quote:
Ja hij kan moeilijk de waarheid vertellen en zeggen dat ze 3de wordenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax kampioen aldus Frank de Boer @ Leven als een Prof.
Goed om te weten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax kampioen aldus Frank de Boer @ Leven als een Prof.
DOei pipoquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyf jij lekker op uit deze SC. Kutjong.
Bah
De belangrijkste positie moet zo snel mogelijk anders ingevuld worden; verdedigende middenvelder.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:18 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax andersen en Hoesen opstelt worden we ook kampioen
Is populair hierquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Hmm, de negeerstand moet weer worden ingezet.
Jij bent daar niet goed in he?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Hmm, de negeerstand moet weer worden ingezet.
iddquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is populair hierAls ze geen discussie kunnen winnen bijvoorbeeld.
Jij hebt het echt niet op die Poulsen he?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De belangrijkste positie moet zo snel mogelijk anders ingevuld worden; verdedigende middenvelder.
Jij gebruikt het ook niet want je delete mijn post netquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent daar niet goed in he?![]()
Koop een abo man.
Heb je mij ooit iets negatiefs horen zeggen over Boccara? Ik ben gvd degene die hem heeft gehaald!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De belangrijkste positie moet zo snel mogelijk anders ingevuld worden; verdedigende middenvelder.
Ik zie het welquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent daar niet goed in he?![]()
Koop een abo man.
Baasquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je mij ooit iets negatiefs horen zeggen over Boccara? Ik ben gvd degene die hem heeft gehaald!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |