En daar wil opa oma natuurlijk liever niet bijhebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef Jian het volgende:
Misschien komt Leo zo nu en dan wel meer brengen dan alleen boodschappen ......
En is ze aan het veranderen van instrument. Van piccolo naar fagot.quote:
Gezellig, samen met haar soortgenoten, want dat vindt ze zo fijn ..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Als ze te veel en te luid fluit dan moet ze terug naar de dierenwinkel.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Het achteroverdrukken van een doos wuppies was de druppel.
Doe die maar voor mij, van woensdag.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:44 schreef Pearlbitch het volgende:
We hebben een scoop!!
Exclusief voor alle fans op FOK! publiceren we het menu in Huize Oop voor de tweede helft van deze week!
Woensdag: worteltjes en vis met aardappeltjes
Donderdag: erwtensoep
Vrijdag: andijvie met een karbonaadje
Zaterdag: brood met haring van Rick Buys
Dan hoeft 5th de rest van de week niet meer te kijken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:44 schreef Pearlbitch het volgende:
We hebben een scoop!!
Exclusief voor alle fans op FOK! publiceren we het menu in Huize Oop voor de tweede helft van deze week!
Woensdag: worteltjes en vis met aardappeltjes
Donderdag: erwtensoep
Vrijdag: andijvie met een karbonaadje
Zaterdag: brood met haring van Rick Buys
Ik ga voor de donderdagquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doe die maar voor mij, van woensdag.....
quote:
In tegenstelling tot kiloknaller Victor Meijer, over Leo geen kwaad woord. Het zegt wat als dergelijke zaakjes het hoofd boven water weten te houden. Want ze zijn duurder dan de supermarkten, het aanbod is kleiner en de kwaliteit is vergelijkbaar. Dus dan moet het wel door de uitstekende service komen dat men nog klandizie heeft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:53 schreef pullup het volgende:
Ik wacht deze keer nog even de recensie van Gert over dit zaakje af voor ik hier mijn positieve indruk weergeef.
Sambalbij?quote:
Klinkt wel goed. De meeste zaakjes van dat formaat hier in de buurt worden toch echt gerund door mensen met een wat zuidelijker achtergrond. Ook prima maar ik kan me voorstellen dat opa blij is met zijn Leo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
In tegenstelling tot kiloknaller Victor Meijer, over Leo geen kwaad woord. Het zegt wat als dergelijke zaakjes het hoofd boven water weten te houden. Want ze zijn duurder dan de supermarkten, het aanbod is kleiner en de kwaliteit is vergelijkbaar. Dus dan moet het wel door de uitstekende service komen dat men nog klandizie heeft.
Waarschijnlijk voorziet Leo bovendien uitstekend in de behoefte van de vergrijzende buurt. Geen exotische gekkigheid zoals macaroni en bapao in de schappen en vitrine: gewoon Hollandse pot.
Oop kijkt gebiologeerd naar darten op de pcquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:36 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds niet veel gaande in huize opa behalve dat het er wat donkerder uit lijkt te zien ondertussen.
Het is wel een niche. Je ziet hier in de buurt naast de talloze Islamitische slagers ook slagers en andere winkeliers die zich heel duidelijk Hollandsch profileren. "Echte Hollandse kip" en een plastic varken op de stoep en zo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt wel goed. De meeste zaakjes van dat formaat hier in de buurt worden toch echt gerund door mensen met een wat zuidelijker achtergrond. Ook prima maar ik kan me voorstellen dat opa blij is met zijn Leo.
Hier ook hoor. Het stikt van de 'zuidelijke' bakkers en kappers. Maar een ouderwetse buurtwinkel is vooral in wijken met veel ouderen ook nog wel levensvatbaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt wel goed. De meeste zaakjes van dat formaat hier in de buurt worden toch echt gerund door mensen met een wat zuidelijker achtergrond.
Over op de stoep zetten gesproken: Leo heeft wel een beetje last van territoriumdrift. Misschien droomt-ie wel stiekem van een echte grote supermarkt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is wel een niche. Je ziet hier in de buurt naast de talloze Islamitische slagers ook slagers en andere winkeliers die zich heel duidelijk Hollandsch profileren. "Echte Hollandse kip" en een plastic varken op de stoep en zo.
Is oma nog niet thuis? Is er een FOK!ker die even de politie kan bellen dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:36 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds niet veel gaande in huize opa behalve dat het er wat donkerder uit lijkt te zien ondertussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |