Dit inderdaad. In de playoffs zijn ze waarschijnlijk weer zo klaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:47 schreef Guard het volgende:
LOL @TT, hoezo voorbarig?
Falcons zijn al langer wel redelijk goed in regular season en dan one and done in postseason...
Op dit moment zijn er weinig teams in de NFC die de Falcons kunnen matchen, maar daar heb je vrij weinig aan in oktober. Er zal nog wel een team opstaan in december en die teams zijn het gevaarlijkst.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:10 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Dit inderdaad. In de playoffs zijn ze waarschijnlijk weer zo klaar.
Dat hadden ze in 2010 ook, nog steeds one and done.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:13 schreef rgras het volgende:
Met homefield advantage zie ik ze dit jaar wel verder komen.
Kon niks anders verzinnen en vond dit wel leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:47 schreef Guard het volgende:
LOL @TT, hoezo voorbarig?
Falcons zijn al langer wel redelijk goed in regular season en dan one and done in postseason...
Met zo'n TT hebben we meteen disucussiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Kon niks anders verzinnen en vond dit wel leuk
1e keer in Franchise historie dat ze 5-0 staan.
Wat een onzin, natuurlijk telt het verleden...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:45 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Met zo'n TT hebben we meteen disucussie.
Peyton won ook lange tijd niet in de playoffs. Maar uiteindelijk speelde hij wel twee Superbowls. Rendementen uit het verleden.
Ik zeg ook niet dat het verleden niet telt. Verder ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat een onzin, natuurlijk telt het verleden...
Romo is ook geen goede playoff QB, Norv Turner is geen goede playoff coach, dat leert het verleden ons.
Natuurlijk wil dat niet zeggen dat Ryan, Romo of Turner nooit iets zullen winnen in de toekomst, maar voorlopig staan ze bij niet bovenaan het lijstje kanshebbers.
En SB spelen is ook niet the holy grail, winnen is all that counts (vraag maar aan Jim Kelly). En 1 keer winnen in god weet hoe veel jaar playoffs halen is niet echt een uithangbord voor playoff qb's.
Playoffs halen de Falcons zeker dit jaar, met 5-0 nu en remaining schedule in ogenschouw zit een first round bye er in. Daarna, ik moet het nog zien.
Hebben de "fans" in KC weer een nieuwe QB om te boohen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:18 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het verleden niet telt. Verder ben ik het met je eens.
Ben wel benieuwd of de Cowboys Romo een contractverlenging geven als hij tegenvalt dit seizoen. Of wordt hij gewoon getrade naar de Chiefs
Nou daarover hoef je je geen enkele zorgen te maken, de AFC East is zo zwak dit jaar dat de Patriots deze divisie zelfs met een 8-8 record nog zullen winnen.quote:
quote:NFL Commissioner Roger Goodell reaffirmed the suspensions Tuesday he originally issued on the four players involved in the New Orleans Saints' bounty program.
Saints linebacker Jonathan Vilma remains suspended for the season but will retain the salary he received while on the physically unable to perform list. Defensive end Will Smith remains suspended for four games.
Former Saints linebacker Scott Fujita's suspension was reduced from three games to one. Free agent defensive tackle Anthony Hargrove suspended for seven games, reduced from eight games. But he will only serve a two-game suspension if signed by a club after receiving credit for the five games he already has missed.
The NFL Players Association said it would consider its options after looking closely at the punishments.
"For more than six months, the NFL has ignored the facts, abused the process outlined in our collective bargaining agreement and failed to produce evidence that the players intended to injure anyone, ever," the NFLPA wrote in a release. "The only evidence that exists is the Leagueâs gross violation of fair due process, transparency and impartiality during this process. Truth and fairness have been the casualties of the leagueâs refusal to admit that it might have made a mistake.
"We will review this decision thoroughly and review all options to protect our playersâ rights with vigilance."
Goodell's original suspensions to the players were overturned on appeal last month, immediately reinstating the players' eligibility for the 2012 season.
The league-imposed suspensions were issued after the NFL determined the players violated Article 46 of the collective bargaining agreement for "conduct detrimental to the integrity and public confidence in the NFL."
Fujita has played in three games for the Cleveland Browns, and Smith has appeared in five games with the Saints.
Vilma hasn't played for the Saints this season because of a knee injury, and Hargrove remains a free agent after being released by the Green Bay Packers in August.
quote:In predictable fashion, the Jets faithful has already turned. Mark Sanchez, sporting an embarrassing 66.6 QB rating and 48.4 completion percentage, has failed to inspire the masses, paving the way for the league’s worst passer to again seize the starting reins. Though Tebow would overthrow the Empire State Building from 10 yards out, he is a running quarterback who houses considerable fantasy upside in deeper leagues.
Dat verhaal is ook gigantisch opgeblazen zeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Hebben de "fans" in KC weer een nieuwe QB om te boohen...
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat verhaal is ook gigantisch opgeblazen zeg.
Al zie ik idd 100x liever Romo dan Cassel.
volgens mij tot de super bowl. maar als het ineens er mee ophoud kan je toch gewoon opnieuw ESPN nemen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:33 schreef neggix het volgende:
Heeft iemand enig idee of die season pass van NLF het hele seizoen meegaat? Ik heb nog speciaal voor ESPN een abbo op me tv, maar aangezien ik alleen nog maar de Gamepass app kijk heb ik dat niet nodig, tenzij ze het postseason niet uitzenden??
Leuke games btw de afgelopen weken!! Spannend en soms verrassend!!
Het is een beetje vaag. Als ik het goed zie hoef je nu niet eens in te loggen om GamePass te zien of heb ik dat? Ik kan iig met geen mogelijkheid meer zien hoe de subscriptions erop dit moment uitzien.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:33 schreef neggix het volgende:
Heeft iemand enig idee of die season pass van NLF het hele seizoen meegaat? Ik heb nog speciaal voor ESPN een abbo op me tv, maar aangezien ik alleen nog maar de Gamepass app kijk heb ik dat niet nodig, tenzij ze het postseason niet uitzenden??
Leuke games btw de afgelopen weken!! Spannend en soms verrassend!!
Fijn, Kalil op IR.quote:
Zonde dat hij nu niet kan spelen in de Super Bowl.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Fijn, Kalil op IR.
En het gaat al zo lekker in Carolina
Heb toen tijdens pre season een subsription genomen en kon alle wedstrijden kijken. Nu kan ik ze ook nog live kijken. Tot nu toe gratis. Las wel ergens dat post season er niet bij hoorde. Ik zal het wel zien. Superbowl kijk ik al jaren op BBC.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:04 schreef Nagil het volgende:
[..]
Het is een beetje vaag. Als ik het goed zie hoef je nu niet eens in te loggen om GamePass te zien of heb ik dat? Ik kan iig met geen mogelijkheid meer zien hoe de subscriptions erop dit moment uitzien.
Toen ik een subscription nam aan het begin van het seizoen stond er iig duidelijk dat ik gratis kon kijken t/m februari. Als je nu echter in de chat een vraag erover stelt zeggen ze vrolijk dat het gratis abonnement elk willekeurig moment kan ophouden. Ik ga er overigens van uit dat ze dit niet zullen doen want als ze opeens geld willen zien terwijl ze een stel Nederlanders het woord gratis voor de neus hebben gehangen hebben ze weinig begrepen van PR in dit land.
En idd, ESPN/Sport 1 is maandelijks opzegbaar. Dus gewoon cancelen die hap en terugnemen als het weer nodig is.
quote:The Jacksonville Jaguars will host the San Francisco 49ers at London's historic Wembley Stadium on Sunday, Oct. 27, 2013, the NFL announced Thursday.
The game, which will kick off at 5:00 p.m. UK time (1:00 p.m. ET), will mark the first in London for the Jaguars, who earlier this year committed to play one regular-season home game in the United Kingdom in 2013, 2014, 2015, and 2016, all at Wembley.
het wordt er niet leuker op zo...quote:
Volgensmij hebben de Niners een vrij grote fanbase in Europa, zal dus niet echt als een thuiswedstrijd aanvoelen voor de Jags.quote:
Het is nog nooit een "echte" thuiswedstrijd geweest, voor geen enkel team. Komen teveel footballfans van andere teams of gewoon football liefhebbers in het algemeen. Men doet af en toe wel een poging tot het maken van noise op een 3rd down, maar het zal nooit hetzelfde zijn als in het eigen stadion in the US (of vroegah de ArenAquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:37 schreef Nagil het volgende:
[..]
Volgensmij hebben de Niners een vrij grote fanbase in Europa, zal dus niet echt als een thuiswedstrijd aanvoelen voor de Jags.
Ze zijn vorig jaar met Cassel toch wel mooi in de play-offs gekomen. Is het nou echt Cassel die slecht is of ligt het aan het team?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:37 schreef zjroentje het volgende:
Ow, ik dacht dat het over het juichen ging na de blessure van Cassel. Dat is erg overdreven in de media.
Dat de fans van Cassel afwillen is niets nieuws (zie ook de celebrity softball match voorafgaand aan de ASG in Kansas City). En dat Pioli dan moet wieberen is ook niet meer dan logisch, want Cassel was een handpick van hem. Er zit zat talent in het roster, maar ze bakken er niks van. Daarnaast is er ook heel veel onvrede over de franchise zelf, over hoe ze zich opstellen richting de fans.
Dat spandoek vind ik wel gaaf eigenlijk.
Vorig jaar niet hoor, was alweer het jaar ervoor en dat lag denk ik meer aan Weis als OC dan aan Casselquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:27 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ze zijn vorig jaar met Cassel toch wel mooi in de play-offs gekomen. Is het nou echt Cassel die slecht is of ligt het aan het team?
Backing up Leinart, nuff said...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef kidkash19 het volgende:
een backup QB uit college (een overrated QB college daar aan toe)
twitter:nfl twitterde op donderdag 11-10-2012 om 19:01:27Brady Quinn gets Week 6 start for Chiefs: http://t.co/uWzyZT3M #KCvsTB reageer retweet
Inderdaad was het seizoen daarvoor. my bad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Vorig jaar niet hoor, was alweer het jaar ervoor en dat lag denk ik meer aan Weis als OC dan aan Cassel
Cassel heeft genoeg talent om zich heen om productief te kunnen zijn, sowieso een backup QB uit college (een overrated QB college daar aan toe) die bij NE 1 seizoen iets liet zien (wederom Weis dacht ik) moet je gewoon niet al te veel van verwachten
Draft guru. Erg prettig om naar te luisteren. Bill Bellick vind ik ook een topper. Doet ook commentaar bij wedstrijden.quote:
Shut the fuck up and take it like a man.quote:All four players suspended in connection to the New Orleans Saints bounty program have appealed their suspensions, according to a source close to the players.
Jonathan Vilma, who has been suspended for a year and has sued Commissioner Roger Goodell for defamation, asked Goodell to recuse himself.
Brian Billick inderdaad.Oud hoofdcoach van de Ravensquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:39 schreef Guard het volgende:
Ik neem aan dat Brian Billick wordt bedoeld
Die ultiem laffe prevent defense die echt nooit werktquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:01 schreef Sasman het volgende:
Atlanta flikt het weer. 6-055yard field goal.
![]()
Het werkt wel, it prevents you from winning the gamequote:Op zondag 14 oktober 2012 22:02 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Die ultiem laffe prevent defense die echt nooit werkt
juich niet te vroeg..quote:
Heerlijke backdoor van mijn Dallas +3 betquote:
je wordt echtquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:18 schreef OmniRocket het volgende:
San Francisco :-o
recht in z'n handen, en nog niet vastpakken voor de int :-o
Pick 6 van Peterson zou ik mijn geld op zetten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:03 schreef PirE het volgende:
100% zeker dat de Cards met 6 punten verschil gaan winnen
Vast wel die kut cards zullen ook alles doen om mijn Bills +5 te verneuken, want zo zijn de Cards. Ze mogen best winnen maar dan wel met 3 punten verschil.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:04 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Pick 6 van Peterson zou ik mijn geld op zetten.
Ik riep vrij hard godverdommequote:
En de byeweek komt precies op het goede moment.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:58 schreef bambino het volgende:
Jammer van de texans, maar Falcons staan nu 6-0
Gaat lekker daar.
quote:Baltimore Ravens coach John Harbaugh announced Monday that both cornerback Lardarius Webb and linebacker Ray Lewis are done for the year.
"... Ray has a triceps tear. A complete tear. So he'll be out for the season. We just found that out in the last five minutes," Harbaugh said.
Webb will miss the remainder of the season with a torn anterior cruciate ligament.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:15 schreef rgras het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn career niet op deze manier eindigt.
Ik heb weinig met de Vikes, maar awesome dat er nu twee games zijn.quote:CHICAGO -- The NFL will announce Tuesday a second London game during the 2013 season, hosted by the Minnesota Vikings, a source familiar with the league's plans said.
The opponent has not yet been determined.
There already is a London game scheduled in 2013 between the Jacksonville Jaguars and the San Francisco 49ers, as the league continues to test the viability of the London market.
The game between the Jags and 49ers, announced by the NFL last week, will take place at London's historic Wembley Stadium on Sunday, Oct. 27, 2013. The contest is the Jaguars' first in the United Kingdom, as the team previously had committed to play one regular-season home game in the United Kingdom in 2013, 2014, 2015 and 2016. All of those games will be played at Wembley.
Vikings trekken me 10x meer dan de jags...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef rgras het volgende:
[..]
Ik heb weinig met de Vikes, maar awesome dat er nu twee games zijn.
Het zou een AFC North team moeten zijn aangezien altijd cross conference match-ups pakken, dus dan gok ik op de Browns helaas. Vikings/Ravens of Vikings/Steelers zou leuk zijn, Bengals en Browns zou ik maar laten zitten denk ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Vikings trekken me 10x meer dan de jags...
Even afwachten wanneer het is, maar ik ben wel geintresseerd
Dat is niet meer zo. Vorig jaar was het een all NFC game.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:11 schreef Theoden het volgende:
[..]
Het zou een AFC North team moeten zijn aangezien altijd cross conference match-ups pakken,
SB's in Domes / op artificial turfquote:Global music icon and 16-time Grammy-Award winner Beyoncé will perform in the Pepsi Super Bowl XLVII halftime show on CBS at the Mercedes-Benz Superdome in New Orleans on Sunday, February 3, 2013, the NFL and CBS announced today.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:11 schreef Theoden het volgende:
[..]
Vikings/Ravens of Vikings/Steelers zou leuk zijn.
Ik kijk zo uit naar de SB in New York. En dan hoop ik of fuckin' koud weer/sneeuw en een SB tussen een team uit het noorden (Green Bay, Minnesota etc) tegen een dome team.quote:
Minnesota is ook een dome teamquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik kijk zo uit naar de SB in New York. En dan hoop ik of fuckin' koud weer/sneeuw en een SB tussen een team uit het noorden (Green Bay, Minnesota etc) tegen een dome team.
Blijkbaar toch de Steelers:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:29 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ravens zou helemaal top zijn!
Maakt het nog interessanter om volgend jaar een kaartje te kopentwitter:AdamSchefter twitterde op woensdag 17-10-2012 om 00:20:49Vikings have been selected to host the Pittsburgh Steelers at London’s Wembley Stadium on September 29, 2013. reageer retweet
Haha, hier ga ik wel ff nat ja. Maar gaat hun nieuwe stadion geen outdoor stadion worden, om mijn gezicht hier nog even te redden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:51 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Minnesota is ook een dome team![]()
http://www.vikings.com/stadium/new-stadium/images.htmlquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Haha, hier ga ik wel ff nat ja. Maar gaat hun nieuwe stadion geen outdoor stadion worden, om mijn gezicht hier nog even te redden.
I'm so gonna be therequote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:59 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Blijkbaar toch de Steelers:Maakt het nog interessanter om volgend jaar een kaartje te kopentwitter:AdamSchefter twitterde op woensdag 17-10-2012 om 00:20:49Vikings have been selected to host the Pittsburgh Steelers at London’s Wembley Stadium on September 29, 2013. reageer retweet
Black-out in Jacksonville.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 04:11 schreef Guard het volgende:
Ben benieuwd trouwens wat dat met de Jags game doet, kan best wel eens zijn dat ze dan de 80.000 niet halen
Dan moet je even de chat induiken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:22 schreef Xetran het volgende:
wat is dit, gamepass is zomaar ineens betaald geworden?![]()
![]()
![]()
Nu ik hem op Firefox open werkt het wel. Ik schrok al. Normaal opende ik hem op IE omdat op firefox mijn flash altijd crashed.quote:
Ook een mooie match.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:59 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Blijkbaar toch de Steelers:Maakt het nog interessanter om volgend jaar een kaartje te kopentwitter:AdamSchefter twitterde op woensdag 17-10-2012 om 00:20:49Vikings have been selected to host the Pittsburgh Steelers at London’s Wembley Stadium on September 29, 2013. reageer retweet
quote:Washington Redskins tight end Fred Davis left Sunday's game against the New York Giants in the first quarter with an Achilles injury. He was carted off to the locker room and will not return.
The quick announcement does not bode well, and Mark Maske of The Washington Post reported it's feared Davis has a torn Achilles tendon. If it's indeed torn, Davis will be out for the season.
Gewoon oppakken en morgen kijken joh!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:10 schreef ssebass het volgende:
Straks hopelijk nog een stukje jets vs patriots meepakken.
Inderdaad ja!quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:21 schreef Littlecreep het volgende:
Sjongejonge wat faalt NE weer in het laatste kwart zeg.![]()
Niet echt 'netjes'..twitter:HolderStephen twitterde op zondag 21-10-2012 om 23:54:03#Saints DB Malcolm Jenkins actually said they work on legally pushing WRs outta bounds in scramble situations. Worked in their favor today reageer retweet
Gelukkig alleen deze week.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:25 schreef PirE het volgende:
Niet vergeten om zondag op 18:00 je Gamepass aan te slingeren anders mis je het 1e kwart van de early games.
Helaas. Scheelt een boel nachtrust.quote:
Cowboys - Giants sowieso afkijken deze week. Meestal moet ik het bij twee kwarten laten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:13 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Helaas. Scheelt een boel nachtrust.
Wordt in de re-run op maandag. Of er moet een plek in Londen zijn waar ze het uitzenden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:30 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Cowboys - Giants sowieso afkijken deze week. Meestal moet ik het bij twee kwarten laten.
30 gloryhunter en 1 echte fanquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:45 schreef rgras het volgende:
Dankje.
Vandaag zo'n 30 man met Patriots-gear gezien en welgeteld 1 Rams-fan.
Dat is leuk voor Mark Sanchezquote:
thank youquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:07 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
6 uur. Wintertijd begint in de VS volgende week pas.
Alleen al om de outfits van de Steelers ga ik die kijkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:03 schreef Guard het volgende:
Falcons gaan verliezen vandaag..
Twijfel of ik Redzone aanzet of Skins vs Steelers ga kijken...
Ik wil ook wel de pink flags zien In NYquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:06 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Alleen al om de outfits van de Steelers ga ik die kijken
Main safeties zijn ook geblesseerdquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:14 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Safeties van de Patriots zijn ook wel bedroevend zeg...
RACISME!!!!!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:48 schreef Guard het volgende:
Tis wel populair om Cam te bashen tegenwoordig...
Ze staan nu 14-0 voorquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:03 schreef Guard het volgende:
Geblesseerd...quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:15 schreef Sasman het volgende:
[..]
Inderdaad.
Geen Tannehil meer bij Miami?![]()
Giants spelen straks pas hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:35 schreef bambino het volgende:
En nog een. Miami block voor FG attempt.
1e mis van Giants kicker dit seizoen.
Uhm, Jets natuurlijkquote:
Op nfl.com stond vorige week een compilatie. Meerdere spelers doen hetquote:
Die catch had ik nog gemaakt... Hoe open wil je staan. Tijd zat en niemand meer voor je. Om te huilen dit. Ben benieuwd wanneer er mensen ontslagen gaan worden in san diego. Deze wedstrijd is wederom bagger.quote:
Stond compleet open en zou makkelijk een 50yard td maken, alleen hij vergeet hem te vangen.quote:
Laatste seizoen voor Norv ja, al wordt dat al een paar jaar gezegd wordt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:04 schreef ssebass het volgende:
[..]
Die catch had ik nog gemaakt... Hoe open wil je staan. Tijd zat en niemand meer voor je. Om te huilen dit. Ben benieuwd wanneer er mensen ontslagen gaan worden in san diego. Deze wedstrijd is wederom bagger.
Hopelijk ook voor AJ Smith.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:08 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Laatste seizoen voor Norv ja, al wordt dat al een paar jaar gezegd wordt.
Heeft zijn normale niveau wel weer te pakken jaquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:43 schreef Guard het volgende:
The great give away in Chicago is begonnen...
falcons win!!! 7-0quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:03 schreef Guard het volgende:
En hoequote:
quote:
Tsja, zo'n wedstrijd als Raiders-Chiefs kan alleen maar leuk worden door hoge scores zoals Titans-Bills vorige week.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:16 schreef Guard het volgende:
Wel lekker vroeg nu nog, voor de late afternoon games.
Jammer helaas dat er zo weinig zijn en ik helemaal niets heb met de teams die spelen.
Ik kan niet zeggen dat ik een neutrale toeschouwer ben, kan alleen niet beslissen welk team ik vind dat moet verliezen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:17 schreef bambino het volgende:
Giants Cowboys is wel mooie wedstrijd om te kijken als neutrale toeschouwer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |