hij bestelt een pilsjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat het betekent
[..]
Waarvoor?
Nederlands, Engels, Duits, Vlaams, Bargoens, beetje Frans en een beetje Japans.quote:
GMTAquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef Cryothic het volgende:
Regendag?
Nog geen druppel gezien, blauwe lucht, en hier en daar een wolkje...
+1quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef Cryothic het volgende:
Regendag?
Nog geen druppel gezien, blauwe lucht, en hier en daar een wolkje...
Indien wel....heb je geen licht nodig onder de dekens....hahahaha..lekker zo'n rood toefje hoor!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef TheClown1 het volgende:
@vanilla
tja we zullen nooit weten of de carpet matches de drapes haha maar leuke gedachte!
Jep, hier ook nu.quote:
ik vind het altijd leuk als er een beetje aanwezig is. voelt goed voor mijn gevoel. zeker als ik met mijn tong uhmm je weet welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:16 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Indien wel....heb je geen licht nodig onder de dekens....hahahaha..lekker zo'n rood toefje hoor!
Maar ook aleeeeeen als het rood is....
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
Sowieso geen regen voorspelt voor vandaag
Ja,ok...alleen erboven dan hoor...op het doosje zelf NIETS...bweeeeeegh...vind de vrouw bij jou ook niet lekker toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:17 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik vind het altijd leuk als er een beetje aanwezig is. voelt goed voor mijn gevoel. zeker als ik met mijn tong uhmm je weet wel
nee inderdaad een beetje onderhoud hoort erbij...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:18 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Ja,ok...alleen erboven dan hoor...op het doosje zelf NIETS...bweeeeeegh...vind de vrouw bij jou ook niet lekker toch?
doe ik dan graag voor haar hoor,....daarna mega pot sex.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:19 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
nee inderdaad een beetje onderhoud hoort erbij...
Hoihoiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Weet je: soms vind ik jullie heul niet zo gezellig!
Maar nu ben ik weer in de buurt
Ik stond net buiten ja.quote:
hey hey hey we zijn altijd gezellig.....welkom terug en koffie??quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Weet je: soms vind ik jullie heul niet zo gezellig!
Maar nu ben ik weer in de buurt
Altijd is koffietijd!! Wie meer als 15 p/d?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:23 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
hey hey hey we zijn altijd gezellig.....welkom terug en koffie??
heb ik dus in de woonkamer. als de gordijnen niet dicht zijn is de tv amper te zien. niet fijn maar helaas zo voorlopig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook een beetje, anders schijnt de zon in mijn scherm.
Maar je buuf ook niet....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:26 schreef Giertje het volgende:
ik heb ook gordijnen dicht anders zie ik geen moer
ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:24 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Altijd is koffietijd!! Wie meer als 15 p/d?
jazeker. begin de dag met koffie en drink best wel alhoewel wat minder de afgelopen tijd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:27 schreef vanillaforlife het volgende:
Zijn er echte diehard koffieleuten hier?
dat mens hoef ik ook niet te zienquote:
Ik heb aandelen in Douwe Egberts koffie...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:30 schreef MeneerLogica het volgende:
Meer dan 2-3 bakjes koffie is megaslecht voor je
Financieel misschien goed, fysiek extreem slecht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:30 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Ik heb aandelen in Douwe Egberts koffie...
ja verlept oud lijk dat is zequote:
wat the......quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:30 schreef vanillaforlife het volgende:
Ik zie mijn buuf redelijk vaak halfnaakt in huis lopen,zij mag mij ook graag beloeren merk ik...dat time ik dus altijd netjes
2de huis waar ik zat op kamers hadden we ook een lekker wijf wonenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:30 schreef vanillaforlife het volgende:
Ik zie mijn buuf redelijk vaak halfnaakt in huis lopen,zij mag mij ook graag beloeren merk ik...dat time ik dus altijd netjes
whahahaha stuur der maar hier heenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:32 schreef vanillaforlife het volgende:
, Giertje...mijn buuf lenen?
Ze is mooi en dat weet ze.....
Haha leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:34 schreef Tally het volgende:
Tot nu toe heb ik alleen gezien dat de buurvrouw dr shirt uit trok terwijl ze voor de tv stond.
Later bleek dat zij problemen hadden met de uitzending op tv en zij zo zijn avond wilde opvrolijken
goed begin van de avondquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:34 schreef Tally het volgende:
Tot nu toe heb ik alleen gezien dat de buurvrouw dr shirt uit trok terwijl ze voor de tv stond.
Later bleek dat zij problemen hadden met de uitzending op tv en zij zo zijn avond wilde opvrolijken
Kom maar bakkie doen...kun je haar in haar natuurlijke omgeving zien...is ze heerlijk op haar gemak en neemt ze overal(OVERAL) de tijd voor...ook haar prive momenten.quote:
Zoveel wiet heb ik niet eens gehadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Komt van al die wiet sex en drankRock en roller.
Ik weet niet hoe het is afgelopenquote:
ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:36 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Kom maar bakkie doen...kun je haar in haar natuurlijke omgeving zien...is ze heerlijk op haar gemak en neemt ze overal(OVERAL) de tijd voor...ook haar prive momenten.
Dan staan haar ramen /gordijnen altijd toevallig open..
ik dacht dat jij nog nooit had geblowd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoveel wiet heb ik niet eens gehadEn ook maar 3 of 4 glazen wijn
Hij is gister ontgroendquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zal het onthouden
[..]
ik dacht dat jij nog nooit had geblowd?
Merkte je er wel wat van? Of inhaleerde je niet goed (niet rokers hebben dat vaakquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoveel wiet heb ik niet eens gehadEn ook maar 3 of 4 glazen wijn
Uhu, tot gisterenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zal het onthouden
[..]
ik dacht dat jij nog nooit had geblowd?
Ik zie dat elk jaar, we kunnen hun tuin inkijken vanaf mijn kamer. En het is een milf.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:39 schreef JJH het volgende:
Ik heb ooit wel eens een buurvrouw topless zien zonnen.
Zolderkamers ftw.
whehehe okequote:
wat rookte je? hasj of weed?quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Merkte je er wel wat van? Of inhaleerde je niet goed (niet rokers hebben dat vaak)
ik zal ook maar eens maken dat ik gaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:38 schreef JJH het volgende:
Crap, mijn klok staat echt stil, het is geen half elf meer...
Doeg.
Die zijn het beste....Cougars rule!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik zie dat elk jaar, we kunnen hun tuin inkijken vanaf mijn kamer. En het is een milf.
Haha ja ze draagt ook serieus wel is van die jumpsuits met tijgerprint. Bizar inkijk etc. Ze weet het ook wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:40 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Die zijn het beste....Cougars rule!!
Was relaxedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:40 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
beviel wel zeker? Met een meid erbij is het echt relaxed...
Wietquote:
Haha, altijd leuk. Ik rookte voorheen wel is een wietje als ik alleen was op me balkon. 1 keer deed een vriend van me mee voor de eerste keer en hij deed na 2 halen (zonder inhaleren) alsof hij kabouters zag vliegen. Heb ik nu ook geen contact meer mee haha.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ze is een goeie docent
Alleen te snel geinhaleerd, kuchen en doen
Faal, ik weet ook wel dat dat niet werktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, altijd leuk. Ik rookte voorheen wel is een wietje als ik alleen was op me balkon. 1 keer deed een vriend van me mee voor de eerste keer en hij deed na 2 halen (zonder inhaleren) alsof hij kabouters zag vliegen. Heb ik nu ook geen contact meer mee haha.
aah okee ik raad je ook wel een keer hasj aan is ook zwaar relaxedquote:
en terecht das ook dikke bullshitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, altijd leuk. Ik rookte voorheen wel is een wietje als ik alleen was op me balkon. 1 keer deed een vriend van me mee voor de eerste keer en hij deed na 2 halen (zonder inhaleren) alsof hij kabouters zag vliegen. Heb ik nu ook geen contact meer mee haha.
idem hierquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:43 schreef Tally het volgende:
Ik vind dat blowen maar niets. Tijdje geleden voor het eerst gedaan maar merkte er weinig van.
Daar ook niet eens last van gehadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idem hier![]()
was wel 2 dagen zo duf als iets
Klopt, blow al jaren en heb nog nooit een kabouter gezien. Heb wel een keer dubbel gelegen om een lilliputter maar dat was beetje disrespectvol en niet de bedoelingquote:
goeiemorgenquote:
Mooiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hello! Jawel
Jij veilig op werk?
Oh, kijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi
Ja hoor, allemaal netjes gered. Was zelfs eerder dan normaal
Jaquote:
Jij ookquote:
Je bed ligt dan ook erg lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
Nog geen zin om uit bed te komen..
Daaromquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij ook
[..]
Je bed ligt dan ook erg lekker
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:34 schreef Tally het volgende:
Voor dit soort dingen heb je DM-PM of whatsapp.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik luisterde toen straks een mooi liedje
Ken je Avril Lavigne - Innocence?
Nope, ken ik nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik luisterde toen straks een mooi liedje
Ken je Avril Lavigne - Innocence?
Heul nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Voor dit soort dingen heb je DM-PM of whatsapp.
Mijn god, meen je dit?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Voor dit soort dingen heb je DM-PM of whatsapp.
Zit nu op mobiel, luister en kijk wel zodra ik zin heb mn bed uit te komenquote:
Denk dat het al best lang duidelijk was dat ik vincent zie zitten. E-hosselaar maar dan alleen voor dames. Vind het best jammer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je jaloers bent op TGND... jij wou Vinnie voor jezelf
Is goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zit nu op mobiel, luister en kijk wel zodra ik zin heb mn bed uit te komen
Wat niet is, kan nog komen... misschien kun je hem nog bekeren voor t te laat is?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Denk dat het al best lang duidelijk was dat ik vincent zie zitten. E-hosselaar maar dan alleen voor dames. Vind het best jammer.
Ben je klaar mee... rolstoeltje huren?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Meniscus ingescheurd, 4 tot 6 weken thuis en mag niet, of zo min mogelijk, lopen
Oh noesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Meniscus ingescheurd, 4 tot 6 weken thuis en mag niet, of zo min mogelijk, lopen
Auchie, Beterschap!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
das kut voor je zeg...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb je nog tips?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat niet is, kan nog komen... misschien kun je hem nog bekeren voor t te laat is?
Heeft in huis geen zin hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ben je klaar mee... rolstoeltje huren?
of gaat dat dan weer te ver?
Dat is vreselijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jawel, m'n moeder woont dichtbij, dus die komt waarschijnlijk elke dag wel. Haha.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:10 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
is er niemand in de buurt die helpt dan?
Misschien zijn kat die bier haalt ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:10 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
is er niemand in de buurt die helpt dan?
Zachtjes over z'n billetjes aaien, en kusjes geven in z'n nek?quote:
In huis zelf niet, tenzij je huis per toeval al redelijk rolstoelvriendelijk is.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, m'n moeder woont dichtbij, dus die komt waarschijnlijk elke dag wel. Haha.
eet smakelijk.... serieus... niet met volle mond enzo...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:12 schreef vanillaforlife het volgende:
Even middageten nu...tot zo peeps
Hij gelooft je niet, maar ik vind het doodnormaalquote:
Nee, ik ben serieus. M'n moeder is echt heel erg zorgzaam, hahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:13 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
was geen grapje? Sorry....lol
Das wel lief van haar dan
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zachtjes over z'n billetjes aaien, en kusjes geven in z'n nek?
[..]
In huis zelf niet, tenzij je huis per toeval al redelijk rolstoelvriendelijk is.
Maar als je er buiten mee uit de voeten kunt (no pun intended), scheelt dat wel heel wat meters lopen natuurlijk.
Kwam door je " haha " als laatste...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus. M'n moeder is echt heel erg zorgzaam, haha
Neu, heb ook 0 zin in bier nuquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij gelooft je niet, maar ik vind het doodnormaal
Kun je je kat niet zo africhten dat ze bier voor je haalt ?
Nouquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Dat is nu net wat ik wel fijn vindMaar als ie in mijn buurt komt:
Ja kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, heb ook 0 zin in bier nu
Voel me gewoon echt kut doordat ik niks mag
Zo, ik zit op de bankquote:
Ah, kak!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik geloof dat Kif dat al had gedaanquote:
Als het niet anders kan zou ik het wel doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Noubromance is niks om je voor te schamen. Oh ff een stel dat. Ben jij ook zo iemand die niet naast een andere man in een twee persoons bed durft te slapen?
Hoppaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo, ik zit op de bank
[..]
Ah, kak!Beterschap met je knie!
[..]
Ik geloof dat Kif dat al had gedaan
Mja, gitaar, Xbox, laptop.. Zoiets zal het wel wordenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen
Beetje gitaar spelen?
Eerste 2 dagen is dat leuk volgens mij....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, gitaar, Xbox, laptop.. Zoiets zal het wel worden
Ja inderdaad, verveelde me gisterenavond alquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerste 2 dagen is dat leuk volgens mij....Sterkte
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, verveelde me gisterenavond al
Kijk in mijn foboquote:
Neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het niet anders kan zou ik het wel doen.
[..]
HoppaNiet weer de plant omstoten hé
![]()
Zijn kant van het verhaal ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik geloof dat Kif dat al had gedaan
Haha, geinigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
[..]
Kijk in mijn foboJa deze keer zeg ik er niks van
Maar dat is precies zoals het is gegaanquote:
Was die helemaal kapot dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee
Daar ga ik zo maar even voor naar de winkel..
De bloempot is kapot ja, ligt een heel stuk uit.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat is precies zoals het is gegaan
We hebben jenga gespeeld, wijn gedronken, mastermind gespeeld, wiet gerookt en heel veel gelachen en gezellig gekletst.
Noesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De bloempot is kapot ja, ligt een heel stuk uit.
Oja, en die film natuurlijk!quote:
Piratesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, en die film natuurlijk!
Heb je nou nog gezien hoe mooi die zeemeermin was die ze hadden gevangen?
Je hebt aan zijn toren gezeten, ja?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat is precies zoals het is gegaan
We hebben jenga gespeeld,
Ja, en de toren alleen maar hoger en groter gemaakt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt aan zijn toren gezeten, ja?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en de toren alleen maar hoger en groter gemaakt.
Leuk spel, dat jenga.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
zonder er af te vallen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op een gegeven moment werd die natuurlijk wel instabiel.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SMOOTH OPERATOR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op een gegeven moment werd die natuurlijk wel instabiel.
Dan had ik het toen goed gezien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij zei je dat al eens eerder tegen me
Waarom had hij moeite met je vinden?quote:
zie je? ik wist t.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Dat is nu net wat ik wel fijn vindMaar als ie in mijn buurt komt:
Weet niet duurde langquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom had hij moeite met je vinden?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan had ik het toen goed gezien.
[..]
Waarom had hij moeite met je vinden?
Misschien kon hij je niet vinden, omdat er bergen voor zaten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:31 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nee, ik ben eigenlijk veel te groot voor hem.. is toch bijzonder dat hij me nu pas vind.
quote:
Op fb en in het echt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Vinden? in het echt? op facebook? vertel!
Kanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
Misschien kon hij je niet vinden, omdat er bergen voor zaten?
Wel een mooie uitzoeken hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, even naar de winkel, en daarna ga ik jullie de hele dag lastigvallen
Gelukkig hoef je het er niet uit te trekken ofzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Vinden? in het echt? op facebook? vertel!
Whehequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je het er niet uit te trekken ofzo
Hoihoiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Date-hosselaars hierzo!!
Huis weer opgeruimd, afwas gedaan, getreken en gedoucht, Nu de honden even doen, dan eten, dan griepprik halen en dan jullie lastig vallen
Awh dikke knuf voor jou!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godverdomme, begin spontaan te janken hiero
Voel me machteloos, gehandicapt en vooral fucking bezwaard dat ik nu alles aan anderen moet vragen
Mja, ik weet het wel, maar ik red mezelf liever.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Awh dikke knuf voor jou!!
Lieffie, het is ff niet anders, en mensen zijn vaak tot meer bereid dan je zelf denkt hoor, Ik ken het gevoel wel!
Waar woon jij ook alweer?
Ahwquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voel me machteloos, gehandicapt en vooral fucking bezwaard dat ik nu alles aan anderen moet vragen
Komt wel goed. Zie het ook als tijd voor jezelf. Probeer er enigszins van te genieten want die 6 weken zijn zo over en dan moet je weer hard aan de bak.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sorry das net te ver om je te voorzien van voedselquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik weet het wel, maar ik red mezelf liever.
Woon in Twente
Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch nog iemand die interesse in je heeft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:31 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nee, ik ben eigenlijk veel te groot voor hem.. is toch bijzonder dat hij me nu pas vind.
Jij bent gemeen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toch nog iemand die interesse in je heeft.
Hij is wanhopigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij zou haar toch ook doen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat jij bedoelt met doen.quote:
Jouw katten ja, maar die staan toch wel een paar slagen boven haar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ontken het nou maar niet, jij pakt alles.
Mijn katten lopen nog steeds moeilijk
Mur kennende haar vastketenen in zijn kelder en haar dan een weekend lang bewerken met allerlei voorwerpenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat jij bedoelt met doen.
Maar niet doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mur kennende haar vastketenen in zijn kelder en haar dan een weekend lang bewerken met allerlei voorwerpen
Nee ik vind jou een beetje eng.quote:
Aaah okay. Jammer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mur kennende haar vastketenen in zijn kelder en haar dan een weekend lang bewerken met allerlei voorwerpen
hey je prijs al binnen van de radio??quote:
Nope.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:56 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
hey je prijs al binnen van de radio??
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah okay. Jammer.
Denk als je bedoelt van een klif gooien, dan wil ik dr ook best doen.
Neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je die 1e kat al terug gevonden dan?
jaquote:
neen, morgen wsl.. vandaag komt nie zo uit niequote:
would you please shut the fuck up!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar ik waardeer het dat je het zo netjes vraagt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:58 schreef MissExpert het volgende:
[..]
would you please shut the fuck up!
Watwatwat? Arm beestje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee![]()
En die andere zijn van slag sinds Kaneel en Twi hier geweest zijn
Joy is aangereden en heeft verzorging nodig.quote:
Hmm okequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja
[..]
neen, morgen wsl.. vandaag komt nie zo uit nie
Nee, iedereen is rete-duidelijk in 1xquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je het er niet uit te trekken ofzo
aiiiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Joy is aangereden en heeft verzorging nodig.
En ik moet nog werken, dus als jij haar die taak even op je wil nemen?
Oeh, conclusie?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:03 schreef Fera het volgende:
Net weer een poging gedaan mijn zeer complexe persoonlijkheid te doorgronden.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:03 schreef Fera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgelost schatje, ik ben er voor je.![]()
Damnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vorige week door een auto.
hele knie naar de klote. Maar de rest werkt allemaal nog.
dat is wel fucked up zegquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
En?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:03 schreef Fera het volgende:
ahwquote:
Ga je dr niet verzorgen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is wel fucked up zegdoe r maar een beterschapskusje ok?
![]()
hehehe.. buffyquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij een buffy quote hebt staan
ja ik moet ook een nieuwe eigenlijk.. ding is zowat antiek geloof ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En?
[..]
ahwIk heb het idee dat het toch aan mijn matras ligt. Moet maar een nieuwe komen.
't Gaat goed met die knieën hierquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is heel kort door te bocht te noemen, maar dan zou ik niet volledig zijn. Ik een test gemaakt aan de hand van de Big Five (Openness to experience, Conscientiousness, Extraversion, Agreeableness, Neuroticism, ofwel OCEAN)quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:04 schreef Murdera het volgende:
[..]Deze theorie kende ik nog niet, maar komt aardig in de buurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgelost schatje, ik ben er voor je.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
S5quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is heel kort door te bocht te noemen, maar dan zou ik niet volledig zijn. Ik een test gemaakt aan de hand van de Big Five (Openness to experience, Conscientiousness, Extraversion, Agreeableness, Neuroticism, ofwel OCEAN)
Ik zal even kijken of ik de beschrijving beknopt kan uittypen.
ik zou heel graag willen mur mjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Die van mij is een jaar of 6 oud denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hehehe.. buffy![]()
[..]
ja ik moet ook een nieuwe eigenlijk.. ding is zowat antiek geloof ik
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zou heel graag willen mur mjaMAAR WAT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die van mij haalt dat ook wel geloof ik.. maar ik heb t niet zo bijgehoudenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die van mij is een jaar of 6 oud denk ik.
Ik ook niet echt, maar dat schat ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die van mij haalt dat ook wel geloof ik.. maar ik heb t niet zo bijgehouden
Ik ben gek op vanille,heb een kleine fetish voor die smaak..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi. Mag ik vragen hoe je aan je username gekomen bent?
Ahh kijk eensquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:12 schreef Fera het volgende:
Even om de hoogste scores eruit te pikken:
Openness to Experience:
Mensen die hoog scoren zijn nieuwsgierig, t.a.v hun innerlijke wereld als de buitenwereld. Hun ervaringswereld is doorgaans rijker en gevarieerder. Ze bekijken nieuwe en eventueel onconventionele ideeën, beelden en waarden welwillend en met nieuwsgierigheid. Ze conformeren zich niet bij voorbaat aan de beschikbare regels, schema's, gewoonten en uitgangspunten.
Neuroticism:
Zijn sterk geneigd angst, woede, frustratie, somberheid, schaamte, schuld, enz. te ervaren. Vertonen ook een neiging tot irreële ideeën, tonen een geringe beheersing van hun opwellingen en driften en zijn ook minder goed in staat om met tegenslag, frustratie en stress om te gaan dan personen die laag scoren.
Op de andere drie scoorde ik niet erg hoog en niet erg laag.
Waarom wil je weten dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi. Mag ik vragen hoe je aan je username gekomen bent?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:12 schreef Fera het volgende:
Openness to Experience:
Mensen die hoog scoren zijn nieuwsgierig, t.a.v hun innerlijke wereld als de buitenwereld. Hun ervaringswereld is doorgaans rijker en gevarieerder. Ze bekijken nieuwe en eventueel onconventionele ideeën, beelden en waarden welwillend en met nieuwsgierigheid. Ze conformeren zich niet bij voorbaat aan de beschikbare regels, schema's, gewoonten en uitgangspunten.
Neuroticism:
Zijn sterk geneigd angst, woede, frustratie, somberheid, schaamte, schuld, enz. te ervaren. Vertonen ook een neiging tot irreële ideeën, tonen een geringe beheersing van hun opwellingen en driften en zijn ook minder goed in staat om met tegenslag, frustratie en stress om te gaan dan personen die laag scoren.
Waar kan ik die test doen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:12 schreef Fera het volgende:
Openness to Experience:
Neuroticism:
Meestal komt het model naar voren bij beroepskeuzetests, maar wel een stuk uitgebreider. Ik heb een klein testje gemaakt tijdens de psychologie les op school.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh kijk eens
Waar doe je die test?
Ik ben naar de visboer geweest en heb heerlijk harinkje op en wat kibbeling...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:13 schreef MissExpert het volgende:
[..]
wat heb je voor lekkers gegeten?
Ach vandaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:12 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Ik ben gek op vanille,heb een kleine fetish voor die smaak..
Ah, psychologie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal komt het model naar voren bij beroepskeuzetests, maar wel een stuk uitgebreider. Ik heb een klein testje gemaakt tijdens de psychologie les op school.
Ik deed het op school. Dit is een officiële, veel gebruikt in de psychologie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je echt niets beters te doen dan die kansloze internet zelftestjes?
Ja, ik las het al.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik deed het op school. Dit is een officiële, veel gebruikt in de psychologie.
Toch wel erg vroeg je conclusie weer getrokken.quote:
Mooi dusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Min of meer dezelfde als ik had
Plus dat ik als man vreselijk .....wordt van vanille,net als vrouwen van chocoladequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach vandaar
Ik dacht dat het wellicht een diepere betekenis had
Zoveel scheelt mijn conclusie niet met de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch wel erg vroeg je conclusie weer getrokken.
Geen flauw idee waar jij hem zo even zou kunnen doen. De echte test is wel veel langer, veel meer vragen enz.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:16 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Plus dat ik als man vreselijk .....wordt van vanille,net als vrouwen van chocolade
Minpuntje voor openheid.quote:
Nee, ik dacht dat het zo'n internettestje wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar jij hem zo even zou kunnen doen. De echte test is wel veel langer, veel meer vragen enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |