Heb ik net gedaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutTT. Het is helemaal geen dramaandag.
En ik kan weg bij de gevallen helden.
Smoofie, oefen druk uit op Steven.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:43 schreef Smoofie het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOO SWA WATZ DIT DAN VOOR TT TANTOE NIET SPANG BRADDA
Is me nog nooit gelukt, als 422 en steven ook online zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die was mooi, gewoon afwachten en uit het niets topic kapen..
Neequote:
Doe wat ik doe. Nog 0 OP'squote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is me nog nooit gelukt, als 422 en steven ook online zijn
Deze gaat in t plakboek.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:42 schreef Ooku het volgende:
[..]
Depay en Locadia wss![]()
![]()
Fischer, Eriksen, Andersen, Kishna, Van het Hart, Menig![]()
Ik veeg m'n kont er mee afquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is me nog nooit gelukt, als 422 en steven ook online zijn
Deze gaat in t plakboek.
Oh oké.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Ging hem aankomende week halen en het is nog maar maandag dus chill
Volgen alleen sparta.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
PSVers die even interessant gaan lopen doen over jeugd maar nog nooit een jeugdwedstrijd gezien hebben.
Let op, zo een standaardreactie van davyquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
PSVers die even interessant gaan lopen doen over jeugd maar nog nooit een jeugdwedstrijd gezien hebben.
Elke dag naar Rotterdam gaan kost veel ja!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |