Zou het niet ontzettend onaantrekkelijk zijn als een mens daaraan zou twijfelen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wist jij toen je nog maagd was 100% zeker dat je ontmaagd ging worden ooit?
Ik heb het goed ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:40 schreef Samzz het volgende: [..] Ach, jij gaat tenminste gegarandeerd je maagdelijkheid verliezen. Dat is meer dan de meeste mannen kunnen zeggen
.
Is mijn kat niet, ik vond de foto leuk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil ook wel doen alsof ik nog maagd ben als jij dan met me gaat, knappe kat heb je trouwens
. Ik heb ook zo een knapperd en ook nog een knappe poes
.
Jep. Morgen les gevenquote:
Ow okquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is mijn kat niet, ik vond de foto leuk.
Maar die leuke dame die de kat vasthoud ben je wel ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is mijn kat niet, ik vond de foto leuk.
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar die leuke dame die de kat vasthoud ben je wel ?
Denk het welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zou het niet ontzettend onaantrekkelijk zijn als een mens daaraan zou twijfelen?
Moet ik hem in elkaar timmeren voor je?quote:
Eindelijk hang je de stoere neger uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet ik hem in elkaar timmeren voor je?
Klopt, maar galvanische cellen zijn niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Beter dan dat je nu ontwijkend gedrag vertoont dan terwijl je ermee bezig bent
Gal wat ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar galvanische cellen zijn niet zo moeilijk.
Maak dat iemand die er nog nooit van gehoord heeft maar eens wijsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HIJ MOET NIET FUCKEN MET MIJN NEGERquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eindelijk hang je de stoere neger uit.
Driveby on his ass
Elektrochemische cellen.quote:
GALVANIZE TUDUDUDUDUquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ze bij mij op de opleiding er nog nooit van gehoord hebben, doen ze iets verkeerd. Moeten ze maar geen exacte vakken gaan doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maak dat iemand die er nog nooit van gehoord heeft maar eens wijs
Vriendjes worden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja god, even checken. Heb ik al weken niet meer gedaan
Dat win je niet ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
Gelukkig dan maar dat ik het over mezelf hadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ze bij mij op de opleiding er nog nooit van gehoord hebben, doen ze iets verkeerd. Moeten ze maar geen exacte vakken gaan doen.
I'm interested, maar heb wel meer uitleg nodigquote:
Oh hij is militair?quote:
Trust me, I know.quote:
Ik heb nog wel even tijd om Heloef een spoedcursus te geven hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Trust me, I know.Choose your battles.
Ex-militair, en deed lange tijd aan Krav Maga en doet aan Crossfit en zware krachttraining.quote:
Had je 't maar in elkaar getimmerd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij kan 'm zo opzoeken in de sportschool.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel even tijd om Heloef een spoedcursus te geven hoor
Nu je het zegt... Al zijn het ook weer geen wekenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja god, even checken. Heb ik al weken niet meer gedaan
Ja dat kan, maar ik weet niet welke het isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij kan 'm zo opzoeken in de sportschool.
Keb tegenwoordig poezels die op mijn schoot springenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:55 schreef twi het volgende:
Nog meer mensen last van een poes tussen hun benen?
De fitnesscoördinator, die rondloopt alsof de tent van hem is. Die pik je er zo tussen uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar ik weet niet welke het is
Ja dat lukt niet nee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ex-militair, en deed lange tijd aan Krav Maga en doet aan Crossfit en zware krachttraining.
Hoeft ook niet loefje. He ain't worth the trouble. En de celstraf.quote:
Wat betekent dat nou weer?quote:
Werkt Roy er nog steeds?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:55 schreef Fera het volgende:
[..]
De fitnesscoördinator, die rondloopt alsof de tent van hem is. Die pik je er zo tussen uit.
Ik heb er 2 op mijn schootquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:55 schreef twi het volgende:
Nog meer mensen last van een poes tussen hun benen?
Trustequote:
En de ziekenhuisopname.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeft ook niet loefje. He ain't worth the trouble. En de celstraf.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat ik het over mezelf had
Snap je redoxreacties een beetje?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
I'm interested, maar heb wel meer uitleg nodig.
Nee, er werkt geen Roy.quote:
Reductor oxidator..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Snap je redoxreacties een beetje?
Hmm niet echtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Snap je redoxreacties een beetje?
Oh, zo. Ik ben er ook niet altijd even snel mee. Met reageren trouwens ook al nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moest nog iemand van fok een vriendschapsverzoek sturen....3 weken terug of zo
DM. Je. Facebook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moest nog iemand van fok een vriendschapsverzoek sturen....3 weken terug of zo
Men maakt een opstelling.... Met 2 vloeistoffen... Gescheiden van elkaar...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm niet echt, maar ben wel leergierig
.
Klinkt interessantquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Men maakt een opstelling.... Met 2 vloeistoffen... Gescheiden van elkaar...
Die verbind je met ehm ijzer oid... Omdat in de natuur de ene stof meer electronen aantrekt dan de ander zal er via het ijzer een stroom ontstaan van de ene vloeistof naar de andere..
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm niet echt, maar ben wel leergierig
.
Daar komt het wel op neer. Eigenlijk wil elk element hetzelfde aantal elektronen om zich heen hebben als een edelgas. Edelgassen zijn de helden van de elementen zeg maar, dus iedereen wil erop lijken. Om dat te bereiken staan ze een of meerdere elektron(en) op of staan ze een of meerdere elektron(en) op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Reductor oxidator..
Reductor geeft electron weg, oxidator neemt er een op.
Beetje met ionen en shit.
I love it when men talk like this.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die verbind je met ehm ijzer oid... Omdat in de natuur de ene stof meer electronen aantrekt dan de ander zal er via het ijzer een stroom ontstaan van de ene vloeistof naar de andere..
Leuke daarbij is dat als een metaal een electron afstaat het ioniseerd zogezegd.. Dan lost het op in water.... Omgekeerd als een geioniseerd metaal een electron opneemt wordt het een vaste stof...
Dus om het ijzer gaat aan de ene kant een bepaald metaal zitten...
Aan de andere kant zal je een metaal moeten hebben wat gaat ioniseren.
I love it when girls talk like thisquote:
Dat mijn leergierigheid gevoed wordt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
I love it when girls talk like this. Heerlijk vind ik dat,dingen die ik wil weten dat ze die weet
.
Zo werkt het niet helemaal. Meestvoorkomende is de Daniellcel, waarbij je een koperstaaf in kopersulfaatoplossing zet en een zinkstaaf in een zinksulfaatoplossing. De 2 staven verbind je door middel van een zoutbrug. Door middel van die zoutbrug kan er lading van de ene oplossing naar de andere oplossing stromen en tadaaaa, je hebt een batterij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuke daarbij is dat als een metaal een electron afstaat het ioniseerd zogezegd.. Dan lost het op in water.... Omgekeerd als een geioniseerd metaal een electron opneemt wordt het een vaste stof...
Dus om het ijzer gaat aan de ene kant een bepaald metaal zitten...
Aan de andere kant zal je een metaal moeten hebben wat gaat ioniseren.
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat mijn leergierigheid gevoed wordt.Ik hou d'r van.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo werkt het niet helemaal. Meestvoorkomende is de Daniellcel, waarbij je een koperstaaf in kopersulfaatoplossing zet en een zinkstaaf in een zinksulfaatoplossing. De 2 staven verbind je door middel van een zoutbrug. Door middel van die zoutbrug kan er lading van de ene oplossing naar de andere oplossing stromen en tadaaaa, je hebt een batterij.
En dat ik hier dan les in moet geven.quote:
Wanna datequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dat ik hier dan les in moet geven.
True.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Je kunt nooit genoeg weten
.
Nee, dit is ook maar eenmalig. Tenzij ik mijn lesbevoegdheid voor scheikunde erbij ga halen.quote:
Al kan ik me nu wel voorstellen dat je ontwijkend gedrag vertoont...wat was ik ontzettend slecht in natuur- en scheikundequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dat ik hier dan les in moet geven.
Om een element zitten electronenschillen, er passen 8 electronen per schil... Maar die schil zit niet altijd gevuld...Hoeveel electronen een element in ''natuurlijke toestand'' bevat ligt aan het aantal protonen. - het aantal protonen bepaald ook over welk element je praat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Daar komt het wel op neer. Eigenlijk wil elk element hetzelfde aantal elektronen om zich heen hebben als een edelgas. Edelgassen zijn de helden van de elementen zeg maar, dus iedereen wil erop lijken. Om dat te bereiken staan ze een of meerdere elektron(en) op of staan ze een of meerdere elektron(en) op.
Jammerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dit is ook maar eenmalig. Tenzij ik mijn lesbevoegdheid voor scheikunde erbij ga halen.
Definieer die zoutbrugquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo werkt het niet helemaal. Meestvoorkomende is de Daniellcel, waarbij je een koperstaaf in kopersulfaatoplossing zet en een zinkstaaf in een zinksulfaatoplossing. De 2 staven verbind je door middel van een zoutbrug. Door middel van die zoutbrug kan er lading van de ene oplossing naar de andere oplossing stromen en tadaaaa, je hebt een batterij.
Ik ben meer een alfa persoon, van het meeste wat hier gezegd wordt snap ik echt geen bal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:24 schreef DaMook het volgende:
Damn, ik vind natuurkunde erg interessant enzo en scheikunde ook, maar nu, ik neem hooguit de helft op, morgen nog eens terug lezen
.
Eerste schil kan maar 2 elektronen bevattenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Om een element zitten electronenschillen, er passen 8 electronen per schil... Maar die schil zit niet altijd gevuld...Hoeveel electronen een element in ''natuurlijke toestand'' bevat ligt aan het aantal protonen. - het aantal protonen bepaald ook over welk element je praat.
Edelgassen hebben een volle electronenschil dat biedt blijkbaar een erg stabiel element geloof ik (zeg ik dat goed?)
Elementen in de eerste rij van het periodiek systeem hebben 1 electron in de buitenste schil...
Omdat de natuur ''streeft'' naar de meest stabiele toepassing, - 8 electronen in de buitenste schil.
Laat zo een element in de eerste rij graag een electron los, zodat de 2e electronen schil (vanaf de buitenkant gezien) 8 electronen bevat.
Vandaar dat elementen in de eerste rij van het periodieke systeem graag electronen afstaan...
In rij 17 is dat omgekeerd... Die moleculen bevatten 7 electronen in de buitenste schil, om daar het aantal 8 electronen in de buitenste schil te bereiken is het het simpelste om een electron op te nemen...
Vandaar dat je bij zouten ziet dat de metaal een electron afstaat, en een niet metaal een electron opneemt.
Nee.quote:
Okay, nog even wat verklaren aan de hand van dit gegeven:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Om een element zitten electronenschillen, er passen 8 electronen per schil... Maar die schil zit niet altijd gevuld...Hoeveel electronen een element in ''natuurlijke toestand'' bevat ligt aan het aantal protonen. - het aantal protonen bepaald ook over welk element je praat.
Edelgassen hebben een volle electronenschil dat biedt blijkbaar een erg stabiel element geloof ik (zeg ik dat goed?)
Elementen in de eerste rij van het periodiek systeem hebben 1 electron in de buitenste schil...
Omdat de natuur ''streeft'' naar de meest stabiele toepassing, - 8 electronen in de buitenste schil.
Laat zo een element in de eerste rij graag een electron los, zodat de 2e electronen schil (vanaf de buitenkant gezien) 8 electronen bevat.
Vandaar dat elementen in de eerste rij van het periodieke systeem graag electronen afstaan...
In rij 17 is dat omgekeerd... Die moleculen bevatten 7 electronen in de buitenste schil, om daar het aantal 8 electronen in de buitenste schil te bereiken is het het simpelste om een electron op te nemen...
Vandaar dat je bij zouten ziet dat de metaal een electron afstaat, en een niet metaal een electron opneemt.
Dat ook, jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben meer een alfa persoon, van het meeste wat hier gezegd wordt snap ik echt geen bal.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eerste schil kan maar 2 elektronen bevatten2n^2, waarbij n staat voor de hoeveelste schil het is. n kan trouwens nooit hoger zijn dan 4, dus een schil kan max 32 elektronen bevatten.
Welterusten dan maar!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:29 schreef Fera het volgende:
Shit man, ik moet naar bed. Over 5,5 uur alweer op staan.
Ja, inderdaad ...quote:
Trusten. Ik moet eigenlijk ook vroeg op morgenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:29 schreef Fera het volgende:
Shit man, ik moet naar bed. Over 5,5 uur alweer op staan.
Dit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trusten. Ik moet eigenlijk ook vroeg op morgen
Stomme fok
Leraar biologiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke studie doe je?![]()
Maar ehm, volgens mij heb je het fout als je zegt dat een schil 32 elektronen kan bevatten.
Damn had ik maar doorgestudeerd zodat ik dit zou kunnen ontkrachten of andersomquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ehm, volgens mij heb je het fout als je zegt dat een schil 32 elektronen kan bevatten.
Of je bedoelt een element kan maximaal 32 elektronen bevatten...
Like you need to know dat Atoommodel van Bohr voor leraar biologiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Leraar biologie
Dat geldt alleen voor N, O, P en Q he.Atoommodel van Bohr.
We kennen het allemaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trusten. Ik moet eigenlijk ook vroeg op morgen
Stomme fok
Waarom zou een element niet meer dan 32 elektronen bevatten? Plutonium bijvoorbeeld heeft 94 protonen en normaal dus ook 94 elektronen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of je bedoelt een element kan maximaal 32 elektronen bevatten...
Ik moet alle basisvakken halen, en ik voel er opzich ook wel vrij veel voor om ook mijn lesbevoegdheid voor scheikunde te halen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Like you need to know dat Atoommodel van Bohr voor leraar biologie
Wikipediaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Damn had ik maar doorgestudeerd zodat ik dit zou kunnen ontkrachten of andersom.
En dit in sex![]()
U heeft geheel gelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom zou een element niet meer dan 32 elektronen bevatten? Plutonium bijvoorbeeld heeft 94 protonen en normaal dus ook 94 elektronen.
Sommerfeld?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
U heeft geheel gelijk.
Ik heb alleen toch echt gehoord als ik goed opgelet heb dat een schil max 8 electronen kon bevatten.
Dit is ook scheikundequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Natuurkunde is zo lang geleden allemaal. Was dit alles een beetje kwijt. En dat voor iemand die natuurkunde heeft gestudeerd
Dunno,quote:
Ik zou het niet weten, ben hier echt te moe voor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dunno,
Ik gok dat het meer te maken heeft met de toepasbaarheid van bindingen met de ''lagere'' schillen...
Die hogere schillen worden toch wat instabiel en alles.
Ja, ik ben ook echt een nachtmens. Toch gaat morgen om 8u de wekker weerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Oke.
Ik moet echt stoppen met alles uitstellen tot 's nachts. Maar 's nachts werk ik nu eenmaal het beste
Ijzer kan zowel een 14 punts als een 9 punts rooster bevatten. Afhankelijk van de afkoeling boven het eutecticum (=afh % koolstof en temperatuur).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ff ijzer als voorbeeld...
26 protonen... 2 in de eerste schil, 8 in de 2e ... maakt nog 16 voor de 3e...
Blijkt dus van een site die ik ergens zag dat de 3e er 14 bevat en de 4e dus 2.. Dus dat loopt ok nog een soort van door elkaar
Slaap lekker![]()
[ afbeelding ]
3D orbitaal vult na het 4S orbitaal.![]()
Geen idee wat de discussie is, maar dit is correct.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ijzer kan zowel een 14 punts als een 9 punts rooster bevatten. Afhankelijk van de afkoeling boven het eutecticum (=afh % koolstof en temperatuur).
(14 punts is theoretisch mogelijk bij 723 graden bij 0,8 % koolstof)... maar daar kun je rustig 200-300 graden bij optellen.) Voor alle ijzersoorten met minder dan 0,8 % koolstof.
En dit is werktuigbouwkunde.
Mogguh,....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 06:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee wat de discussie is, maar dit is correct.
Zooo...das een leuke avond/nacht geweest dan...respect hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 06:39 schreef Vinniiee het volgende:
Naar huis toe met de trein en dan omkleden + brood smeren en naar werk toe.
Dat was het ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 06:40 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Zooo...das een leuke avond/nacht geweest dan...respect hoor
Heel veel succes met wakker blijven vandaag ....
niets...de carburateurs liggen er onderuit om gereinigd te worden.Zou het eerst laten doen maar was eigenwijs en ben zelf begonnen.Dan moet je alleen wel tijd hebben en ben op moment met werk zo druk dat ik weinig tijd heb,plus er zijn wat andere hobbies bijgekomen die ook tijd kosten.Wordt laat in het seizoen of mss zelfs wel na de winter...quote:
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:00 schreef TheClown1 het volgende:
goedemorgen allemaal,
nou dat was me een dagje wel gisteren. veel drama maar gelukkig niets. wel lekker een vrije dag.
hoe is dat afgelopen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:04 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
[Upd] Ontruiming door mogelijk explosief incassobedrijf Groningen
ik werk in dat gebouw
uiteindelijk bleek het niets te zijn. we hebben er nog niets over gehoord op het werk maar werk gaat gewoon weer door vandaagquote:
Lekker vrij tochquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:07 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
uiteindelijk bleek het niets te zijn. we hebben er nog niets over gehoord op het werk maar werk gaat gewoon weer door vandaag
doe maar niet. heb genoeg werk vandaag haha.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:08 schreef vanillaforlife het volgende:
Zal ik nog een keer een pakketje neerleggen daar dan? Weer een vrije dag....
we kregen dus net een mail dat politie aangaf dat het absoluut niets te maken heeft met een van de bedrijven die hier gevestigd is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:16 schreef vanillaforlife het volgende:
Gelukkig maar dan....wie doet zo iets ook...
Precies de goede bedrijven...whahahahaha!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:18 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
we kregen dus net een mail dat politie aangaf dat het absoluut niets te maken heeft met een van de bedrijven die hier gevestigd is.
zijn er nogal wat
de haan advocaten
bos incasso
lavg deurwaarders
aksos accountants om maar een paar te noemen.
vraag me dan af wat je van mijn beroep vindt hahahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:24 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Precies de goede bedrijven...whahahahaha!!
Haha, ik heb gister ook onwijs weinig gedaan. Voel me soms bijna schuldig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
+1
Ik heb gisteren in 2 minuten gedaan wat ik de rest van de week zou moeten doen
Ik heb in 2 minuten gedaan, waar ik normaal de hele week over zou doen. Oftewel, met 2 minuten was het afquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, ik heb gister ook onwijs weinig gedaan. Voel me soms bijna schuldig.
Hahahaha, jezus. Waar krijg jij betaald voor dan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb in 2 minuten gedaan, waar ik normaal de hele week over zou doen. Oftewel, met 2 minuten was het af
Aanwezigheidspremie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hahahaha, jezus. Waar krijg jij betaald voor dan.
Kan ik niet uitleggen op FOK!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hahahaha, jezus. Waar krijg jij betaald voor dan.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:07 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
uiteindelijk bleek het niets te zijn. we hebben er nog niets over gehoord op het werk maar werk gaat gewoon weer door vandaag
wat doe jij voor de kost dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:30 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
vraag me dan af wat je van mijn beroep vindt hahaha
deurwaarderquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:42 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
wat doe jij voor de kost dan?
want?quote:
Fijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier ookMoet nog wel een beetje wakker worden
Is zo warm, roeren met je vingerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ben een lepeltje vergeten om in mijn koffie te doen
of opstaan en naar de keuken lopen haha...quote:
gedaan, want in hete koffie stop je geen vingerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:49 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
of opstaan en naar de keuken lopen haha...
Ja duhquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:49 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
of opstaan en naar de keuken lopen haha...
Noesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gedaan, want in hete koffie stop je geen vinger
* LovelyLady denkt nog aan haar decolleté van een tijdje terug *auw*
wat een leuke gedachte, mag ik je vergezellen? zonder hete koffie uiteraard in decolleté.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gedaan, want in hete koffie stop je geen vinger
* LovelyLady denkt nog aan haar decolleté van een tijdje terug *auw*
Nou dat was enorm leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:52 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
wat een leuke gedachte, mag ik je vergezellen? zonder hete koffie uiteraard in decolleté.
ohh details....als we zo mogen vragenquote:
Gewoon, veel lol gehadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:56 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ohh details....als we zo mogen vragen
Wat ging je doen dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon, veel lol gehadDat was lang geleden dat ik zoveel lol had
Jenga (met van die blokjes), Mastermind (wat ik niet kendequote:
Ik heb deze week ff geen servicedesk, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:57 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is de werkstorm al een beetje overgewaait?
Met wie?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jenga (met van die blokjes), Mastermind (wat ik niet kende), film half gekeken. En tussendoor wiet gerookt en veel gekletst
I know, i knowquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Met wie?En jij aan de drugs! Hypocriet!!!!!
Beter genoeg te doen dan om je heen kijken voor werk toch.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb deze week ff geen servicedesk, dus dat scheelt.
Maar wel aanpassingen en problemen in projecten die niet van mij zijn, dus dat helpt dan weer niet.
We zitten hier met 3 .NET'ers die overvol zijn, en 2,5 PHP'ers die het bijzonder rustig hebben.
Opzich wel blij met m'n keus voor .NET dus
Waar ik was? of heb je het tegen tgnd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know, i know
TGND, waar was jij gisteravond?
Waar jij wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Waar ik was? of heb je het tegen tgnd?
Ohh, happy ending?quote:
Ah, vandaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ohh, happy ending?
Ik ben savonds nooit echt te vinden op FOK! Was fitnessen + met me vriendin.
Ow, noemen we dat zo tegenwoordig...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ohh, happy ending?
Ik ben savonds nooit echt te vinden op FOK! Was fitnessen + met me vriendin.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, noemen we dat zo tegenwoordig...
Hahaha, zijn 2 losse dingen. Maarja ik heb ook cardio gedaan met me vriendin na de fitnessquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Alleen maar cardio?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hahaha, zijn 2 losse dingen. Maarja ik heb ook cardio gedaan met me vriendin na de fitness
nachtfitness noem ik het....is een total body work out hahahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu hopen dat ze er ook zo over dacht.
when harry met sally heeft ons geleerd dat sommige echt oscars kunnen verdienen met hun acteerwerk hahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar anders zou je dat wel gemerkt hebben denk ik.
Dan is het maar hopen dat ze goed kon acteren voor de rest van de smachtende mannen hier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:10 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
when harry met sally heeft ons geleerd dat sommige echt oscars kunnen verdienen met hun acteerwerk haha
quote:
Dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar anders zou je dat wel gemerkt hebben denk ik.
Vinniequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie is er ontmaagd eigenlijk, gezien de tt?
KT?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie is er ontmaagd eigenlijk, gezien de tt?
Wutquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was een garpje, je bent een man van de wereld, dat zag ik al gelijk.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was een garpje, je bent een man van de wereld, dat zag ik al gelijk.
Dat is een schatje.quote:
Staat nu opquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een schatje.
Mijn buurman ligt weer te krikken.
Nee, kan ik hard wegrennenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jij gaat opstaan als Kaneel's buurman gaat krikken? das raar hoor.
Kuthuis. Kei oud en gehorig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staat nu op
HahaHeb jij zo'n kut huis of maakt hij veel lawaai?
Dat zie je fout. Zelf porno makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gewoon een pornofilm keihard aanzetten
Zolang je zelf niet harder kraakt dan het bed, zit t wel goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:21 schreef vanillaforlife het volgende:
Ik ben ook oud en gehorig,maar daar is niks mis mee hoor....
Weer goedemorgen btw iedereen!!
Dat is waarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen idee of kaneel momenteel is de situatie is om porno te maken natuurlijk
Mogguh koekiemonsterquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:21 schreef vanillaforlife het volgende:
Ik ben ook oud en gehorig,maar daar is niks mis mee hoor....
Weer goedemorgen btw iedereen!!
Lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mogguh koekiemonster![]()
Excuses had het niet gezien.
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gewoon een pornofilm keihard aanzetten
Nee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen idee of kaneel momenteel is de situatie is om porno te maken natuurlijk
Lolquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Eigenlijk gewoon een studentenhuis.
[..]
Nee.
[..]
Nee.
Hoe kom jij aan mijn koekjes????quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mogguh koekiemonster![]()
Excuses had het niet gezien.
[ afbeelding ]
Die heb ik voor je gemaakt jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:24 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan mijn koekjes????
Oh noesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voordat ik zelf porno kan maken.
medische redenen of schaarste probleem?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voordat ik zelf porno kan maken.
Ach, er zijn ergere dingen.quote:
Schaarste.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:26 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
medische redenen of schaarste probleem?
Truequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, er zijn ergere dingen.
[..]
Schaarste.
Mogge Knetterquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn halloweenkostuum is niet leverbaar
gloeiende grrrmbl
en goedemorgen
Heeft momenteel een beetje met afstand en werk te maken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:27 schreef vanillaforlife het volgende:
OK,doe je er ook wat aan dan of lukt het gewoon niet?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn halloweenkostuum is niet leverbaar
gloeiende grrrmbl
en goedemorgen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:35 schreef Fera het volgende:
En de trein rijdt ook niet. Dag begint goed!
het....heb jarenlang ook een takke eind van mijn werk gewoond en had het idee dat ik meer in de auto/op motor zat als op werk / of thuisquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft momenteel een beetje met afstand en werk te maken.
ik had een kittig katje kostuum ding voor halloween maar die is niet leverbaar..quote:
oh is het zo'n dagquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:35 schreef Fera het volgende:
Lekker danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:35 schreef Fera het volgende:
Morgen Cry.quote:
Oh noesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik had een kittig katje kostuum ding voor halloween maar die is niet leverbaar..
nu moet ik vast als iets lelijks
ik heb al betaald en moet het voor de 27e hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh noesIs ie niet ergens anders te verkrijgen ?
Precies. Vraag me af wat er nog meer fout gaat.quote:
t is nog vroeg genoeg om iets anders te bestellen/huren toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik had een kittig katje kostuum ding voor halloween maar die is niet leverbaar..
nu moet ik vast als iets lelijks
Twilight boek gelezen vanacht?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Vraag me af wat er nog meer fout gaat.vannacht las ik al ergerlijke dingen.
Haai Vin, nog geneukt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk dangrrmbl
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
dat wel maar dan zal ik wel saaie heks ofzo wordenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
t is nog vroeg genoeg om iets anders te bestellen/huren toch?
[..]
Twilight boek gelezen vanacht?
En ze geven je geld niet terug?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb al betaald en moet het voor de 27e hebben.
ze gaan me alternatieven mailen.. maar ik vond dat kattenpakje zo sexy![]()
je kunt t zelf zo saai maken als je zelf wilt natuurlijk... of zo kittig als je zelf wiltquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat wel maar dan zal ik wel saaie heks ofzo worden
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk dangrrmbl
![]()
jawel, vandaag mailtje gehad dat hij niet leverbaar is en dat ze me het geld terug kunnen geven of alternatieven aan kunnen bieden.quote:
Kijk dan of ze hem ergens anders nog hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel, vandaag mailtje gehad dat hij niet leverbaar is en dat ze me het geld terug kunnen geven of alternatieven aan kunnen bieden.
Maar ik wou dat pakje... dus vind ik het stom
Ik raak die boeken niet vrijwillig aan. Maar nee, ex had mijn vertrek uit huis als een belangrijk punt in zijn leven gemarkeerd, met facebook event en foto erbij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
t is nog vroeg genoeg om iets anders te bestellen/huren toch?
[..]
Twilight boek gelezen vanacht?
Wattefackquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik raak die boeken niet vrijwillig aan. Maar nee, ex had mijn vertrek uit huis als een belangrijk punt in zijn leven gemarkeerd, met facebook event en foto erbij.
Al gedaan en niet op betrouwbare sites..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk dan of ze hem ergens anders nog hebben
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik raak die boeken niet vrijwillig aan. Maar nee, ex had mijn vertrek uit huis als een belangrijk punt in zijn leven gemarkeerd, met facebook event en foto erbij.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Zodat ie aan je kan blijven denken als ie over 10 jaar facebook nog eens opentquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmm das wel minder.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Al gedaan en niet op betrouwbare sites..
nu waren er een paar kostuums die ook wel redelijk leuk waren dus dat moet maar gewoon.
heb mijn gewicht gewoon niet mee, weinig sexy pakjes in grote maten
Welke pagina ongv?quote:
ok,je bent een katje af en toe,maar das niet tof van hem......quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot zijn trieste niveau.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zodat ie aan je kan blijven denken als ie over 10 jaar facebook nog eens opent![]()
Ach ja... markeer jij die datum toch ook? "nieuw begin"
Precies,eer aan jezelf houden....daar heb je hem het meest mee....werkt elke keer weerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot zijn trieste niveau.
Ik ben meestal heul lief hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:44 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
ok,je bent een katje af en toe,maar das niet tof van hem......
Geen idee, ik heb 100 posts per pagina.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jenga (met van die blokjes), Mastermind (wat ik niet kende), film half gekeken. En tussendoor wiet gerookt en veel gekletst
Oh, en wijn gedronken
Waar maak je je dan druk om?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot zijn trieste niveau.
Je houdt hetzelfde aantal pandatpunten dus?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb 100 posts per pagina.
Maar:
[..]
En dat resulteerde in ...?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb 100 posts per pagina.
Maar:
[..]
Neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je houdt hetzelfde aantal pandatpunten dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |