimte enzo.
hont uitlaten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik doe alleen altijd de boodschappen. Verder uhm... vrij weinig. Ja, af een toe een was er in proppen, wat opruimen en ergens een doekje overheen halen. Dat was het wel
Ik was alles door elkaar!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ah zo moeilijk is de was niet. Ik heb 3 manden: Gekleurd/donker/wit. Daar pleur ik alles in. Scheiden kan ie dus ook en alles op 30 graden behalve handdoeken; die apart en op 60. Bam in droger. Klaar.
En ik doe niet aan handwas en scheiden van wol weet ik veel nope gewoon nee![]()
ditquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was alles door elkaar!!Behalve handdoeken en ondergoed.
Ondergoed ook gewoon inpleuren klaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was alles door elkaar!!Behalve handdoeken en ondergoed.
Oh, nee, die was ik ook niet apart. Maar ik vind het soms wel prettig ondergoed een keer goed heet te wassenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ondergoed ook gewoon inpleuren klaarMaar ja ik heb dan ook bh's van een tientje en nee die was ik ook echt niet apart (en ik heb nog geen 1 gehad die kapot gegaan is in de was
)
Geef mij Fatimaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik doe boodschappen en koken, Bb de kattenbak en vuilnisbak, samen de was,en fatima poetst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat brood in de vensterbank ligt de drogen voor knijn, de aarbeien staan te ontdooien om een smoothie van te maken
Don't come closer, I might hurt you
hang jij sokken op?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:07 schreef PriemGirl het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat wel of niet in droger mag. Ik doe nog steeds alleen handdoeken en dekbedovertrekken in de droger en voor de rest niks![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:08 schreef Lindytje het volgende:
Het aanrecht momenteel:schandaligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat brood in de vensterbank ligt de drogen voor knijn, de aarbeien staan te ontdooien om een smoothie van te maken![]()
Ik vind het gewoon geniaal dat je ook nog toegeeft ook dat je aanrecht een teringbende is![]()
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Het aanrecht momenteel:Die senseo half op t randje meheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat brood in de vensterbank ligt de drogen voor knijn, de aarbeien staan te ontdooien om een smoothie van te maken
Het aanrecht momenteel:vieslellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat brood in de vensterbank ligt de drogen voor knijn, de aarbeien staan te ontdooien om een smoothie van te maken
disclaimer
Harde handdoeken ftwquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij doen niks in de droger want die is al vet lang kapot en we gebruikten m alleen voor handdoeken. Dikke care als je maar met 2 man bent
Anders moet je afwas verplaatsenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die senseo half op t randje mehe
Allergisch voor wasverzachter!! Altijd extra hard, gratisch srubquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Laatste keer extra hard want wasverzachter was op
conclusie: je ligt te lang in je nest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:10 schreef Loqi het volgende:
Ik gooi savonds de was die moet op de grond voor de machine en dan stopt hij dat smorgens erin voordat hij gaat werken. Dan doe ik het in de droger als ik opstazo kan ik veilig alles sorteren en moeilijke items zelf wassen
Ja, het is toch ook gewoon zoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
schandalig![]()
Ik vind het gewoon geniaal dat je ook nog toegeeft ook dat je aanrecht een teringbende is![]()
Ik vind t eigenlijk niet eens zo erg. Met van die fluffy shit heb ik vaak t gevoel dat ik niet eens droog benquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Allergisch voor wasverzachter!! Altijd extra hard, gratisch srub
Het aanrecht momenteel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat brood in de vensterbank ligt de drogen voor knijn, de aarbeien staan te ontdooien om een smoothie van te makenzo zag het aanrecht bij mn tante ook altijd uit toen ik daar woonde
吴 曼 迪
Bij die fluffy handdoeken blijft er altijd pluis plakkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind t eigenlijk niet eens zo erg. Met van die fluffy shit heb ik vaak t gevoel dat ik niet eens droog ben
conclusie: hij staat om vies vroeg op en we hebben een kort wasprogammaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
conclusie: je ligt te lang in je nest.
Preciesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, je kan het moeilijk ontkennen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:13 schreef Loqi het volgende:
[..]
conclusie: hij staat om vies vroeg op en we hebben een kort wasprogamma
+ datquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind t eigenlijk niet eens zo erg. Met van die fluffy shit heb ik vaak t gevoel dat ik niet eens droog ben
och, na zeven jaar ook niet meerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Bij die fluffy handdoeken blijft er altijd pluis plakken
Doe ikquote:
Ik heb ook veel oude handdoekenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat mijn jongste handdoek ook minimaal 5 jaar oud is. Oude handdoeken
Dat hebben wij dus ook... dus dan stapelen we maar. Dit is pas van twee dagenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe ikDankje skjoe
![]()
Ow en onze keuken zag er vanmorgen ook zo uit LinAls ik gekookt heb; ben ik te lam om 's avonds nog op te ruimen
+1quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat mijn jongste handdoek ook minimaal 5 jaar oud is. Oude handdoeken
of eerst het bezoek de tuin in laten leiden door bb zodat ik als een mongol met een fles grlorix de wc in kan en snel alle zooi in kasten kan vegenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
Graag een half uur van te voren melden; zodat we alle zooi in de kasten kunnen stoppen kthxbye
Ja, dat... + even snel de stofzuiger door de huiskamer halenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
Graag een half uur van te voren melden; zodat we alle zooi in de kasten kunnen stoppen kthxbye
Pahahah ook een goeie! Ow wacht.... dan kom je bij ons bij de keuken.. NOOEEZZ ABORT ABORTquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of eerst het bezoek de tuin in laten leiden door bb zodat ik als een mongol met een fles grlorix de wc in kan en snel alle zooi in kasten kan vegen
Klinkt goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
mijn eettafel is wel een fraaie. Drie maanden post, tuinstoelkussens, twee poussen, een leeg schaaltje en kopje, nagellak, lege dozen, de beautybox, wat wasgoed, wat gereedschap en een hoekje voor mijn werklaptop
Daar is ie bij ons iig wel voor bedoeldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:20 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij kan ik beter ook geen eettafel kopen. Leg je alleen maar rotzooi op
en hoe groter de tafel, hoe langer het duurt voor je op moet ruimenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:20 schreef megamandy het volgende:
Daarom hebben wij die van ons maar in de keuken gezetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:20 schreef megamandy het volgende:
Imho zeer nuttig ingedeeldquote:
ja, en je kan stapelen he. De tuinstoelkussens op de post, de poussen op het wasgoed, etcquote:
Omg er is nog ruimte voor een decoratief kaarsjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en je kan stapelen he. De tuinstoelkussens op de post, de poussen op het wasgoed, etc
Gelukkigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
ah, ik had het deurtje van de ensuite open laten staan dus er ligt nog een derde pousse op het schone rode tafelkleed gelukkig
ja, dat kan echt nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
GelukkigHij zou schoon blijven zeg
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
zulks een gezelligheid hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
QUARANTAINE!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:29 schreef PriemGirl het volgende:
CIF IS BIJ DE DOKTER GEWEEST![]()
![]()
Kreeg te horen dat half ons dorp ziek was incl. helft van de dokters![]()
De pest is terugquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:29 schreef PriemGirl het volgende:
CIF IS BIJ DE DOKTER GEWEEST![]()
![]()
Kreeg te horen dat half ons dorp ziek was incl. helft van de dokters![]()
IK VOEL EEN KUCHJE OPKOMENquote:
Ja, snap ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb daar zo'n schurfthekel aan
Herkenbaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb daar zo'n schurfthekel aan
het lijkt erger dan het is hoor, de planten zijn een beetje aan het woekeren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:31 schreef megamandy het volgende:
Zit daar nog iets in? Ik denk naaaah dat is te vies om een visbak te zijn
Doen ze goed, het verkleinen van de tijdvakkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
Bezorgindicatie:
vandaag
12:30 - 21:30
Indien bekend, zie je hier het geplande aflevertijdvak. We werken continu aan het verkleinen van deze tijdvakken.
Groene alg is ook heul niet ergquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het lijkt erger dan het is hoor, de planten zijn een beetje aan het woekeren.
Het water is schoon, er zit alleen groene drap op het glas.
ja, ik heb het idee dat ze steeds groter wordenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doen ze goed, het verkleinen van de tijdvakken
Aaah. Wij hadden vroeger steurs in de vijver, die hingen steeds vast in de algenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het lijkt erger dan het is hoor, de planten zijn een beetje aan het woekeren.
Het water is schoon, er zit alleen groene drap op het glas.
Heb je een foto van die siamese tweeling?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
maar er zitten guppies in die bak, 15 a 20.
En een siamese tweelinggup
dat krijg je niet zo snel voor elkaar in een binnenbak gelukkigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aaah. Wij hadden vroeger steurs in de vijver, die hingen steeds vast in de algen
dat is niet te doen, al zo vaak geprobeerdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je een foto van die siamese tweeling?
ZEG BEN JIJ EEN RACIST OFZOquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik heb het idee dat ze steeds groter worden
Sinds ze noordafrikanen als pakketbezorgers hebben.
Maar dat mag je niet zeggen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is niet te doen, al zo vaak geprobeerd
Ik kan een paintpoging wagen?
Uiteraard! Painten gij!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is niet te doen, al zo vaak geprobeerd
Ik kan een paintpoging wagen?
dat scheelt toch al vijf uur!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:41 schreef Mss het volgende:
Mijn bezorgtijdstipvak is redelijk klein. Ze komen tussen 16.00 en 20.00!
Die van mij is altijd maar 2 uurtjes. Maar ik kan helaas niks goeds meer zeggen over de bezorger.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:41 schreef Mss het volgende:
Mijn bezorgtijdstipvak is redelijk klein. Ze komen tussen 16.00 en 20.00!
het aanhangsel heeft twee vinnen en de grote vis heeft er drie, drie is normaal.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het aanhangsel heeft twee vinnen en de grote vis heeft er drie, drie is normaal.
Het aanhangsel heeft wel oogjes, maar geen mond
in je pakje?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:43 schreef Mss het volgende:
Wij hadden een okay bezorger, maar die is weg, en nu is er een nieuwe en die loopt de hele tijd te boeren en te ruften.
Wat een bazenvis!! Je moet hem schenken aan een universiteitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het aanhangsel heeft twee vinnen en de grote vis heeft er drie, drie is normaal.
Het aanhangsel heeft wel oogjes, maar geen mond
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:46 schreef DjinN het volgende:
Ik heb geen visjes, ik moet het doen met een kwartel en een diamantduif
het komt vaker voor volgens google image searchquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat een bazenvis!! Je moet hem schenken aan een universiteit
Hoe?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:46 schreef DjinN het volgende:
Ik heb geen visjes, ik moet het doen met een kwartel en een diamantduif
Oh...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het komt vaker voor volgens google image search
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:52 schreef Lindytje het volgende:
Welke kant zou ie op gaan he, als ze gaan lopen
Hoi, ik ken jou eigenlijk helemaal niet. Wie ben jij en waar kom je vandaan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:54 schreef DjinN het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar ik moet altijd zo lachen als ik het hoofd van onze cavia zie heDie sullige uitdrukking op z'n snoet
![]()
Constant ruzie!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:52 schreef Lindytje het volgende:
Welke kant zou ie op gaan he, als ze gaan lopen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
bijna alle echte plaatjes van siamese tweelingbeesten zijn schildpadden of hagedissen
Hai! Ik kwam hier heel toevallig binnengevallenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoi, ik ken jou eigenlijk helemaal niet. Wie ben jij en waar kom je vandaan?
Wat is je cupmaat en autistenscore?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:58 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hai! Ik kwam hier heel toevallig binnengevallenDe gezelligheid trok me aan
![]()
Ik ben Wendy en ik kom uit Helmond.
Mijn cupmaat is handjevol en autistenscore zit ergens bij de windkip op het dak. Erg hoog dusHoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
![]()
Mijn cupmaat is handjevol en autistenscore zit ergens bij de windkip op het dak. Erg hoog dusWeer een Brabander erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom
吴 曼 迪
Yesquote:
[..]
![]()
Mijn cupmaat is handjevol en autistenscore zit ergens bij de windkip op het dak. Erg hoog dusHallon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
![]()
Mijn cupmaat is handjevol en autistenscore zit ergens bij de windkip op het dak. Erg hoog dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Grote hand of kleine hand?Don't come closer, I might hurt you
Ja inderdaad..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
toch lijkt dit me ook best matig
[ afbeelding ]
en dan autist zijn en persoonlijke ruimte nodig hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Daar dacht ik ook net aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
en dan autist zijn en persoonlijke ruimte nodig hebben
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Datquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
[..]
![]()
Mijn cupmaat is handjevol en autistenscore zit ergens bij de windkip op het dak. Erg hoog dusSlechte matige autist, want geen cijfers waar wel cijfers op hun plek zouden zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Mijn vriend vroeg zich laatst af he, als de een moe is en de ander nog helemaal niet. Zou degene die moe is dan haar hoofd gewoon laten hangen ofzo ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Die lopen toch constant rondjes?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel die blonde chicks wel praktischer aan elkaar zitten dan deze:
[ afbeelding ]
Lastig ook met luiersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit lijkt me ook bijzonder onpraktisch
[ afbeelding ]
Of het aankleden..over het hoofd gaat de kleding nietquote:
Die doet het nietquote:
Dunno...iig wel een siamese tweeling met alleen een hoofd en stukje nek ofzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb je eigenlijk ook siamese tweelingen met 1 hoofd en 2 lichamen?
Of met 1 hoofd en borstkas en 4 benen?
Zoietsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even onder spoiler ivm niet-levend kindje:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Even onder spoiler ivm niet-levend kindje:ieeekk dat hoofdjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
[..]
Even onder spoiler ivm niet-levend kindje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
[..]
Even onder spoiler ivm niet-levend kindje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
naja, als het twee embryo's waren die aan elkaar groeiden zou dat kunnen, maar omdat siamese tweelingen net andersom ontstaan is dat onmogelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tis toch maar goed dat lichaamsdelen altijd aan elkaar gepaard worden. dat je niet ineens met je hoofd aan de reet van je broer vastzit ofzo
Fetus in fetu heet dat toch ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Je hebt ook van die gevallen waar een overleden onontwikkeld tweelingbroertje/zusje zich in het lichaam van het volgroeide kind bevindt, als een parasiet
dat is een beetje afhankelijk van hoe je aan elkaar zit. Maar over het algemeen gaat die ander dan ook doodquote:
Zit je de eerste paar dagen aan een dood iemand vastquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is een beetje afhankelijk van hoe je aan elkaar zit. Maar over het algemeen gaat die ander dan ook dood
nou, dat gaat wel iets sneller hoor, eerder binnen een uurquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zit je de eerste paar dagen aan een dood iemand vast
Hadden niet zo iemand in Southpark?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Je hebt ook van die gevallen waar een overleden onontwikkeld tweelingbroertje/zusje zich in het lichaam van het volgroeide kind bevindt, als een parasiet
de nursequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hadden niet zo iemand in Southpark?
Ruilen voor kankertegeltjes?quote:
Het viel te proberen.quote:
quote:If these two girls share overlapping brains, do they also share a percentage of a soul? If they each shared half a brain, would they have 1.5 souls? And what happens if one goes to heaven and one goes to hell? Who gets to keep the knowledge stored in the shared area of the brain? Or does God just make a copy? Such questions boggle the mind
Wat een goeden dingen om je druk over te makenquote:
Link?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:41 schreef Lindytje het volgende:
Ik kijk een docu over een autist, best vaag
reli'squote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ehm ja, dat is ook het eerste waar ik mee zou zitten ja
De regels van Mathijs?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:41 schreef Lindytje het volgende:
Ja, die!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De regels van Mathijs?
Heb ik gisteren gezien. Best heftig
het einde is naar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:41 schreef Lindytje het volgende:
Thnx! Toch ook eens een keer kijken, wie weet hoeveel ik ervan herkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1294131
quote:Warning! The following images contain nudity. Do not click if your mental age is under 18.
Ik denk vooral dat het een heel ernstig geval zonder enige vorm van behandeling is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
het einde is naar.
En volgens mij is er wel meer mis dan alleen autist-zijn
LAAT ME MET RUST
GODVERDOMME
Ik weet niet. Ik vond de nadruk ook niet heel erg liggen bij het autisme ofzo. Vooral bij zijn uithuisplaatsing en alles daaromheen. Echt sneu.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat het een heel ernstig geval zonder enige vorm van behandeling is.
Wel triest. Ik bedacht me later pas dat die vrouw waar hij zo tegen schreeuwt (volgens mij) zijn moeder is
quote:Kenya Knowlesheeft iets geplaatst opGTST
Ik vind jullie zoooo ranzig!!! Islam belachelijk maken is de nieuwe trend he! GTST's achterliggende gedachte was dat 1. moslims aggressief zijn tegen homo's, 2. bang van hun ouders zijn, 3 zichzelf op de 2de plek zetten, 4. niet gelukkig kunnen zijn en noem maar op. Bedankt Bilal en Nuran, jullie hebben aan heel NL laten hoe het moet....NOT!
Ik dacht trouwens al huh!? een moslima in gtst??? Of überhaupt in een serie? Hmmmm een zware addertje onder het gras..
En dat te bedenken dat Bilal in het echte leven niet eens een moslim is... Fake fake!
En owhja... Eerst je kleding uit dan je hoofddoek? Je gaat toch ook niet eerst poepen en dan je broek naar beneden doen????
Bijdeze gtst : ik heb jullie kapot hard begraven!
Oh, het is niet echt een documentaire over autisme? Meer een specifiek gevalletje uit de hand gelopen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik vond de nadruk ook niet heel erg liggen bij het autisme ofzo. Vooral bij zijn uithuisplaatsing en alles daaromheen. Echt sneu.
Serieus? Ik dacht dat ze van de gemeente was om hem te waarschuwen, haar houding veranderde zo. Logisch, als iemand zo tegen je tekeer gaat.
De omschrijving was geloof ik meer iets als dit: "De autistische Mathijs wordt uit huis geplaatst en zijn wereld stort in".quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, het is niet echt een documentaire over autisme? Meer een specifiek gevalletje uit de hand gelopen?
Oh laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De omschrijving was geloof ik meer iets als dit: "De autistische Mathijs wordt uit huis geplaatst en zijn wereld stort in".
Dat je je zo druk kan maken over gtst.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
Het valt weer op dat het een stressweek wordt/is. Helft van mijn (valse) nagels er alweer afgebeten![]()
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar, valse nagels bijten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
Het valt weer op dat het een stressweek wordt/is. Helft van mijn (valse) nagels er alweer afgebeten![]()
![]()
En allemaal recht onder elkaar.quote:
Da's vlot.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:13 schreef megamandy het volgende:
Glastonbury binnen 1,5 uur uitverkocht. Ben ik weer te laat
Dat vertik ik. Lekker hypocriet hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:15 schreef Incantrix het volgende:
Maar dan kun je altijd nog naar Lowlands. Ohwacht
Of Wacken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:15 schreef Incantrix het volgende:
Maar dan kun je altijd nog naar Lowlands. Ohwacht
Doelde meer op het belachelijk snel uitverkocht zijn.quote:
Sterke tandenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar, valse nagels bijten?
Is dat daar tegenwoordig ook al het geval? Ooh?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doelde meer op het belachelijk snel uitverkocht zijn.
Jep. Je moet je kerstpakket al in juni kopen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is dat daar tegenwoordig ook al het geval? Ooh?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Je moet je kerstpakket al in juni kopen tegenwoordig.
Was ook maar een garpje hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat vertik ik. Lekker hypocriet he
Glastonbury wil ik gewoon eens meemaken, Lowlands vertrouw ik qua programma niet genoeg om blind een kaartje te kopen
Maar had ook nog niemand gevonden om met mij mee te gaan als ik naar Glastonbury zou willen. En daar in mijn eentje heen gaan lijkt mij iets minder.
Komende juni dan maar vast kaarten scoren voor 2014quote:
Maar met Wacken is dat ook logisch, Mambo Kurt staat daar toch áltijd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Je moet je kerstpakket al in juni kopen tegenwoordig.
Ach Dour heb ik twee jaar geleden ook overleefd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Was ook maar een garpje hoorGlastonbury trekt me nooit zo, maar misschien heb ik gewoon een onderbewustzijns-plaatje in mijn hoofd van die overstroomde campings
Mambo Kurt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar met Wacken is dat ook logisch, Mambo Kurt staat daar toch áltijd?
Jah, ff kijken wanneer ik van de borstvoeding af ben enzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komende juni dan maar vast kaarten scoren voor 2014
Ghehehequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ff kijken wanneer ik van de borstvoeding af ben enzoAlhoewel ik niet verwacht nog te voeden in '14, maar toch..
Ik was toch altijd wel blij met de enorm goede afwatering op LLquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ach Dour heb ik twee jaar geleden ook overleefd.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ghehehe
Nah, ik kan té erg niet tegen kamperen.
Zwemmenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:28 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Dour dit jaarVoor het hoofdpodium
Normaalgesproken in februari.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
wanneer gaat LL eigenlijk in de voorverkoop?
+1quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien had ik kamperen leuker gevonden als ik het in m'n jeugd wel eens gedaan had. Maar ja.
ik was alleen een globaal kostenplaatje aan het neerzetten, geen gedetailleeerde beschrijving van wat we gaan doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sorry, was aan het teruglezen over trouwen. Ik miste de auto. Ohja, en de taart. Taaaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |