Ook jij.quote:
Iets te vaak pijn gedaan om het nog lekker te vindenquote:
Ik geniet er ook met volle teugen van. Nog nooit iemand gehad die (de schijn van dan) me zo leuk vind terwijl ik gewoon helemaal mezelf benquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zit er al tot je nek in. Beter geniet je er dan ook optimaal van in plaats van je zo in te houden. Gekwetst voel je je toch wel uiteindelijk.
Zoals je er nu al over praat... Het gaat gebeuren, mocht het zover komen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:32 schreef Tegan het volgende:
Ik geniet er ook met volle teugen van. Nog nooit iemand gehad die (de schijn van dan) me zo leuk vind terwijl ik gewoon helemaal mezelf ben. Maar, ik wil gewoon niet weer zo hulpeloos zijn als hij me niet meer wil
.
Ik snap het wel, hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iets te vaak pijn gedaan om het nog lekker te vinden.
[..]
Ik geniet er ook met volle teugen van. Nog nooit iemand gehad die (de schijn van dan) me zo leuk vind terwijl ik gewoon helemaal mezelf ben. Maar, ik wil gewoon niet weer zo hulpeloos zijn als hij me niet meer wil straks
.
Hou het vast dan.quote:
Doe ik ook. Hij was zo lief om op zijn vrije dag, na het hele weekend gewerkt te hebben, om 6 uur met me op te staan en broodjes voor me af te bakkenquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe ik ook. Hij was zo lief om op zijn vrije dag, na het hele weekend gewerkt te hebben, om 6 uur met me op te staan en broodjes voor me af te bakken
Zeker weten. Maar. Ik weet zeker dat het minder pijn gaat doen dan de vorige keer (door de afstand die ik houd). En deze keer maak ik mezelf er bij iedere stap van bewust dat het niet voor altijd zo leuk gaat zijn. Ik houd het gewoon lekker realistisch voor mezelf. En geniet ervan alsof het morgen over kan zijn. En als het niet meer lekker gaat dan dump ik hem voordat hij mij kan dumpenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals je er nu al over praat... Het gaat gebeuren, mocht het zover komen.
Braafquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe ik ook. Hij was zo lief om op zijn vrije dag, na het hele weekend gewerkt te hebben, om 6 uur met me op te staan en broodjes voor me af te bakken
Goed afgericht hequote:
als je je nou openstelt, kan het eventueel groeien. met deze instelling is het bijna onvermijdelijk dat jullie uit elkaar gaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar. Ik weet zeker dat het minder pijn gaat doen dan de vorige keer (door de afstand die ik houd). En deze keer maak ik mezelf er bij iedere stap van bewust dat het niet voor altijd zo leuk gaat zijn. Ik houd het gewoon lekker realistisch voor mezelf. En geniet ervan alsof het morgen over kan zijn. En als het niet meer lekker gaat dan dump ik hem voordat hij mij kan dumpen.
Ergens met volle teugen van genieten is een stuk lastiger als je steeds maar je ontsnappingsroute aan het bepalen bent. Ja, ook "alleen maar voor het geval dát".quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik geniet er ook met volle teugen van.
Ik heb het niet eens hoeven vragenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:41 schreef Tegan het volgende:
Dat doe ik niet voor date hoor. Nouja, alleen als hij het zou vragen wat hij niet doet
. Ik blijf altijd slapen als hij achterlijk vroeg moet opstaan
. Hij komt alleen braaf voor hij weggaat nog even knuffelen
.
Weet je wel hoeveel angsten ik al heb overwonnen met date. Meer dan ik wilde hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:41 schreef dawg het volgende:
[..]
als je je nou openstelt, kan het eventueel groeien. met deze instelling is het bijna onvermijdelijk dat jullie uit elkaar gaan.
aangezien jullie elkaar leuk vinden, zou dat toch jammer zijn?
Niet hoeven vragen is juist zo fijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens hoeven vragen
Je was gehecht aan je angst?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel angsten ik al heb overwonnen met date. Meer dan ik wilde hoor.
Yay! But seriously, I lucked out this timequote:
en met je huidige instelling is dat straks weer voor niets geweest.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel angsten ik al heb overwonnen met date. Meer dan ik wilde hoor.
Och. We doen genoeg lieve dingen voor elkaar. Dit zou ik ook niet van hem verwachtenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens hoeven vragen
Ben ik met je eensquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:41 schreef dawg het volgende:
[..]
als je je nou openstelt, kan het eventueel groeien. met deze instelling is het bijna onvermijdelijk dat jullie uit elkaar gaan.
aangezien jullie elkaar leuk vinden, zou dat toch jammer zijn?
quote:
quote:
Ik houd van slapen. Veel. En zelfs ik geef je ongelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:45 schreef Tegan het volgende:
Slapen is gewoon zo tof dat het prioriteit heeft op lief zijn.
Wat lijken we toch weer op elkaar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:46 schreef dawg het volgende:
als ik missb zo hoor ben ik maar een botte boer. om 6u opstaan om een paar broodjes in de oven te gooien.
wek me maar als ze klaar zijn, denk ik dan.
Hij heeft ze zelf gesmeerd en ingepakt zodat ik ze mee kon nemen omdat ik wat achter liep op schema.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:46 schreef dawg het volgende:
als ik missb zo hoor ben ik maar een botte boer. om 6u opstaan om een paar broodjes in de oven te gooien.
wek me maar als ze klaar zijn, denk ik dan.
Date doet zoveel dingen voor mij puur uit liefde. Als hij met mij zou opstaan zou ik dat niet lief vinden maar raarquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik houd van slapen. Veel. En zelfs ik geef je ongelijk.
Er is dan ook een reden dat ze blij is met het huidige exemplaar. Wellicht zelfs meer dan éénquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:46 schreef dawg het volgende:
als ik missb zo hoor ben ik maar een botte boer.
haha, hij is je pa niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft ze zelf gesmeerd en ingepakt zodat ik ze mee kon nemen omdat ik wat achter liep op schema.
Ik snap haar instelling wel. Het is heel lastig open te zijn als je vaker gekwetst bent.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:44 schreef dawg het volgende:
[..]
en met je huidige instelling is dat straks weer voor niets geweest.
Uhuh. Een er van is dat het niet zo'n doetje is als hij nu lijktquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is dan ook een reden dat ze blij is met het huidige exemplaar. Wellicht zelfs meer dan één
denk dat er genoeg mannen zo zijn. alleen ik niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is dan ook een reden dat ze blij is met het huidige exemplaar. Wellicht zelfs meer dan één
Ik vond het iig superlief. Ik krijg ook elk weekend dat ik bij hem ben, ontbijt op bed als ik wil.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:48 schreef dawg het volgende:
[..]
haha, hij is je pa niet.
eerste wat dan bij mij opkomt. i know.
Tuurlijk. Maar de enige keer dat er iets goed voortkomt uit trots zijn op je zorgvuldig onderhouden muurtje is in slechte romantische komediesquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap haar instelling wel. Het is heel lastig open te zijn als je vaker gekwetst bent.
ik ook, maar als je al halverwege bent...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap haar instelling wel. Het is heel lastig open te zijn als je vaker gekwetst bent.
Het gevoel is niet altijd rationeel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar de enige keer dat er iets goed voortkomt uit trots zijn op je zorgvuldig onderhouden muurtje is in slechte romantische komedies.
eckte liefde.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond het iig superlief. Ik krijg ook elk weekend dat ik bij hem ben, ontbijt op bed als ik wil.
Hm, misschien hebben wij gewoon te weinig over voor elkaarquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond het iig superlief. Ik krijg ook elk weekend dat ik bij hem ben, ontbijt op bed als ik wil.
Ook danquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:51 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook, maar als je al halverwege bent...
Oh het zegt denk ik ook weinig als je zulke dingen niet perse doet, maar wij zijn wel zo en ik vind het geweldigquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm, misschien hebben wij gewoon te weinig over voor elkaar. Als we elkaar iets vragen dan doen we dat altijd. Maar zulke dingen spontaan, daar zijn wij niet zo van. Ondanks dat is hij toch tof
. En vind hij mij ook wel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |