Ik mag hem niet meer. Ik dacht dat hij wel meeviel maar laatst bleek hij nog minder humor dan, dan, dan naja gewoon geen humor had.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een update over zijn vriend Zlatan.
Heeft die Knipping ook, die willen heel graag op TV wat vertellen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef Doublepain het volgende:
Thijs moet je altijd laten uitpraten
De waarheid ontlopen is leuk héquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar goed, deze discussie gaan we hier niet voeren. Getroll doe je maar in de sc ofzo.
Hij vertoont dat gedrag niet structureel, en dat was voorheen wel. Dat was meer wat ik bedoelde.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vroeg zelf om recente voorbeelden, ga nu niet je stelling veranderen
Dan had je dat moeten zeggen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Hij vertoont dat gedrag niet structureel, en dat was voorheen wel. Dat was meer wat ik bedoelde.
Rustig aan, neem nog een pilletje man.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef Mandéra het volgende:
Thijs als ik meer over die knuppel wil weten zoek ik het wel op op FUCKING WIKIPEDIA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |