Eeh, eigenlijk toch wel. Nét.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je houdt hetzelfde aantal pandatpunten dus?
quote:
Hij kreeg een lachkick op het moment supremequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oooh, je hebt helemaal geen sex gehad.
Je hebt het dus onwijs gezellig gehad zonder dat je een condoom volknaldequote:
Ik ben geen student, en als ik al geen pandapunt heb kan die ook niet weg gaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jammer dit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je hebt het dus onwijs gezellig gehad zonder dat je een condoom volknalde
goed toch
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben geen student, en als ik al geen pandapunt heb kan die ook niet weg gaan
Wees dan gewoon duidelijkquote:
"Hihi je hebt een vaginaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij kreeg een lachkick op het moment supreme?
+1quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Wees dan gewoon duidelijkEn doe niet zo vaag.
Of roep dat je het niet wilt zeggen.
WIJF!
He gadver dr komt allemaal troep uit!quote:
"Dat ben ik niet gewend"quote:
quote:
I KNEW IT.quote:
Was dat nou zo moeilijk?quote:
Kudo's mijn vriend.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Maar dat vind ik niet eens het belangrijkste. Ik heb weer eens een hele fijne avond gehad sinds tijden
Dat is wel t belangrijkste idd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Maar dat vind ik niet eens het belangrijkste. Ik heb weer eens een hele fijne avond gehad sinds tijden
oh.. dankje..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
He jakkie bah.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:52 schreef Tally het volgende:
[..]
He gadver dr komt allemaal troep uit!
Alleen Kaneel doet aan teruglezen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
Teruglezen is ook moeilijk want ik heb het ook al gezegd.
Thanksquote:
quote:
Je weet best dat het bij jou ook erg gezellig was, maar dit was toch net iets andersquote:
quote:
logischquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet best dat het bij jou ook erg gezellig was, maar dit was toch net iets anders
Ik heb ook een leuke avond gehad hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:57 schreef vanillaforlife het volgende:
Heeft iig nog iemand een leuke avond gehad toch..
Mocht ook wel als je zo laat/vroeg naar huis gaat he Vinnie?
+1quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:57 schreef vanillaforlife het volgende:
Mocht ook wel als je zo laat/vroeg naar huis gaat he Vinnie?
Ik had die zin gereserveerd voor mezelf.quote:
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:57 schreef vanillaforlife het volgende:
Heel goed....heb je gedaan dan? Foots gemaakt bij Vinnie?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik heb ook een leuke avond gehad hoor
Hoelaat was je uiteindelijk thuis dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks
[..]
[..]
Je weet best dat het bij jou ook erg gezellig was, maar dit was toch net iets anders
Excuses.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had die zin gereserveerd voor mezelf.
Compleet notitieblokje mee in bed... en om de zoveel tijd "ow wacht, voor dit moment wist ik nog een leuke opmerking"quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had die zin gereserveerd voor mezelf.
Fitness, Fifa en sexquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:59 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Heel goed....heb je gedaan dan? Foots gemaakt bij Vinnie?
wellicht deed je dat, wellicht nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik iets verkeerds gezegd had
OK,was ik de enige die geen leuke avond had wss......quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook hoor
En er zullen er wel meer zijn.
Uuhh, iets over 7 kwam de trein aan in Apeldoornquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoelaat was je uiteindelijk thuis dan?
Indien wel, sorryquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wellicht deed je dat, wellicht niet
Ik ook niet, maar dat zei ik net alquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:00 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
OK,was ik de enige die geen leuke avond had wss......
Haha, je bent dus al 24 uur wakker?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uuhh, iets over 7 kwam de trein aan in Apeldoorn
Vertel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat zei ik net al
Nee hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, je bent dus al 24 uur wakker?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat zei ik net al
Nee joh ik heb die dingen in mijn hoofd zitten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Compleet notitieblokje mee in bed... en om de zoveel tijd "ow wacht, voor dit moment wist ik nog een leuke opmerking"
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh ik heb die dingen in mijn hoofd zitten.
"In de films zag dit er anders uit"
"Dit ben ik niet gewend"
"Okee heb jij nog zo'n handleiding, want ik krijg het niet voor elkaar"
"Sorry maar meer zat er niet in"
Als die slechte avond door karma komt, heb je vast iets heel slechts hiervoor gedaan. En dat kan ik me niet herinneren.quote:
Maar ben je nu n beetje verliefd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:05 schreef Vinniiee het volgende:
Waking up I see that everything is okay
The first time in my life and now it's so great
Slowing down I look around and I am so amazed
I think about the little things that make life great
I wouldn't change a thing about it
This is the best feeling
This innocence is brilliant, I hope that it will stay
This moment is perfect, please don't go away
I need you now
And I'll hold on to it, don't you let it pass you by
mogguhquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mogguh!
straks mn griepprik halen maar eerst strijken
Wel n mooie tekst.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon fan van Avril Lavigne (of hoe je het ook schrijft)
Hoe heet t?quote:
Thanks, zit nu mobiel maar zal t onthouden.quote:
Anders geef je maar een gilquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks, zit nu mobiel maar zal t onthouden.
Ik denk dat ik vooral dat laatste doe, anders denkt ze dat ik gewoon lui ben in plaats van onhandig en incapabel.quote:
Zou niet vreemd zijn hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vooral dat laatste doe, anders denkt ze dat ik gewoon lui ben in plaats van onhandig en incapabel.
Je bent een neger, dus ze zal wel denken dat je lui bent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vooral dat laatste doe, anders denkt ze dat ik gewoon lui ben in plaats van onhandig en incapabel.
deden ze dat in de kroeg maar eensquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
Ik bedoel gewoon, heb n beetje respect. In de kroeg zeg je toch ook niet tegen een vrouw 'jij bent lekker'?
Wat hij bedoelt is dat het altijd maar gaat over of iemand lekker is, terwijl ze ook gewoon mooi kan zingen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:14 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
in het begin was ze gewoon niet zo lekker,nu is ze aardig op gedroogd imho
True maar t kan ook anders.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat het zo is? En het is een man die dat zegt
Jij begrijpt mijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat hij bedoelt is dat het altijd maar gaat over of iemand lekker is, terwijl ze ook gewoon mooi kan zingen.
Dat is hoe ik rol, begripvol jwz.quote:
maar die smaken verschillen..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat hij bedoelt is dat het altijd maar gaat over of iemand lekker is, terwijl ze ook gewoon mooi kan zingen.
Ga eens met mij en m'n vrienden mee danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
Ik bedoel gewoon, heb n beetje respect. In de kroeg zeg je toch ook niet tegen een vrouw 'jij bent lekker'?
Ja verdomme zeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent een neger, dus ze zal wel denken dat je lui bent.
Dunno, TGND heeft goeie invloed denk ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We zitten in SEX
Ga je nu ineens de moraalridder uithangen
quote:
Uuhhh, neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga eens met mij en m'n vrienden mee dan
Ik heb dat serieus nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga eens met mij en m'n vrienden mee dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En haiHoe was het bij de dokter? Of moet je nog
Dat is niet het punt. Misschien had hij gewoon even genoeg van het altijd zien van vrouwen als lustobject? Ik kan me best voorstellen dat als jij n mooi liedje post van een zangeres die je goed vindt, dat zo'n "ze is lekker" opmerking, de zoveelste, n beetje jammer is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar die smaken verschillen..
ik vindt haar een grafhoofd hebben
een redelijk lichaam
en een mwoa stem.
moet ik dan zeggen. oh ja ze is best oke
Das TGND niet. Das je piemel die je hoortquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dunno, TGND heeft goeie invloed denk ik
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus nog nooit meegemaaktJe komt ook niet zo vaak in de kroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En haiHoe was het bij de dokter? Of moet je nog
![]()
Ik roep vaak genoeg dat je een lekker ding bent
NIEUW: Foto's!
TGND zit nu niet in het topic.. en het blijft oppervlakkig internet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dunno, TGND heeft goeie invloed denk ik
[..]
[..]
Uuhhh, nee
Nee, dat is zij wel. Jij weet niet wat we besproken hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Das TGND niet. Das je piemel die je hoort
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:21 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Vroeger welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je komt ook niet zo vaak in de kroeg![]()
Ik roep vaak genoeg dat je een lekker ding bent
daarvoor heb je toch een muziek sub forum?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet het punt. Misschien had hij gewoon even genoeg van het altijd zien van vrouwen als lustobject? Ik kan me best voorstellen dat als jij n mooi liedje post van een zangeres die je goed vindt, dat zo'n "ze is lekker" opmerking, de zoveelste, n beetje jammer is.
Ik zou jou doen... wanneer kunnen we het eens over je karakter hebben?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
TGND zit nu niet in het topic.. en het blijft oppervlakkig internet.
Vertellen hoe mooie iemands karakter is doe je bij meets.
vertellen dat iemand lekker is en je hem/haar zou doen , doe je op het internet.
daarvoor is het internet.
En daar ben ik ook totaal niet nieuwsgierig naarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat is zij wel. Jij weet niet wat we besproken hebben.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus nog nooit meegemaaktMoet er over een uur zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En haiHoe was het bij de dokter? Of moet je nog
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zou jou doen... wanneer kunnen we het eens over je karakter hebben?
Dan kun je er dus ook niet over oordelenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:23 schreef Tally het volgende:
[..]
En daar ben ik ook totaal niet nieuwsgierig naar
Wat is jouw probleem eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarvoor heb je toch een muziek sub forum?
+100quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We zitten in SEX
Ga je nu ineens de moraalridder uithangen
Alsof hier nooit muziek(teksten) gepost wordenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarvoor heb je toch een muziek sub forum?
hoezo heb ik een probleem? oh sorry ik zal het even anders zeggen:quote:
en dat vind ik ook bloedirritantquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof hier nooit muziek(teksten) gepost worden
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vinniiee is in de ban van TGND
maar ik meldt gewoon ff dat mijn mnd seksstraf voorbij is!
Ik heb 't nog nooit gezien, maar goed, dan zal ik er wel overheen gekeken hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dat vind ik ook bloedirritanten heb ik ook wel eens een opmerking over gemaakt
Fixed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die ligt nog in coma bed te pitten.
Oh is dat het.. sorry hoor meneer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb 't nog nooit gezien, maar goed, dan zal ik er wel overheen gekeken hebben.
't Was een SC, weet je nog?
Die ligt nog bij te komen, die is helemaal sufgene... ehm sufgepraat.quote:
Uberhaupt dat je er zo'n punt van maakt. In de SC mag je het overal over hebben, niet alleen over fysieke aantrekkelijkheid.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoezo heb ik een probleem? oh sorry ik zal het even anders zeggen:daar is toch een muziek sub forum voor
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Die ligt nog bij te komen, die is helemaal sufgene... ehm sufgepraat.
Ik vind dus niet alleen dat ze er lekker uitziet tegenwoordig....haar muziek vind ik persoonlijk ook heel OK.Dat mag in een vrij land geloof ik...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Uberhaupt dat je er zo'n punt van maakt. In de SC mag je het overal over hebben, niet alleen over fysieke aantrekkelijkheid.
ja!quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ja!door ontstekingsmeuk down there en mn hormonen die de weg kwijt waren mocht ik 4!!! Weken geen seks hebben! Maar das nu voorbij
Pandapuntjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ja!door ontstekingsmeuk down there en mn hormonen die de weg kwijt waren mocht ik 4!!! Weken geen seks hebben! Maar das nu voorbij
kusje!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:31 schreef AldoTheApache het volgende:
moguh
heb ik weer, overbelaste knieen
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:31 schreef AldoTheApache het volgende:
moguh
heb ik weer, overbelaste knieen
quote:
Wouw, dus nu al weer de hele ochtend druk in de weer?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het enige wat ik zei was dat ik Vin wel begreep. Waarom die behoefte tot discussie met mij?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:30 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Ik vind dus niet alleen dat ze er lekker uitziet tegenwoordig....haar muziek vind ik persoonlijk ook heel OK.Dat mag in een vrij land geloof ik...
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:33 schreef MissExpert het volgende:
ik heb het de laatste tijd echt te druk voor fok! hoor
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Het enige wat ik zei was dat ik Vin wel begreep. Waarom die behoefte tot discussie met mij?
Ik ben er wel even klaar mee.
nee hoor te druk vanmorgenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
[..]mogguh
[..]
Wouw, dus nu al weer de hele ochtend druk in de weer?
Het gaat mij niet om de muziek maar om de sufkutterige reactie van vinniiee, hij zit wel in de seksslowchat niet in de we hebben gevoelens en praten daarover sufkutten slowchatquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Uberhaupt dat je er zo'n punt van maakt. In de SC mag je het overal over hebben, niet alleen over fysieke aantrekkelijkheid.
het is nooit te druk voor FOK!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:33 schreef MissExpert het volgende:
ik heb het de laatste tijd echt te druk voor fok! hoor
O ja nee dat komt hier ook nooit van andere personen voorbijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de muziek maar om de sufkutterige reactie van vinniiee, hij zit wel in de seksslowchat niet in de we hebben gevoelens en praten daarover sufkutten slowchat
echt welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het is nooit te druk voor FOK!
vast wel, maar jij mag dus wel iets zeggen over dat lekker wijf gebeuren en ik mag niet zeggen dat ik jouw reactie sufkutterig vindt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja nee dat komt hier ook nooit van andere personen voorbij
Ik ben zo naar mn werkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
He wat gezellig...
Ik kom wel weer een keer terug als er weer een leukere sfeer hangt
Dat zei ik nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vast wel, maar jij mag dus wel iets zeggen over dat lekker wijf gebeuren en ik mag niet zeggen dat ik jouw reactie sufkutterig vindt?
studie, school, werkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat moet je doen dan? Studie en school ofzo?
Iedereen is vrij om over dingen te praten hier, ongeacht wat jij er van vindt. Als het je niet aanstaat, reageer er dan niet op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de muziek maar om de sufkutterige reactie van vinniiee, hij zit wel in de seksslowchat niet in de we hebben gevoelens en praten daarover sufkutten slowchat
cryoquote:
sssssssstquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:37 schreef vanillaforlife het volgende:
Het is iedere keer wat als er iemand wat zegt he?
Ja beter zegt niemand meer ietsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:37 schreef vanillaforlife het volgende:
Het is iedere keer wat als er iemand wat zegt he?
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 08-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 346 Fera
02 326 Vinniiee
03 232 JJH
04 170 vanillaforlife
05 149 kingtoppie
06 147 LovelyLady
07 131 Mistress_X
08 111 JijHebtGeenRokje
09 098 heloef
10 089 Cryothic
11 084 magnetronkoffie
12 083 muhahaha
13 067 Royco1
14 058 Braamyo
15 057 Knetterkrankjorum
16 051 DaMook
17 050 twi
18 049 Kaneelstokje
19 048 -_Guitarist_-
20 045 Evie
21 043 goldfinger1963
22 041 Tamashii
22 041 TheGirlNextDoor
24 038 Giertje
25 037 Jofunu-kun
26 031 Capstan
27 030 Samzz
28 028 MissExpert
29 027 DevilsWhore
30 026 Faxie
31 025 AldoTheApache
32 021 TheClown1
33 013 MeneerLogica
34 012 Nixx-
34 012 gewoonmezelf87
36 005 PeuRac
37 004 Drugshond
37 004 Memento-Mori
39 003 Aldo-MC
40 002 Koen66
40 002 Rick.
40 002 sararaats
40 002 Tally
44 001 Seksgod_beta_v1
44 001 tijnbrein
44 001 Smoofie
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
MEquote:
vanillaquote:
nu zeg je dat iedereen daar vrij in is. dus ik ben ook vrij om te zeggen als ik iets sufkutterig vindt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Iedereen is vrij om over dingen te praten hier, ongeacht wat jij er van vindt. Als het je niet aanstaat, reageer er dan niet op.
jou opleiding is waarschijnlijk minder werk dan de mijne?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Ik voel je
maar ik FOK! ook gewoon
Waarom nou weer in de kont?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nou R & P kusjekroel neuk elkaar in de kont en geniet ervan.
Ik ga aan het werk
Ik heb het best druk hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:40 schreef MissExpert het volgende:
[..]
jou opleiding is waarschijnlijk minder werk dan de mijne?
of hij werkt harder?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:40 schreef MissExpert het volgende:
[..]
jou opleiding is waarschijnlijk minder werk dan de mijne?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan ben ik nog wel de hele avond weggeweestwezen batsen_!
Jaaaa....goedemorgen rokjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
voor iedereen hier:
[ afbeelding ]
also goeiemorgen
vinniequote:
je bedoeld met contacturen scholuren?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb het best druk hoorMaar ik heb niet zo heel veel contacturen denk ik
Jij mag dat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
voor iedereen hier:
[ afbeelding ]
also goeiemorgen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:41 schreef MissExpert het volgende:
[..]
je bedoeld met contacturen scholuren?
verpleegkundige jaar 3quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
of hij werkt harder?
Grapje hoor... wat voor opleiding doe je?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
voor iedereen hier:
[ afbeelding ]
also goeiemorgen
werk ze knetterquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nou R & P kusjekroel neuk elkaar in de kont en geniet ervan.
Ik ga aan het werk
rokjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
voor iedereen hier:
[ afbeelding ]
also goeiemorgen
goeiemorgenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
voor iedereen hier:
[ afbeelding ]
also goeiemorgen
had ik vroeger ook wel eens... maar toen kon je de Nintendo-hotline bellen en hielpen ze je verderquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ga hier maar even vertellen dat ik echt he-le-maal vastzit.. ja.. zomaar.. ja
nou dat was het
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
had ik vroeger ook wel eens... maar toen kon je de Nintendo-hotline bellen en hielpen ze je verder
ow ik ben zo'n nerd...
jahoor. whats happend?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus jij kunt mijn knie verplegen?
Op wat voor manier?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ga hier maar even vertellen dat ik echt he-le-maal vastzit.. ja.. zomaar.. ja
nou dat was het
klopt. ik zit trouwens 29 uur op school p/w veeelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ah, daar komt waarschijnlijk ook veel praktijk bij kijken?
ik heb dit zeg maar, bij allebei de knieën wegens overbelastingquote:
hoeveel uur engels? lolquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:45 schreef MissExpert het volgende:
[..]
klopt. ik zit trouwens 29 uur op school p/w veeel
spieren/rug.. straks maar ff fysio bellen op aanraden/verzoekquote:
Dat zeg ik niet Knetter, je weet dondersgoed wat ik bedoel. Jij ventileert je mening op zodanige wijze dat het respectloos is en tevens geef je n duidelijke indruk dat het voor jou niet gewenst is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu zeg je dat iedereen daar vrij in is. dus ik ben ook vrij om te zeggen als ik iets sufkutterig vindt.
of ga je met 2 maten meten?
jullie mogen wel wat zeggen, maar wat ik zeg staat je niet aan dus ik mag het niet?
2quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:45 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
hoeveel uur engels? lol
sorry..
Oh noesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
spieren/rug.. straks maar ff fysio bellen op aanraden/verzoek
zal ik gewoon mijn opmerking over Avril terugnemen en iedereen weer gelukkig laten zijn?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet Knetter, je weet dondersgoed wat ik bedoel. Jij ventileert je mening op zodanige wijze dat het respectloos is en tevens geef je n duidelijke indruk dat het voor jou niet gewenst is.
Ga de boel niet lopen verdraaien en denk met je verstand, niet met je hormonen.
mijn engels-schrijven is niet bepaald goed, sorryquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:45 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
hoeveel uur engels? lol
sorry..
mja.. dan nog moet ik vandaag gewoon werken en daar doorheen zien te komen.. gaat nog wat wordenquote:
Dat helpt toch geen flikker meerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:47 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
zal ik gewoon mijn opmerking over Avril terugnemen en iedereen weer gelukkig laten zijn?
he bah.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja.. dan nog moet ik vandaag gewoon werken en daar doorheen zien te komen.. gaat nog wat worden![]()
Hmmz, geen vriendin die even kan masseren?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja.. dan nog moet ik vandaag gewoon werken en daar doorheen zien te komen.. gaat nog wat worden![]()
Paar engelse boeken lezen,gaat het met sprongen vooruit...worked for me!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:47 schreef MissExpert het volgende:
[..]
mijn engels-schrijven is niet bepaald goed, sorry
sterktequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:
thnx.. nja eigenlijk vind ik t ook wel grappigquote:
nee.. nja, ik zou niet weten wiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmmz, geen vriendin die even kan masseren?Sterkte
ik kan me nooit goed concentreren op lezen. als het moet kan ik wel goed schrijven, maar ben er meestal te lui voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:48 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Paar engelse boeken lezen,gaat het met sprongen vooruit...worked for me!
best goed. kan ik alleen maar jaloers op zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:50 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik moest laatst een essay schrijven (uiteraard in het engels want internationale opleiding), en je kreeg punten bij bepaalde onderdelen.
bij grammatica,spelling, stijl etc. 19/20
bij het hoofdonderdeel argumentatie enzo 27/50
maar uiteindelijk toch een 7,3 gehaald
Yeah,I know that feeling....always wanting to do things but never capable of actually doing itquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:50 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ik kan me nooit goed concentreren op lezen. als het moet kan ik wel goed schrijven, maar ben er meestal te lui voor
Hmmz balenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
thnx.. nja eigenlijk vind ik t ook wel grappig
masochist rokje
[..]
nee.. nja, ik zou niet weten wie
Is toch aardig goed?!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:50 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik moest laatst een essay schrijven (uiteraard in het engels want internationale opleiding), en je kreeg punten bij bepaalde onderdelen.
bij grammatica,spelling, stijl etc. 19/20
bij het hoofdonderdeel argumentatie enzo 27/50
maar uiteindelijk toch een 7,3 gehaald
voor examens enzo haal ik eigenlijk bijna nooit 7-ens en 8tenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:51 schreef MissExpert het volgende:
[..]
best goed. kan ik alleen maar jaloers op zijn.
al haal ik ook 7-ens en 8ten
ik lul net zo goed engels als nederlands. alleen het schijven is een ramp. dit geldt eveneens voor Nederlands.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:51 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Yeah,I know that feeling....always wanting to do things but never capable of actually doing it
ik dus wel. alles op alles zetten!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
voor examens enzo haal ik eigenlijk bijna nooit 7-ens en 8ten
Wat had je bij het argumenteren zo verneukt dan? Das toch alleen kwestie van lezen en uitleggen?quote:
ja klopt, maar het waren 3 heul vage artikelen en filosofisch enzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:54 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Wat had je bij het argumenteren zo verneukt dan? Das toch alleen kwestie van lezen en uitleggen?
Hoe kun jij dat wel halen als je belabberd Nederlands of Engels schrijft?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:54 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ik dus wel. alles op alles zetten!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:54 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ik dus wel. alles op alles zetten!
Ik heb ook hoop lui in buitenland,is echt een kwestie van veel praten en schrijven idd,.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:53 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ik lul net zo goed engels als nederlands. alleen het schijven is een ramp. dit geldt eveneens voor Nederlands.
ik heb een paar engelse vrienden en daar kan ik prima mee lullen. maar als ik dan naar hun whatsapp oid begrijpen ze er geen kont van
doei ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:54 schreef Fera het volgende:
Ik taai af, school begint.Tot later vandaag mensen.
Succesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:54 schreef Fera het volgende:
Ik taai af, school begint.Tot later vandaag mensen.
Ja,snap het meteen...wat een kutonderwerp ook zeg...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja klopt, maar het waren 3 heul vage artikelen en filosofisch enzodus die heb ik verneukt
jupquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:56 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Ja,snap het meteen...wat een kutonderwerp ook zeg...
wat doe je voor studie dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jup
maarja ik moet nog 2 essays dit trimester maken, dus ik weet nu waar ik op moet letten (alles behalve die argumenten)
Internationale bedrijfskundequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:57 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
wat doe je voor studie dan eigenlijk?
ooit in je opgekomen dat ik ook wel eens een bitch ben zonder het op hormonen te gooien. Das wel een heel makkelijk excuusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet Knetter, je weet dondersgoed wat ik bedoel. Jij ventileert je mening op zodanige wijze dat het respectloos is en tevens geef je n duidelijke indruk dat het voor jou niet gewenst is.
Ga de boel niet lopen verdraaien en denk met je verstand, niet met je hormonen.
dan zet ik alles op alles om een goed cijfer te halen. maar als ik nu engels zou schrijven zou ik er heel goed over na moeten denken hoe ik iets zou moeten schrijven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat wel halen als je belabberd Nederlands of Engels schrijft?
ik niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lukt mij niet, ik begin meestal te laat met studeren
klopt idd... door die paar engelse vrienden heb ik ook een prachtig(al zeg ik het zelf) brits accent ontwikkeldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:55 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Ik heb ook hoop lui in buitenland,is echt een kwestie van veel praten en schrijven idd,.
Heb aantal jaar in USA gewoond en dan gaat het snel..
engels-engels? nice..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:59 schreef MissExpert het volgende:
[..]
klopt idd... door die paar engelse vrienden heb ik ook een prachtig(al zeg ik het zelf) brits accent ontwikkeld
Ik praat het redelijk foutloos btw en schrijven is geen probleem..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:00 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
engels-engels? nice..
Bij mij ligt het eraan waar ik ben,als ik in UK ben heb ik na twee dagen een brits accent....in de USA dan US accent....Ik vind Iers en Schots accent super...
geef me een week of twee daar en ze vragen waar ik vandaan kom in de UK/USAquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:02 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb af en toe een heerlijk nederlands accentje
maar als ik erop ga letten spreek ik keurig engels engels
vrouwen met een schots accent mmmmmmmquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:01 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Ik praat het redelijk foutloos btw en schrijven is geen probleem..
ik heb een vriend van me uit canada met hem praat ik een combi van nederlands engelsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:59 schreef MissExpert het volgende:
[..]
klopt idd... door die paar engelse vrienden heb ik ook een prachtig(al zeg ik het zelf) brits accent ontwikkeld
Jij hebt er ook eentje gehad dus? Het lekkerste accent ter wereld en die roodharige meiden daar...mmmmm!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:03 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
vrouwen met een schots accent mmmmmmm
Noesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ben weg, afscheid nemen van onze hond..
owjee, permanent?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
schots en iers zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:00 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
engels-engels? nice..
Bij mij ligt het eraan waar ik ben,als ik in UK ben heb ik na twee dagen een brits accent....in de USA dan US accent....Ik vind Iers en Schots accent super...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
+100quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:06 schreef MissExpert het volgende:
[..]
schots en iers zijn![]()
ik kan geen US praten. helemaal geen woord, ik kan alleen dat lekker bekakte engels. heerlijk
Sterkte.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Engels redelijk vloeibaar, een klein beetje Duits en 7 woorden Frans.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:07 schreef vanillaforlife het volgende:
Nog mensen met andere talen hier?
ich kann auch deutsch sprechen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:07 schreef vanillaforlife het volgende:
- parapluquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Engels redelijk vloeibaar, een klein beetje Duits en 7 woorden Frans.
duits en nederlandsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:07 schreef vanillaforlife het volgende:
troittor(?)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
- paraplu
- portefeuille
- bonjour
zoiets?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nee was het maar zo. mijn vrouw kijkt naar ugly betty en daar zit een dame in met een schots accent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:05 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Jij hebt er ook eentje gehad dus? Het lekkerste accent ter wereld en die roodharige meiden daar...mmmmm!!!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:07 schreef vanillaforlife het volgende:
Beetje jammer dat ze in Frankrijk bijna geen Engels sprekenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:10 schreef MissExpert het volgende:
haha. ik kan geen woord frans.
voordeel bij mij is, ik ben niet bang te spreken en ben redelijk leergierig.. dus spreken in vreemde taal in openbaar is abslotuut no problem
Je voudrais une bierre s'il vous plait.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
- paraplu
- portefeuille
- bonjour
zoiets?
Ik zou niet weten wat het betekentquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Je voudrais une bierre s'il vous plait.
Waarvoor?quote:
question is....does the carpet match the drapes?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:10 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
nee was het maar zo. mijn vrouw kijkt naar ugly betty en daar zit een dame in met een schots accent.
[ afbeelding ]
prachtig accent en erg mooie ogen maar over rood haar gesproken...
[ afbeelding ]
haha iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze in Frankrijk bijna geen Engels spreken
Ik zou graag een biertje willen, alstublieft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat het betekent
[..]
Waarvoor?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou graag een biertje willen, alstublieft.
knuffel terugquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:12 schreef MissExpert het volgende:
ok ik ga weer. was gezellig. moet weer verder knuffels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |