Zou het niet ontzettend onaantrekkelijk zijn als een mens daaraan zou twijfelen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wist jij toen je nog maagd was 100% zeker dat je ontmaagd ging worden ooit?
Ik heb het goed ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:40 schreef Samzz het volgende: [..] Ach, jij gaat tenminste gegarandeerd je maagdelijkheid verliezen. Dat is meer dan de meeste mannen kunnen zeggen
.
Is mijn kat niet, ik vond de foto leuk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil ook wel doen alsof ik nog maagd ben als jij dan met me gaat, knappe kat heb je trouwens
. Ik heb ook zo een knapperd en ook nog een knappe poes
.
Jep. Morgen les gevenquote:
Ow okquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is mijn kat niet, ik vond de foto leuk.
Maar die leuke dame die de kat vasthoud ben je wel ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is mijn kat niet, ik vond de foto leuk.
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar die leuke dame die de kat vasthoud ben je wel ?
Denk het welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zou het niet ontzettend onaantrekkelijk zijn als een mens daaraan zou twijfelen?
Moet ik hem in elkaar timmeren voor je?quote:
Eindelijk hang je de stoere neger uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet ik hem in elkaar timmeren voor je?
Klopt, maar galvanische cellen zijn niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Beter dan dat je nu ontwijkend gedrag vertoont dan terwijl je ermee bezig bent
Gal wat ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar galvanische cellen zijn niet zo moeilijk.
Maak dat iemand die er nog nooit van gehoord heeft maar eens wijsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HIJ MOET NIET FUCKEN MET MIJN NEGERquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eindelijk hang je de stoere neger uit.
Driveby on his ass
Elektrochemische cellen.quote:
GALVANIZE TUDUDUDUDUquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ze bij mij op de opleiding er nog nooit van gehoord hebben, doen ze iets verkeerd. Moeten ze maar geen exacte vakken gaan doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maak dat iemand die er nog nooit van gehoord heeft maar eens wijs
Vriendjes worden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja god, even checken. Heb ik al weken niet meer gedaan
Dat win je niet ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet ik hem in elkaar timmeren voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |