Dan laat ie zelf zijn handjes maar eens wapperen hoor. Hij kan toch zelf wel een boterham smeren?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:22 schreef Jian het volgende:
Oma nog thuisgekomen? Zo niet dan moeten we denk ik de alarmdiensten maar inschakelen want dan heeft Oop nog geen lunch gekregen!
Wat ben jij wreed, dan moet ie uit z'n stoel komen .... de arme zielquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan laat ie zelf zijn handjes maar eens wapperen hoor. Hij kan toch zelf wel een boterham smeren?
Of de zak dubbelzoute drop uit de kast pakken ?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:11 schreef Jian het volgende:
mootie, de nieuwe Sons is er, we gaan wraak nemen, harhargggnagnagna
Hij schijnt eerst haar kat te hebben doodgeslagen. Daarna haar en toen de hand aan zichzelf te hebben geslagen.quote:Johnny Lewis, an actor who most notably appeared on the FX series Sons of Anarchy, died on Wednesday in Los Angeles after he either fell or jumped off a roof to his death at a home where an 81-year-old woman was found dead inside.
Authorities say 28-year-old Lewis is suspected of killing the woman, who owned the house. He may have been renting a room from the homeowner, identified as Catherine Davis by the Los Angeles County Coroner's Office. [UPDATE 3:45 P.M. PT: The LAPD and coroner have announced that Davis died of "blunt-force trauma and manual strangulation."]
Ja, was wel bekend, stond in het Sons-topic. Zoiets zou Opie nooit hebben gedaanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:14 schreef Copycat het volgende:
Weet mootie dit ook al:
[..]
Hij schijnt eerst haar kat te hebben doodgeslagen. Daarna haar en toen de hand aan zichzelf te hebben geslagen.
Wat? Is opa op z'n kat gaan zitten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:23 schreef mootie het volgende:
Dat van die kat wist ik nog niet. Waarom vind ik dat nou het meest schokkend.
En ook nog een oud vrouwtje vermoord. Hoorde ik van Cc en Jian.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat? Is opa op z'n kat gaan zitten?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:54 schreef pos het volgende:
Ik weet nou niet meer zeker of ik Opa leuk vind....een kat vermoord????
Eeeeww... had opa teveel zoute drop gegeten dat hij zo doorsloeg?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:54 schreef Copycat het volgende:
Hij heeft die kat zelfs 'dismembered'. Met zijn blote handen.
Gelukkig was ik het niet.
Die drop schijnt een droppie LSD te hebben gehad ...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:55 schreef mootie het volgende:
Eeeeww... had opa teveel zoute drop gegeten dat hij zo doorsloeg?
Leoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die drop schijnt een droppie LSD te hebben gehad ...
Liquid Salted Dropquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die drop schijnt een droppie LSD te hebben gehad ...
Hoop dat ze nog leeft....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef Copycat het volgende:
Ik moet net denken aan oma ... Waar is ze? Is ze nog wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |