SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
terecht welquote:
haterquote:
Stinkt dat zo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:09 schreef Bloempje. het volgende:
Ik stink naar sondevoeding. Furdi. Vlucht nu het nog kan.
ja ?quote:
herkenbaar, pas om 12 15 mijn bed uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:02 schreef leeell het volgende:
2 uur op school zitten voor een half uur, te laat uit bed
Jaquote:
gelukkigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JaMaar ik had het wel goed gedaan zei de gekke mevrouw
yaahrggquote:
Hmm?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Holy cow, een indringeeeer aan boord
ja maar soms is het ook heel leuk! maar daarna wel super kut.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee
Manisch-depressief zijn lijkt me naar
Mij ook. Ik zou er wel goed in zijn denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee
Manisch-depressief zijn lijkt me naar
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ja maar soms is het ook heel leuk! maar daarna wel super kut.maar dan weer keigaaf!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ja maar soms is het ook heel leuk! maar daarna wel super kut.maar dan weer keigaaf!
hehehequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mij ook. Ik zou er wel goed in zijn denk ik.
Was dat van die autistische man die schreeuwde en uiteindelijk zelfmoord pleegde ? Mn ma keek en ik af en toe ook tussen het schoolwerk door.. heftige shit manquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:47 schreef Furdinand het volgende:
hebben jullie gisteren "de regels van matthijs" gezien?
ja inderdaad. als je de tijd neemt om echt te kijken leef je helemaal met die man mee... ik begreep hem gewoon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was dat van die autistische man die schreeuwde en uiteindelijk zelfmoord pleegde ? Mn ma keek en ik af en toe ook tussen het schoolwerk door.. heftige shit man
Ik heb daar nog helemaal niks over geleerd of gehoord of gezien nee...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:43 schreef Bloempje. het volgende:
Hm, ik zie een verhaaltje van een man die 'overledenenverzorger' is. Ik zou dat echt niet kunnen denk ik hoor. Afgelopen zaterdag een vrouw op mijn stage overleden, ik was zo blij dat ik er niet bij was, zodat ik niet af hoefde te leggen
. Furdi, krijgen jullie daar een beetje les over?
Ik hoop het ook voor je, lijkt me zo naar om te doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik heb daar nog helemaal niks over geleerd of gehoord of gezien nee...hoop dus dat die oudjes nog ff een jaartje blijven leven....
ff kiekequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:56 schreef Bloempje. het volgende:
Ik kijk dit Furdi:
http://oml.bnn.nl/video/n(...)d7f3e5cd0b3b3ccec792
Dat ziet er niet aantrekkelijk uit allemaal wat ie vertelt
wtf inderdaad zo'n dikke haak door je kaak om je mond dicht te houden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:01 schreef Bloempje. het volgende:
Als verpleegkundige doe je alleen niet hechtingen enzo natuurlijk, waar hij het over heeft. Of van die oogkapjes. Alleen maar even mooi maken zodat de familie kan komen kijken. En alle slangetjes eruit halen.
Ik ook niet. Het wassen wel enzo, maar al die haken en kapjes enzo. Neuhquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wtf inderdaad zo'n dikke haak door je kaak om je mond dicht te houden.bizar. ik zou het niet willen doen.
ff kieknquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:47 schreef Furdinand het volgende:
hebben jullie gisteren "de regels van matthijs" gezien?
watttttquote:
simulatiedag, er komt een simulatie client en wij krijgen dan 10 min van te voren een casus en dan in die tijd voorbereiden en uitvoeren en het wordt gefilmd en allesquote:
Boh gek heftogquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
simulatiedag, er komt een simulatie client en wij krijgen dan 10 min van te voren een casus en dan in die tijd voorbereiden en uitvoeren en het wordt gefilmd en alles
watquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:50 schreef leeell het volgende:
intense docu die regels van matthijs
maar aan het einde van de dag wel een rare gang van zaken hoor, zowel van die gozert, als de woningbouw, als het personeel van de ambulances en de zorginstanties
Succes! Dat is leuk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
simulatiedag, er komt een simulatie client en wij krijgen dan 10 min van te voren een casus en dan in die tijd voorbereiden en uitvoeren en het wordt gefilmd en alles
Omdat je dan met echte mensen kan oefenen. Niet bang zijn, komt goedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoezoooo
Bedanktik ben bang
quote:
wannabequote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:06 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wat de neuk. Kan jij mijn gedachten lezen!?!?
hey lekkerzingquote:
voor zaterdag hoop ikquote:
hipsterbril ofwa?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey lekkerzing
[..]
voor zaterdag hoop ikanders wacht ik al twee weken en hij zei binnen twee weken jwz
altijd plezier, ben je nog vanaaf op leiden cs te vinden?quote:
Maar het is het wachten waard toch ^^quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey lekkerzing
[..]
voor zaterdag hoop ikanders wacht ik al twee weken en hij zei binnen twee weken jwz
Weetnie, geen ray ban of ander merk iigquote:
zeker wel, zie echt niks meerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maar het is het wachten waard toch ^^
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
bloems ik heb nu officieel vrij ook voor eind okt
Ja kéquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Mag ik jouw hipsterhoofd aanraken?
En ik heb ook geen merk bril hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weetnie, geen ray ban of ander merk iig
[..]
zeker wel, zie echt niks meeren ook geen lenzen meer om die te gebruiken ofzo fml
so hipsterquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:49 schreef Furdinand het volgende:
[..]
En ik heb ook geen merk bril hoor
Mijn bril is van een merk waar je waarschijnlijk nog nooit van gehoord hebt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
so hipster
Want merk is juist mainstream enzo..
Oh okéquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dat sowieso nietgewoon infuus aanleggen met een koffie, cola en redbull mix.
dan helemaal hipsterrrrquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Mijn bril is van een merk waar je waarschijnlijk nog nooit van gehoord hebt.
Wat heb ik nodig?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh okéneem jij de spullen mee? Ik prik m wel
Een infuusnaald, een slangetje en cola. En een ambulance. Ik heb het nog nooit in het echt gedaan, alleen op een pop.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een tuinslang en satéprikkers
al die aateoeikkers in arm steken en dan die slang en aan andere kant van slang colaflesquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:24 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb zin om zielig in mijn bed te gaan liggen met een warme kruik, een kop thee en een boek.
Potjandikkies.
Ik ook, niet zo zaniken hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:37 schreef Furdinand het volgende:
Moet ze gewoon betalen hoor vind ik
Goed nieuws toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ah nooo ik vroeg aan moedertje of de brillenmann al had gebeld over mn bril en ze zei ja_
Wat was de casus? En kan je mij het filmpje sturen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:52 schreef JanPiraat het volgende:
Ik had wel simulatiedag.vandaagwas erg spannend en vergat het een en ander maar redelijk goed resultaat uiteindelijk wel :$
Zelfstandig achterin de rolstoel kunnen komen. Geen filmpje gemaakt nog, komt volgende keer pasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wat was de casus? En kan je mij het filmpje sturen?
Dat is toch gewoon: Zet u voeten op de steunen potverdrie! Ja, nu naar achter schuiven, huppakee! Niet zo aanstellen, dat kunt u best, ik ga u echt niet helpen, dat kost me mijn rug.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zelfstandig achterin de rolstoel kunnen komen. Geen filmpje gemaakt nog, komt volgende keer pas![]()
Nee dat is goed inderdaadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon: Zet u voeten op de steunen potverdrie! Ja, nu naar achter schuiven, huppakee! Niet zo aanstellen, dat kunt u best, ik ga u echt niet helpen, dat kost me mijn rug.
Of doe ik het altijd fout?
Ik ben niet echt zo gemeen hoor.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik zou zelf in de rolstoel zitten en weggaan
Verleidelijk jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik zou zelf in de rolstoel zitten en weggaan
Goedzooo!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee dat is goed inderdaadalleen had wat meer in moeten gaan waarom dit zo belangrijk was voor meneer. En wat voor handelingen hij deed waardoor hij rechtop ging zitten enzulks ;$
Ik was wat te gefocust op hoe hij het moest doen en voordoen voor hem. Maar wel te horen gekregen dat ik professionele houding had en cliënt goed gerust stelde enzo dus dat kan ik in mn zak steken
Ik moest laatst een elektrische rolstoel verrijden. Ik ben er in gaan zitten en ging een rondje draaienquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Verleidelijk jaik moet altijd ff rondrijden in een rolstoel als die in een lokaal staat
![]()
Ik ging het voordoen voor de man in een normale stoel naast hemquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:52 schreef Furdinand het volgende:
Oh zoiets had ik ook een keer moeten doen. Maar dan een normale stoel :p
elke middag pauze op schoolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:02 schreef leeell het volgende:
WAT WEET JIJ VAN BROODJES FRIKANDEL ALS LUNCH
fattyquote:
ik en dikquote:
bijnaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik en diken jij bent 2 meter 20 zeker?
Jij stage ook een van deze aankomende weken ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Mezelf trakteren op fijne stukjes denim die om mijn fijne asser horen.
Mezelf trakteren op fijne stukjes schoeisel die om mijn poezelige voetjes horen.
Ik moet mantelzorg/stage/profileringsactiviteiten allemaal gaan doen de komende weken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij stage ook een van deze aankomende weken ?
Don't know, don't care, got sneakers.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat heeft dat met fysio te maken?
Lijken masseren zodat alle kwade geesten in de kist zijn verdwenen tochquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat heeft dat met fysio te maken?
Ja shitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:09 schreef Bloempje. het volgende:
Lieve mensen op mijn ex-school, willen jullie het frontoffice bombarderen? Ik wacht nog steeds op mijn P-certificaat.
Dankjewel. Kijk wel uit of mijn vriendinnetjes daar niet ook net op ze staan te schelden, die wachten ook nog steeds.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja shitvandaag laatste dag en nu 2 weken niet meer op school
maar de eerstvolgende dag zal ik een granaat de frontoffice binnenwerpen voor je uiteraard
![]()
Rawrquote:
quote:
eigenlijk niet maar voor jou maak ik graag een uitzonderingquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Rawr.
Of was het niet zo'n grom?.
heb je je bril al opgehaald?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eigenlijk niet maar voor jou maak ik graag een uitzondering
Ik ookkkkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee vandaag laat uit, morgenochtend haal ik op yeahh
hehe awwquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:00 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nee maar degene die ik nu heb is te klein en lelijk en mijn ogen zijn iets achteruit gegaan
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een jongen in de klas zegt altijd wat is die, ik verbeterde hem en zei dat het wat is deze is. D:::
lol wat luekquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een jongen in de klas zegt altijd wat is die, ik verbeterde hem en zei dat het wat is deze is. D:::
quote:
quote:
shirlock in da housequote:
zat kkhard te regenenquote:
hoe laat ook alweer morgenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:51 schreef leeell het volgende:
mijn vocabulaire is alomvattend.
en van het zelfde, gaat wel lukken "ouwe kankerdebiel"
zweiquote:
utrek cs exa spot neger, gister gezegd, was je lam aan de telefoon !!quote:
ooh jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:06 schreef leeell het volgende:
[..]
utrek cs exa spot neger, gister gezegd, was je lam aan de telefoon !!
Klinkjee!quote:
Nah, toe moequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoort erbij blijkbaar
Verleid hem!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nah, toe moeEn hij heeft beloofd dat we straks TVOH gaan kijken als het klaar is. Maar hij is me nu onder mijn voeten aan het kietelen ook nog. De vlegel.
Ja, slecht blabla, maar ik vind het stiekem leukquote:
Ja lijkt op idols, maar dan zonder de echt hele slechte mensen vaak. En ik heb geen idee wat ik er leuk aan vindquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat vind je er leuk aan? (Geen idee waar het over gaat/volg dat programma niet echt, lijkt het op idols enzo?)
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja lijkt op idols, maar dan zonder de echt hele slechte mensen vaak. En ik heb geen idee wat ik er leuk aan vindMeer gewoon gezellig met Klipje mensen afkraken
.
Inderdaad, de hond en stationauto is ook al besteld. Met alvast een kinderzitje, voor het geval dat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:45 schreef leeell het volgende:
gewoon alvast even in die burgerlijke sfeer slijten
ALSOF MIJN KIND NIET LIEF WORDT POTJANDRIE!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alleen als het een lieve baby is
Nee ik geef zequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij geeft ze borstvoeding smeerpaap ;___;
Mooi! Hij is leuk! Ik zag 'm op facebook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb mn nieuwe bril helemaal geaccepteerd
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mooi! Hij is leuk! Ik zag 'm op facebook.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Straight jeans die fitten als een skinny vanwege mijn monster dijen, voel me een wijf.
Het is spiermassa die in de weg zit. Wel leuk als een klein meisje een weerstandstest voor mijn benen moet doen, ik gooi ze het lokaal door.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Minder chocolade eten als je ongesteld moet worden. Helpt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is spiermassa die in de weg zit. Wel leuk als een klein meisje een weerstandstest voor mijn benen moet doen, ik gooi ze het lokaal door.
Meisjes worden wild van mijn welontwikkelde m. iliopsoasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]![]()
En doe maar zo, patsen met je spieren.
Moet je ze daarna niet door het lokaal smijten, dat doet zeer. Vinden ze denk ik minder leuk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Meisjes worden wild van mijn welontwikkelde m. iliopsoas
Gek genoeg zitten er allemaal licht masochistische dames in mijn klas. Wanneer ik ze door het lokaal smijt moet Asito gaan dweilen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Moet je ze daarna niet door het lokaal smijten, dat doet zeer. Vinden ze denk ik minder leuk.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gek genoeg zitten er allemaal licht masochistische dames in mijn klas. Wanneer ik ze door het lokaal smijt moet Asito gaan dweilen.
Ergo'squote:
Ergo'squote:
Jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zit jij bij meisjes in de klas die ik ken sjokobeer?
Niet haten jongen, als ik die patiënten niet oplap, zijn ze te ziek om bij de ergo te komen en dan hebben jullie ook geen werk. Want je kunt wel overal steunbeugels op gaan hangen en ze leren hoe ze moeten zitten in hun rolstoel en alles. Maar ik moet toch eerst zorgen dat ze hun bed wel uit kunnen komen. En niet stinken. Dus mondje dicht jij jaquote:
Hoe de fuck moet ik weten wie jij kent?quote:
en zo is het maar netquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet haten jongen, als ik die patiënten niet oplap, zijn ze te ziek om bij de ergo te komen en dan hebben jullie ook geen werk. Want je kunt wel overal steunbeugels op gaan hangen en ze leren hoe ze moeten zitten in hun rolstoel en alles. Maar ik moet toch eerst zorgen dat ze hun bed wel uit kunnen komen. En niet stinken. Dus mondje dicht jij ja![]()
Grapje toch, ik vind het heel tof dat je ergo doet man
jij bent alwetend toch tokquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoe de fuck moet ik weten wie jij kent?
tok tokquote:
Hihiquote:
vraag het haarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
tok tok
Wanneer wordt je zusje aan mij uitgehuwelijkt?
hahahaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi. Ik vind het echt stom dat je niet in mijn verpleeghuis stage komt lopen
De enige ergomevrouw die ik daar ken is echt een muts, was tof geweest als jij de boel een beetje tof kwam maken
Oh nee, dan ben ik al wegquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vraag het haar
[..]
hahaha
Maar die stage is pas in week 5 hé ben jij daar dan nog steeds? En zou wel tof geweest zijn ja.
Ik ben verlegen joh, waarom denk je dat ik elke keer hard wegren als ik je zie?quote:
dan maakt het niet eens uitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh nee, dan ben ik al wegIk ben er t/m week 4
geen idee men ik dacht dat ik degeen was die steeds keihard wegliepquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben verlegen joh, waarom denk je dat ik elke keer hard wegren als ik je zie?
Nee inderdaad. Stom welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan maakt het niet eens uit
[..]
geen idee men ik dacht dat ik degeen was die steeds keihard wegliep
Jij was degene die niet eens hallo durfde te zeggen op het feest.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen idee men ik dacht dat ik degeen was die steeds keihard wegliep
psychische richting (ben de benaming kwijt) wilde je op toch? Daar zijn wel vaak ergotherapeuten hoor tegenwoordigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Stom wel. En op mijn werkplek denk ik niet dat ik vaak een ergotherapeut tegen zal komen
NOU DANquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij was degene die niet eens hallo durfde te zeggen op het feest.
Ik ben de liefheid zelve wanneer ik dronken ben. Of heb ik per ongeluk mensen gehoekt in mijn dronkenschap?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NOU DAN. _$!%!%! Je kwam errrug intimiderend over ja en na die praatjes op FOK! durfde ik gewoon niet
Ja? Waarvoor dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
psychische richting (ben de benaming kwijt) wilde je op toch? Daar zijn wel vaak ergotherapeuten hoor tegenwoordig
[..]
NOU DAN. _$!%!%! Je kwam errrug intimiderend over ja en na die praatjes op FOK! durfde ik gewoon niet
We hebben al heftige liefde bedreven in de oefenlokalen met een capaciteit van 2 personen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja? Waarvoor dan?
En: hebben jullie nou ooit al eens hoi tegen elkaar gezegd? Of doen jullie steeds elkaar zien maar niets zeggen?
daar ben ik ook niet helemaal achter eigenlijk. Maar we kregen allemaal casussen voor enzo over ergo die in de psychiatrie werkt en cliënt en bleble misschien dat jan dit uit kan leggenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja? Waarvoor dan?
En: hebben jullie nou ooit al eens hoi tegen elkaar gezegd? Of doen jullie steeds elkaar zien maar niets zeggen?
Als dat gebeurd was dan ging je voortaan richting school met een dwarslaesie C2 a C3quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
We hebben al heftige liefde bedreven in de oefenlokalen met een capaciteit van 2 personen.
Sexy shit. Wat vond Jan daarvan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
We hebben al heftige liefde bedreven in de oefenlokalen met een capaciteit van 2 personen.
Ohquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
daar ben ik ook niet helemaal achter eigenlijk. Maar we kregen allemaal casussen voor enzo over ergo die in de psychiatrie werkt en cliënt en bleble misschien dat jan dit uit kan leggengaat iig dat de persoon zijn handelingen weer uit kan voeren
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als dat gebeurd was dan ging je voortaan richting school met een dwarslaesie C2 a C3
Liever L5, wil nog wel het Os Pubis kunnen palperen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als dat gebeurd was dan ging je voortaan richting school met een dwarslaesie C2 a C3
De capaciteit was 2 personen maar we waren piraterig en zaten er met zijn 3en in. Zegt dat genoeg?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sexy shit. Wat vond Jan daarvan?
[..]
OhJAAAAAN! HEEEELPPP!
Ik vroeg me dat al af namelijkIk kan niet zoveel bedenken
echte liefde ditquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oh leuk. Anders voelt die jongen zich ook zo buitengesloten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Liever L5, wil nog wel het Os Pubis kunnen palperen.
[..]
De capaciteit was 2 personen maar we waren piraterig en zaten er met zijn 3en in. Zegt dat genoeg?
Oh, ik dacht dat ik dat moest doen gewoonquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:08 schreef JanPiraat het volgende:
Ja inderdaad begeleiden en coachen hoe ze ondanks geestelijke beperking toch hun handelingen kunnen uitvoeren. Door strakke plannen te maken voor mensen met schizofrenie.bijvoorbeeld in.agenda zetten wat ze per dag moeten doen en storende factoren weghalen enzulks
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DE STOPCONTACTEN , ZE LUISTERRN ME AF EN WILLEN ME DODEN.
SMAAD !!! SMAAD IK ZEG JULLIE.
tss waarom moet jij dat doen? Je pikt ons werk in!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik dat moest doen gewoonDat doe je als verpleegkundige in de ggz ook namelijk
Waag het niet om mijn baan over te nemen jongeman!
Donder op ja, er waren eerder verpleegkundigenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tss waarom moet jij dat doen? Je pikt ons werk in!!
Ga jij eens ff poep van de muren schrobben.en laat de Professionals te werk gaan wil jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik dat moest doen gewoonDat doe je als verpleegkundige in de ggz ook namelijk
Waag het niet om mijn baan over te nemen jongeman!
Hey, dat laat ik niveau 2'ers doen hoor. Ik heb het te druk met me belangrijk voelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ga jij eens ff poep van de muren schrobben.en laat de Professionals te werk gaan wil jesry grapje
![]()
bohhhhhquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ah menn ik heb mn fokjubileum gemist
fijne vakantie ga je misssen xxxquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
bohhhhh
Afijn, weekje vakantie. Latersssss
Gefeliciteerd je bent een eckte ;3 je voegt al 2 jaar wat toe aan deze wanvertoning van masochisten racisten en imbicielisten driemaal werf hoeraquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd je bent een eckte ;3 je voegt al 2 jaar wat toe aan deze wanvertoning van masochisten racisten en imbicielisten driemaal werf hoera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |