SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flippiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiiparkiet - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is ditThere is a time of cumming and going.
2 min? Hij is zeker iets aan het rekken ja.quote:
kutjong je bent eerderquote:
Snowvrouwtje, DM nog gelezen?quote:
ik weet niet wie dat is maar die trekt zeker ook veel aan zn piemelquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Snelheid broeder, altijd snel als ibahesj komt jeweet
N to the opequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:05 schreef FL_Freak het volgende:
Snow kon je nou wel of niet eventueel nog naar de meet?
Aww okéquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jup maar ik ga niet laatste moment ditjes en datjes regelen
is plisie btje trottoirtaal ken je toch wel man.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik weet niet wie dat is maar die trekt zeker ook veel aan zn piemel
Ik en straattaalquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
is plisie btje trottoirtaal ken je toch wel man.
Ja ik ken het ook niet maar mensen gebruiken het wenie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik en straattaalIk ben gewoon normaal opgevoed ja. Ik ben geen proleet.
Ijskoud ben jij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ho volgende keer als laatste dus.
Ik ga niet met proleten om.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik ken het ook niet maar mensen gebruiken het wenie.
Goffedommehquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jawel want Snow is koud hahaha pannekoek xD
Ik gooi pannenkoeken tegen je hoofdquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
pannekoeken warm je wel op gelukkig.
Yes ik krijg eindelijk eten van Snow.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik gooi pannenkoeken tegen je hoofd![]()
Ik wilde je linken naar topic mja je kent het topic al.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Toon aan dat:
arcsin(¾√(2/3) + ¼√2) = 75°
Daar komt het vraagstuk vandaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wilde je linken naar topic mja je kent het topic al.
Ja is primaquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:19 schreef Ro-ald het volgende:
SV vind je het goed als jij de trein van 13:01 neemt vanaf Hilversum?
Daar zit ik ook in,maar dan hoef ik niet over te stappen in dat stomme Weesp
Voor zaterdag.
Mensen denken altijd dat ik een grootlicht ben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:24 schreef Dientje12 het volgende:
Vergeleken met jullie fietsreflectors shine ik als een koplamp
wie?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:27 schreef Plastic_zak het volgende:
dientje ga je nog meer mensen met je waggie ophalen als je komt?
Je rijdt diesel gekkie xdquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:29 schreef 2Happy4U het volgende:
ik rijd altijd in zn achteruit, vooruit = benzine verlies, achteruit = krijg je benzine = oneindig geld
Nee, maar ik sla wel de 2 en 4 over omdat het brandstof bespaartquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:29 schreef Oceanview het volgende:
Dientje trek jij ook altijd in je 5 op omdat je dat koppeling bespaart?
oh kut vandaar dattie kapot is xdddddddddddddddddddddquote:
Kost je toch veel te veel vermogen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, maar ik sla wel de 2 en 4 over omdat het brandstof bespaart
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
oh kut vandaar dattie kapot is xddddddddddddddddddddd
jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kost je toch veel te veel vermogen?
lol faalquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:31 schreef Oceanview het volgende:
ik stond een op fckin steile helling, mijn vader dacht een parkeerplaats gevonden te hebben zegtie op de helft nee laat maar, moest ik in zijn achteruit de helling op auto 2x uitgevallen toen maar volgas en aangrijpingspunt het stonk een uur in de auto
#liefdagboek
Ja als je onder 1500 toeren uitkomt kost het alsnog veel vermogen en brandstof.quote:
Gewoon doen alsof je maar 3 versnellingen hebtquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja als je onder 1500 toeren uitkomt kost het alsnog veel vermogen en brandstof.
alleen de bovenste 3quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je maar 3 versnellingen hebt
Wist je dat je ook kon schakelen zonder je koppeling in te trappen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
alleen de bovenste 3
het is mij gelukt om zonder koppeling uit zijn 3 te halen maar durfde niet verder te schakelen.
Ja met juist aantal toeren, maar ik was bang dat ik tanden ging poetsen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wist je dat je ook kon schakelen zonder je koppeling in te trappen?
Ja hahaquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja met juist aantal toeren, maar ik was bang dat ik tanden ging poetsen.
je moet eerst nog breken xDquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:43 schreef Plastic_zak het volgende:
snow wanneer dingen oprekken dan? :$
politie aangifte doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Eerst gestolen en toen kreeg ik het gebroken terug.
ACAB ALL COPS ARE BASTARDS!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
politie politie hoeren van justitie
verwachtbaar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
politie politie hoeren van justitie
quote:
Niet zo ninjaquote:
Ja ja ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Niet zo ninjabut you get the point.
BEN JE ZEEEEEELF JA GEKKE PARKIETJEN XdxDXDquote:
plant je die pitjes later wel zodat er bomen groeien? XDquote:
Tzal eens niet een wijf zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:16 schreef Oceanview het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)mtunnel-haag-in.html
Vrouwen aan het stuur help.
quote:Die gebruikte zeker de nieuwe kaarten app op de iPhone :-)
Lees meer: http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#ixzz28jz0uurd
Wat dan, vertel mij meer over je bevindingen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tzal eens niet een wijf zijn
Echt serieus elke keer, als een automobilist iets achterlijks doet. Neem een auto midden op de weg stilzetten en gevarenlichten aan om even een straatnaambordje te lezen, neem een auto die ineens vlak voor een flitspaal mij van rechts inhaalt en mij snijdtquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat dan, vertel mij meer over je bevindingen.
Ja zo had ik laatst dat een weg afgesloten was en dat je verplicht de afslag moest nemen, zij rijdt links en wilt invoegen eerst ziet ze dat ze niet kan kan terug naar links, ik denk oke ik geef haar de ruimte gas los, gaat ze niet pas op laatste moment wilt ze ineens erin proppen en ik weer remmen voor haar en achter mij flink geclaxon.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt serieus elke keer, als een automobilist iets achterlijks doet. Neem een auto midden op de weg stilzetten en gevarenlichten aan om even een straatnaambordje te lezen, neem een auto die ineens vlak voor een flitspaal mij van rechts inhaalt en mij snijdtneem een auto die ineens VOL op de rem gaat midden op een lege snelweg. Het is godverdomme altijd een WIJF
Ja dat soort dingen dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja zo had ik laatst dat een weg afgesloten was en dat je verplicht de afslag moest nemen, zij rijdt links en wilt invoegen eerst ziet ze dat ze niet kan kan terug naar links, ik denk oke ik geef haar de ruimte gas los, gaat ze niet pas op laatste moment wilt ze ineens erin proppen en ik weer remmen voor haar en achter mij flink geclaxon.
wiskundequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nou, ik wil tot de conclusie komen dat 2+√3 = tan75 graden. Niet dat tan75 graden = 2 + √3
Ja maarquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nou, ik wil tot de conclusie komen dat 2+√3 = tan75 graden. Niet dat tan75 graden = 2 + √3
Wat de fuckquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:24 schreef Amoeba het volgende:
Dus ik wil vanuit 2 + √3 naar het antwoord tan(75) toewerken, niet andersom. Namelijk is in principe het getal 75 onbekend.
Mja sommige mannen zijn ook zo klachtwaardig, ik reed parkeerplaats van winkelcentrum uit, ik wil naar links dus ik pak een beetje de linkerkant van de invoeguitvoegdinges, ik wilde vertrekken maar zag vanuit rechts een auto hard aankomen dus ik dacht ik laat die voor, wilt hij ineens naar binnen rijden en dan staat ie half op de drempel gaat ie tegen mij schreeuwen en met handen zwaaien, ja vriend 1. je kon zien dat ik naar links wilde want knipperlicht 2. jij moet niet zo hard aankomen racen echt ik werd zo fckin boos.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen dusdan denk ik, waar ben je mee bezig als je niet aan het autorijden bent? Serieus?
Nee dat doe ik alleen als het terecht is. Ben je boos dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het valt me mee dat je niet emogift.
Nee. Waarom zou ik boos zijn?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee dat doe ik alleen als het terecht is. Ben je boos dan?
Ja en terecht dat je boos bentquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mja sommige mannen zijn ook zo klachtwaardig, ik reed parkeerplaats van winkelcentrum uit, ik wil naar links dus ik pak een beetje de linkerkant van de invoeguitvoegdinges, ik wilde vertrekken maar zag vanuit rechts een auto hard aankomen dus ik dacht ik laat die voor, wilt hij ineens naar binnen rijden en dan staat ie half op de drempel gaat ie tegen mij schreeuwen en met handen zwaaien, ja vriend 1. je kon zien dat ik naar links wilde want knipperlicht 2. jij moet niet zo hard aankomen racen echt ik werd zo fckin boos.
Ik vond je verwijt niet helemaal fair, dat heb ik volgens mij ook (te) zakelijk uitgelegd. Maargoed, wil je er nog op terugkomen of zeg je laat maar?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Geen idee man. Zo kwam je over dit dat.
Het kwam nogal lullig over, maar ik snap je nu en zo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vond je verwijt niet helemaal fair, dat heb ik volgens mij ook (te) zakelijk uitgelegd. Maargoed, wil je er nog op terugkomen of zeg je laat maar?
Mannen rijden inderdaad hard en aso, zo ook laatst op de snelweg ik zie een auto wil invoegen ik schuif netjes op naar links en geef hem ruimte komt ie ook naar links gaat hij 160/170, dacht ik waarom ook niet toen ben ik volgens TomTom 155 gegaan en zag alweer auto's naderen dus liet gas los en mijn vader heel droog 'Oh mag je hier 130?'quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en terecht dat je boos bentKijk schreeuwen en kutten vind ik ook zwaar hinderlijk, helemaal als ze zoals nu zelf fout zitten. Maar over het algemeen (van wat mijn bevindingen zijn wat dat betreft) rijden mannen meestal hard en aso, maaar letten vaak wel beter op en heb je minder last van (want ze halen je in en scheuren door en je ziet je wss nooit meer terug). Maar vrouwen doen dingen waardoor jij zelf bijna drie keer in de kreukels ligt terwijl het niet eens je eigen schuld is en dat je moet gaan opletten voor hun
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mannen rijden inderdaad hard en aso, zo ook laatst op de snelweg ik zie een auto wil invoegen ik schuif netjes op naar links en geef hem ruimte komt ie ook naar links gaat hij 160/170, dacht ik waarom ook niet toen ben ik volgens TomTom 155 gegaan en zag alweer auto's naderen dus liet gas los en mijn vader heel droog 'Oh mag je hier 130?'
Vrouwen zitten altijd te kutten met de auto, omdat voertuigbeheersing niet helemaal optimaal is gaat kijken ook zwaar achteruit, 'Oh ik moest hier erin?' Vol op de rem zonder ook maar in de binnenspiegel te kijken.
Ja ook goed, oh ja herfstvakantiequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
goeoeoed.Beetje druk, maar bijna vakantie
Met jou?
In Frankrijk kunnen ze er pas niets van dat is echt eng, mensen die besluiten laatste moment vrachtwagen in te halen en 5 meter voor je komen met 100kmh en terwijl jijzelf de 130 te pakken hebt en ik ben echt blij dat ik niet in Parijs moest rijden elke auto daar is ingedeukt en toch voelen ze zich wat in de auto, ruimte geven? vergeet het maar prop er maar in als je durft.quote:
Ja preciesquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
In Frankrijk kunnen ze er pas niets van dat is echt eng, mensen die besluiten laatste moment vrachtwagen in te halen en 5 meter voor je komen met 100kmh en terwijl jijzelf de 130 te pakken hebt en ik ben echt blij dat ik niet in Parijs moest rijden elke auto daar is ingedeukt en toch voelen ze zich wat in de auto, ruimte geven? vergeet het maar prop er maar in als je durft.
Oh jammerquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op 'misschien' en eigenlijk ga ik afzeggen![]()
kusquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga slapen jongensssss.
Trusten
Meh. Ik zou wel gewoon gegaan, maar toen zei Snow ook af en ik ga niet alleen reizen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:39 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb mezelf nog niet eens op misschien gezet. Ik wist toch wel dat ik niet zou gaan.
Slaap lekkerquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga slapen jongensssss.
Trusten
In Spanje rijden ze stukken beter, daar irriteerde ik ze blijkbaar weer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja preciesDie achterlijke rotonde vlak bij de champs elysees, my god
dat is echt een suicidale actie om daar in te voegen
backstabberquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Meh. Ik zou wel gewoon gegaan, maar toen zei Snow ook af en ik ga niet alleen reizen.![]()
Plus werd een beetje veel allemaal
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Meh. Ik zou wel gewoon gegaan, maar toen zei Snow ook af en ik ga niet alleen reizen.![]()
Plus werd een beetje veel allemaal
hahah sukkels ik rijd 50 in zijn 5.quote:Tip 1: Schakel zo snel mogelijk naar een hogere versnelling
Hoe hoger het toerental, hoe hoger het verbruik van brandstof en hoe hoger de uitstoot van uw auto. Schakel daarom bij 50 km/u in de vierde versnelling en bij 80 km/u naar de vijfde versnelling.
Heeft u een toerenteller in uw auto, schakel dan naar de volgende versnelling tussen de 2.000 en 2.500 toeren. Heeft u geen toerenteller, luister dan naar de motor en schakel naar de volgende versnelling als deze 'gehaast' klinkt. De motor moet 'lekker lopen' om zo efficiënt mogelijk te werken.
Ja gaat best snelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Roald met een streepje.![]()
De meet komt steeds dichterbij.
Ligt eraan hoe ik kom. Als ik met dientje ga,ligt het eraan hoe laat dientje mij komt ophalen. Anders ook rond 15:00 demk ik.quote:
Oke moet je ook via Utrecht? want als je alleen reist en ook rond 15:00 op de meet wilt zijn. Kan je net zo goed met ons reizen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ik kom. Als ik met dientje ga,ligt het eraan hoe laat dientje mij komt ophalen. Anders ook rond 15:00 demk ik.
Nee, via Breda.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke moet je ook via Utrecht? want als je alleen reist en ook rond 15:00 op de meet wilt zijn. Kan je net zo goed met ons reizen.
Ja naar Den Bosch wij zijn om 14:07 bij Den Bosch station zaterdag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, via Breda.maar jullie gaan naar Den Bosch? want ik zie net dat als ik via Utrecht ga het maar een paar minuten langer duurt.
Als dientje niet komt dan pak ik de trein van 12:36 hier. Dan ben ik om 13:28 op utreg cs.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja naar Den Bosch wij zijn om 14:07 bij Den Bosch station zaterdag.
Ja dan zijn wij er ook de trein gaat dan om 13:38 vanaf Utrecht naar Den Bosch.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als dientje niet komt dan pak ik de trein van 12:36 hier. Dan ben ik om 13:28 op utreg cs.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dan zijn wij er ook de trein gaat dan om 13:38 vanaf Utrecht naar Den Bosch.
Hij weet het vrijdag pas.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef Ro-ald het volgende:
Maar Dientje komt toch bijna zeker naar de meet?
So close no matter how far.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:29 schreef Flippiee het volgende:
I FEEL SO CLOSE TO YOU RIGHT NOW ITS A FORCE FIELD
TUDUDUDUDU
tering, nou heb ik trek in ijsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:34 schreef Geo4kant het volgende:
Ola, hoe gaat het met u op deze mooie zonnige ochtend?
Sowieso dat de zon schijnt moet iedereen vrolijk makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:34 schreef Geo4kant het volgende:
Ola, hoe gaat het met u op deze mooie zonnige ochtend?
haha neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso dat de zon schijnt moet iedereen vrolijk maken
Hier schijnt de zon niet hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jongen ga een stuk wandelen ofzo. Ik verlang vandaag enkel naar mijn bed.
Ik zie het in de verte jaquote:
Beetje plantjes knippen dit datquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel gewoon ontvangst in die groeibunker van je?
band is lek van mijn rolstoelquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje plantjes knippen dit dat
Gewoon wifi van de buren toch, pak ook al hun stroom dus waarom ook niet hun internet
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon wifi van de buren toch, pak ook al hun stroom dus waarom ook niet hun internet
Meh geen zinquote:
Maar dan moet ik zeker flipsels in ruil geven?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel lenen ik heb vandaag me protheses aan.
Ik zit gewoon benedenquote:
Politie ingelicht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Succesquote:
Ik zou haar nooit van je weg halenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik zeker flipsels in ruil geven?
Doe maar welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou haar nooit van je weg halen
Vervelend voor jequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe maar wel![]()
Ze wordt een beetje vervelend
Ga een eind lopen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe maar wel![]()
Ze wordt een beetje vervelend
Die bijnaampjes die je me allemaal geeftquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:47 schreef Flippiee het volgende:
JAAAAAA IK GA NAAR FUCKING DIRTY DUTCH
Dudeeerequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die bijnaampjes die je me allemaal geeft.. je bent ook een schatje.
Ik wel. Sowieso want Chuckie en misschien pak ik zaterdag Ryan Marciano en Sunnery James mee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:48 schreef Ro-ald het volgende:
Dirty Dutch hoef ik dus echt niet naar toe.
Luister ik nooit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wel. Sowieso want Chuckie en misschien pak ik zaterdag Ryan Marciano en Sunnery James mee.
Stop eens met naar doenquote:
Dan is het goedquote:
LOBI.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:58 schreef Geo4kant het volgende:
Lobi, dat zou verboden moeten worden dat woord
Is een grapje, en anders zou het positief zijn want jij bent tofquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat positief of negatief dat ik zo apart begroet wordt?
zal ik doenquote:
jij is van mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |