Wat? Is opa op z'n kat gaan zitten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:23 schreef mootie het volgende:
Dat van die kat wist ik nog niet. Waarom vind ik dat nou het meest schokkend.
En ook nog een oud vrouwtje vermoord. Hoorde ik van Cc en Jian.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat? Is opa op z'n kat gaan zitten?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:54 schreef pos het volgende:
Ik weet nou niet meer zeker of ik Opa leuk vind....een kat vermoord????
Eeeeww... had opa teveel zoute drop gegeten dat hij zo doorsloeg?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:54 schreef Copycat het volgende:
Hij heeft die kat zelfs 'dismembered'. Met zijn blote handen.
Gelukkig was ik het niet.
Die drop schijnt een droppie LSD te hebben gehad ...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:55 schreef mootie het volgende:
Eeeeww... had opa teveel zoute drop gegeten dat hij zo doorsloeg?
Leoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die drop schijnt een droppie LSD te hebben gehad ...
Liquid Salted Dropquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die drop schijnt een droppie LSD te hebben gehad ...
Hoop dat ze nog leeft....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef Copycat het volgende:
Ik moet net denken aan oma ... Waar is ze? Is ze nog wel?
Laced Salted Drop.quote:
Yep ... en dan is het einde zoek. En oma ook.quote:
In het geval van Opa begon het met een papegaai, daarna een kat en daarna ... ik durf het haast niet te zeggen.... misschien wel .... omaquote:
Dit is een hartverscheurend topic ...quote:
De kat doet me meer....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ai ... heb ik nu oma's einde te cru opgeschreven?
Dat siert je.quote:
En het leed is nog niet over. Wie moet nu opa's bammetjes smeren en z'n ajax-bordje afwassen? Dat kan die man onmogelijk zelf doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit is een hartverscheurend topic ...
Ai ... heb ik nu oma's einde te cru opgeschreven?
Denk aan een tehuis, nu...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het leed is nog niet over. Wie moet nu opa's bammetjes smeren en z'n ajax-bordje afwassen? Dat kan die man onmogelijk zelf doen.
Doet Leo niet aan thuiszorg?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
En het leed is nog niet over. Wie moet nu opa's bammetjes smeren en z'n ajax-bordje afwassen? Dat kan die man onmogelijk zelf doen.
Wel fijn een vaste woon en verblijf plaats..en eten optijd...komt goed dusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan de andere kant: als deze -vast en zeker- crime passionel uitkomt, is zijn bajesbedje gespreid. Wederom.
Anders moet Gert 'm maar in huis nemen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet Leo niet aan thuiszorg?
Aan de andere kant: als deze -vast en zeker- crime passionel uitkomt, is zijn bajesbedje gespreid. Wederom.
Hij zal nu nog wel op het politiebureau zitten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:11 schreef pos het volgende:
Ik heb de stream nog nooit gezien...zal ik..zal ik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |