PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Van Dijk?quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:55 schreef Typisch het volgende:
Koop van je eventuele winst nog meer pakjes.
loolquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
heerlijk. Dit is motiverend voor me. Ik koop nooit meer pakjes.
Ik gun Rijst wel een goede packquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
weet ik veel welke trieste voetballer waar speeltquote:
Het staat op de zijkant van het kaartje, phaalhaas.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
weet ik veel welke trieste voetballer waar speelt
jongen, ik ben toch bezig met bronze team swaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het staat op de zijkant van het kaartje, phaalhaas.
Houd dan gewoon je bek!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
weet ik veel welke trieste voetballer waar speelt
D'Alessandroquote:
Gooi je Durak in de spits?quote:
Als het luktquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:59 schreef vandermar het volgende:
Het zal mij niets verbazen dat hij ze van het EA forum ofzo haalt
quote:
Vanaf nu geldt dit weer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga het ook proberen. Met die vent van Lyon en Dembele voorin, en dan Bowditch op het middenveldquote:
ja, natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:02 schreef Rijst het volgende:
OMGG HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH NEEEEEEEEEEEEEE_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-_O-
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
Even een Messi, Ronaldo, Agüerootje, Ramosje oid uit je laatste pack.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik wilde eigenlijk slapen, maar nu blijf ik op die pakjes wachten![]()
Waarom gooi je al je coins weg?quote:
Ik ook.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom gooi je al je coins weg?
Alle keepers zijn poep dit jaarquote:
Didnt workquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:29 schreef Tim86 het volgende:
Snel allemaal packs openen, rijst heeft alle kutpacks eruit gefilterd! Profit!!1!2RR%
quote:
NICEquote:
Laat zien dat je hem in je club hebt dan.quote:
momento!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Laat zien dat je hem in je club hebt dan.
Picje van dat team?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:39 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/138350427
Jeroen Lumu
Hee dat is wat ik zeiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:39 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een geniale bronzen hybridmaar ben nu via de ipad
geen zorgen kindjes, morgen tooen ik het team met dembele in de spits uit de league 2
lekker pace abusen
Waarom heb je eigenlijk geen Puush?quote:
Ja dat heb ik, mcsheffrey net voor 4,5 K binnen als CAM if bowditch LM, die twee fransen in de spits, mls rechtsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee dat is wat ik zei
Maar ik ga ook even iets in mekaar flansen met Dembele en Durak
Mijn laptop is naar de laptopdokter. Zit op m'n oude laptop en ik ben te lui om het te installeren omdat ik ieder moment gebeld kan worden dat ie klaar is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk geen Puush?
Dat soort packs krijg ik al 2 jaar. Eergisteren had ik Mascherano tevens mijn duurste speler ooitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die packs van Rijst zijn zo ongelooflijk slecht
Ik normaal ook, maar ik heb nog nooit het lef gehad om er 300k doorheen te jassen. Dat je dan zo'n brol krijgtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat soort packs krijg ik al 2 jaar. Eergisteren had ik Mascherano tevens mijn duurste speler ooit
Klopt. Hij zit er echt in. Kijk maar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:47 schreef Rijst het volgende:
Ik voel het.... Hier zit Messi of CR7 in
[ afbeelding ]
In FUT 12 had ik TOTY Kagawa, verkocht voor 330k, deze zal ik nooit vergetenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat soort packs krijg ik al 2 jaar. Eergisteren had ik Mascherano tevens mijn duurste speler ooit
Met TOTY vorig jaar zo'n 500kquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar ik heb nog nooit het lef gehad om er 300k doorheen te jassen. Dat je dan zo'n brol krijgt
het plaatje jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Hij zit er echt in. Kijk maar.![]()
Is die wat waard?quote:
Ik kocht een 7.5k pack en had een Wilshere. Dat was werkelijk fantastisch.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kut Lindgren ik wil mijn 15k terug ja.
850cquote:
Dus wat hebben we geleerd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kocht een 7.5k pack en had een Wilshere. Dat was werkelijk fantastisch.
En oja, ook nog een gephotoshopte Hazard. Dat was ook leuk.
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:58 schreef Tim86 het volgende:
Snel punten kopen rijst, na zoveel pech moet je wel snel geluk hebben.
Dat was echt fantastischquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:59 schreef Rijst het volgende:
Heb wel [ afbeelding ] spelers in mijn club![]()
Je kon ook gewoon een ander team bouwen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb er geen spijt van gehad. Was mijn team liever kwijt dan rijk.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:59 schreef Rijst het volgende:
Heb wel [ afbeelding ] spelers in mijn club![]()
Dan zou ik nog steeds verliezenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je kon ook gewoon een ander team bouwen.
Ik ga mijn teams ook verkopen denk ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb er geen spijt van gehad. Was mijn team liever kwijt dan rijk.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan zou ik nog steeds verliezenHet is gewoo neen kutspel (Alleen FUT). Denk dat ik vanaf nu alleen ga richten op Clubs en H2H. Zal hier ook niet meer posten!!!
Primaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan zou ik nog steeds verliezenHet is gewoo neen kutspel (Alleen FUT). Denk dat ik vanaf nu alleen ga richten op Clubs en H2H. Zal hier ook niet meer posten!!!
299cquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand hier die weet wat IF Suarez ongeveer oplevert.
Die rode kaarten.quote:
Die rode kaartenquote:
Omdat jij het bentquote:
jupquote:
Iedereen heeft tegenwoordig ook een capture device.....quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke doe morgen maar tradeoffer nu slapen
Ik denk 41212. Dan heb je buitenspelers die je aanvallend beter kan betrekken. Bij 4312 blijven die voor mijn gevoel toch wat verdedigender staan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:53 schreef byah het volgende:
Speel nu 4-2-2-2 maar vind dat aanvallend nog niet optimaal, wat is beter, 4312 of 41212?
Op tijd stoppen is een kunstquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu geleerd dat ik geen gold packs meer moet openen met coins, en toch zat 1 van de beste spelers in een 5k pack wat bewijst dat die packs dus niet altijd slecht zijn. Maar na die Aguero had je moeten stoppen
Wtf.. De luck die sommige mensen hebben..quote:
Ik speel ook 4-2-2-2 en heb het gevoel dat ik er niet altijd goed uit kan komen als ik de bal heb, dus denk dat ik 4-1-2-1-2 ga spelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:53 schreef byah het volgende:
Speel nu 4-2-2-2 maar vind dat aanvallend nog niet optimaal, wat is beter, 4312 of 41212?
Die Aguero was fake.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu geleerd dat ik geen gold packs meer moet openen met coins, en toch zat 1 van de beste spelers in een 5k pack wat bewijst dat die packs dus niet altijd slecht zijn. Maar na die Aguero had je moeten stoppen
Mja, de 41212 kaartjes zijn zo fucking duur, en LM/RM zijn ook niet echt beschikbaar in BBVAquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:51 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik speel ook 4-2-2-2 en heb het gevoel dat ik er niet altijd goed uit kan komen als ik de bal heb, dus denk dat ik 4-1-2-1-2 ga spelen.
RM -> RW en RW -> RM bestaat beiden, evenals RW -> RF en RF -> RW (en alle varianten op links ook)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:13 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Zijn er geen positiekaarten van RM naar RW of RV?
Beetje krom, andersom is er wel RW naar RM.
Zulke mensen wil ik gewoon slaan, beetje mijn packs openenquote:
Ok, thanks. Krijg ze maar niet gevonden, vandaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
RM -> RW en RW -> RM bestaat beiden, evenals RW -> RF en RF -> RW (en alle varianten op links ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |