hij bestelt een pilsjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat het betekent
[..]
Waarvoor?
Nederlands, Engels, Duits, Vlaams, Bargoens, beetje Frans en een beetje Japans.quote:
GMTAquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef Cryothic het volgende:
Regendag?
Nog geen druppel gezien, blauwe lucht, en hier en daar een wolkje...
+1quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef Cryothic het volgende:
Regendag?
Nog geen druppel gezien, blauwe lucht, en hier en daar een wolkje...
Indien wel....heb je geen licht nodig onder de dekens....hahahaha..lekker zo'n rood toefje hoor!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef TheClown1 het volgende:
@vanilla
tja we zullen nooit weten of de carpet matches de drapes haha maar leuke gedachte!
Jep, hier ook nu.quote:
ik vind het altijd leuk als er een beetje aanwezig is. voelt goed voor mijn gevoel. zeker als ik met mijn tong uhmm je weet welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:16 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Indien wel....heb je geen licht nodig onder de dekens....hahahaha..lekker zo'n rood toefje hoor!
Maar ook aleeeeeen als het rood is....
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
Sowieso geen regen voorspelt voor vandaag
Ja,ok...alleen erboven dan hoor...op het doosje zelf NIETS...bweeeeeegh...vind de vrouw bij jou ook niet lekker toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:17 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik vind het altijd leuk als er een beetje aanwezig is. voelt goed voor mijn gevoel. zeker als ik met mijn tong uhmm je weet wel
nee inderdaad een beetje onderhoud hoort erbij...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:18 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Ja,ok...alleen erboven dan hoor...op het doosje zelf NIETS...bweeeeeegh...vind de vrouw bij jou ook niet lekker toch?
doe ik dan graag voor haar hoor,....daarna mega pot sex.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:19 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
nee inderdaad een beetje onderhoud hoort erbij...
Hoihoiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Weet je: soms vind ik jullie heul niet zo gezellig!
Maar nu ben ik weer in de buurt
Ik stond net buiten ja.quote:
hey hey hey we zijn altijd gezellig.....welkom terug en koffie??quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Weet je: soms vind ik jullie heul niet zo gezellig!
Maar nu ben ik weer in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |