Jij zag het ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:59 schreef mootie het volgende:
Al deelt ome Frits wel de voorkeur van opa voor vreemde t-shirtjes.
Der Fritzel vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb even mijn Google skillz op volle kracht ingezet. Twee kandidaten voldoen aan het zoekfprofiel. Ziet iemand bij onderstaande heren fysieke kenmerken die van oma en/of opa geërfd zouden kunnen zijn? Dit zijn ze:
1. Joshua:
[ afbeelding ]
2. Iemand die zich "oom Frits" noemt:
[ afbeelding ]
En dan komt Robbert met een videoband en is die ouwe te lui om mee te gaan naar de caravan. Dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:02 schreef Jian het volgende:
Mmmm, volgens mij zit Gert gewoon de aandacht van zichzelf af te leidenIk zeg, we schakelen Ronbert ten Brink in
Hey teringlijer, heb juh ook bier en zoute drop in de sleurhut van juh?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan komt Robbert met een videoband en is die ouwe te lui om mee te gaan naar de caravan. Dat schiet niet op.
Beter sturen we Derk Bolt, die neemt z'n eigen laptopje mee dan kan Opa gewoon lekker in z'n eigen stoel blijven zitten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Hey teringlijer, heb juh ook bier en zoute drop in de sleurhut van juh?
Volgens mij probeer jij de aandacht weer snel op mij te krijgen, terwijl mijn objectieve en betrouwbarea Google skills twee zeer plausibele kandidaten hebben opgeleverd!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:02 schreef Jian het volgende:
Mmmm, volgens mij zit Gert gewoon de aandacht van zichzelf af te leidenIk zeg, we schakelen Ronbert ten Brink in
Hmmm... interessant... denk denk denk..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Sowieso lijkt Oom Frits me niet iemand die al te makkelijk omgaat met afwijzing.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Hey teringlijer, heb juh ook bier en zoute drop in de sleurhut van juh?
Misschien worden er momenteel als een gek sporen uitgewist.quote:
Het valt nu allemaal op z'n plek. Jian is ook een gevluchte Amsterdammer. Toeval? Ik dacht het niet!quote:
Aww Jian met zijn goedgevulde broekje. Cute!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:27 schreef Gert het volgende:
Dit is wel héééél toevallig: de complete site van Oom Frits is ineens uit de lucht!![]()
Ik was net begonnen met het kopiëren van een-en-ander, maar had nog slechts één foto opgeslagen. Eentje van een paar jaar geleden zo te zien:
[ afbeelding ]
Veel aanwijzingen levert deze foto niet op. Zo te zien poseert hij in een hotel.
Da's dan ook de enige overeenkomstquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Aww Jian met zijn goedgevulde broekje. Cute!
Heeft Jian nu een peuterluier aan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:27 schreef Gert het volgende:
Dit is wel héééél toevallig: de complete site van Oom Frits is ineens uit de lucht!![]()
Ik was net begonnen met het kopiëren van een-en-ander, maar had nog slechts één foto opgeslagen. Eentje van een paar jaar geleden zo te zien:
[ afbeelding ]
Veel aanwijzingen levert deze foto niet op. Zo te zien poseert hij in een hotel.
Gertrude had dat ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's vreemd want volgens oma heeft opa maar een klein piemeltje.
Met schrale billetjes.quote:
En gelijk had iequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo noemde je vader mij ook altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |