abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117762046
Hoi Allemaal,

Ik loop op dit moment stage in Nieuw Zeeland, en vind het enorm gaaf!

Nu ben ik denk ik van plan volgend jaar weer richting Down Under te gaan. Ikben alleen benieuwd wie leuke tips heeft betreft de beste stad...

Kan iemand mij laten weten voor welke stad ik moet kiezen? Er zijn namelijk best wat mogelijkheden in Australie...

Bij voorbaat dank!

Tessa

[ Bericht 14% gewijzigd door motorbloempje op 10-10-2012 20:23:04 ]
pi_117762145
Kun je me nog een keer vertellen hoe leuk en goed stagereizen wel niet is?
Spam?
pi_117762623
Het is ook haar enige post ooit.
Ik eh, vertrouw het niet?
pi_117762630
Stagelopen =/= walkabout...
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_117763027
Verkapte reclame?
pi_117827987
Nou Tessz, ik hoop dat mensen je kunnen helpen! Maar het gebruik van de bedrijfsnaam was wel erg opzichtig en verder ook niet echt van toepassing op je vraag verder, dus die heb ik even weggehaald! Maar dat maakt de vraag natuurlijk niet minder beantwoordbaar!
Ja doei.
pi_117841444
Nou, hierbij wat hulp dan maar voor de zekerheid :D
Het ligt er volledig aan wat je wilt. Wil je een grote wereldstad of juist wat kleiner, tropische temperaturen het hele jaar door, echte wisselende seizoenen, Europees gevoel of juist niet? Heb je daar al een beetje een idee van?
Welke studierichting doe je, ook niet heel onbelangrijk?
pi_117849442
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
Nou Tessz, ik hoop dat mensen je kunnen helpen! Maar het gebruik van de bedrijfsnaam was wel erg opzichtig en verder ook niet echt van toepassing op je vraag verder, dus die heb ik even weggehaald! Maar dat maakt de vraag natuurlijk niet minder beantwoordbaar!
Moet je het ook nog even doen in mijn post :P Ik kan hem niet aanpassen.
pi_119153547
Het was niet mijn bedoeling om reclame te maken :S

@ Loki, ik zou een mooie leuke kleine stad super vinden! liefst tropische temperaturen :)

Ik hoop dat je een stad weet!
pi_119153648
Ik zeg, Darwin of Cairns. Die zijn tropisch (geen seizoenen, alleen nat en droog) en relatief klein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')