Waterman en Willems?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Ajax en Feyenoord blij met hun topopleiding, maar PSV heeft de 2 grootste talenten![]()
Nog steeds blijft de jeugd van PSV minder dan die van feyenoord en ajaxquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Ajax en Feyenoord blij met hun topopleiding, maar PSV heeft de 2 grootste talenten![]()
Logisch die smilies, dit was een behoorlijke sterke grapquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:41 schreef Doublepain het volgende:
het vaagste is misschien nog wel dat iedereen aan tafel doet of er niks aan de hand is...dat je bijna gaat twijfelen of je zelf niet degene bent die kortsluiting had ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:37 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik dacht ook even dat ie erin bleef.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Depay en Locadia wssquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Structureel spelers goed opleiden en verkopen voor veel geld > 1x per 10 jaar een toptalentje vindenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:41 schreef Doublepain het volgende:
toch zonde dat je dat moet bekostigen met de grond onder je eigen potenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Menig is kut.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:42 schreef Ooku het volgende:
[..]
Depay en Locadia wss![]()
![]()
Fischer, Eriksen, Andersen, Kishna, Van het Hart, Menig![]()
Dat betekent niet dat we hier een discussie gaan voeren, rare.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef Doublepain het volgende:
JA verwijder het maar, maar is serieus een onderwerp zometeen bij VI..
Zeker teveel salaris?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:46 schreef tong80 het volgende:
Even stoer doen voor de newbies. Ik werd ooit gescout door FC Wageningen.
Toen gingen ze failliet
Ja, was dat artistiek bedoeld ofzo?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef Merkie het volgende:
Wtf lag daar ineens een dood konijn (?) vol in beeld.
Promotie van proefdieren voor de WURquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef Merkie het volgende:
Verkapte reclame, het zijn weer wildweken bij Lidl.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef Merkie het volgende:
Dat snap ik gelet je usernamequote:
Het wachten is op een mailtje naar Genee van Marianne Thiemequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef Merkie het volgende:
Ooit Italiaanse koekjes geproefd?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:50 schreef Knaller het volgende:
Waarschijnlijk pizzabakkers maar zeker geen koekenbakkers.
Raar dat ze zich niks van jouw mening aan lijken te trekken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef Oidipous het volgende:
Dat constante gehuil op Toivonen... Hij heeft allang zijn gedrag aangepast naar mijn mening.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef Oidipous het volgende:
Dat constante gehuil op Toivonen... Hij heeft allang zijn gedrag aangepast.
Ja, dat zagen we tegen feyenoordquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef Oidipous het volgende:
Oidipousquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef Oidipous het volgende:
Vind ik ook.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat ze zich niks van jouw mening aan lijken te trekken.
Tegen Feyenoord nog, dus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Maar benoem eens een paar Toivonen incidenten uit het recente verleden? Ik kan me best voorstellen dat Toivonen er een beetje klaar mee is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |