Vind je dit een succes dan? .... Ajax - Real Madrid 1 - 4quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef Toverheks het volgende:
Gooi er gelijk maar ff sfeerbeelden in, en je kan meebrullen want Hazes met zijn bloed zweet en tranen wordt heerlijk door het stadion geslingerd ........Opa deze is voor Jou
Zeker ja! en het wordt vanaf nu steeds gezelliger. Nog een maandje en Oop gaat de kerstboom weer opzetten!quote:
Het gaat om de sfeerquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef ZOA het volgende:
[..]
Vind je dit een succes dan? .... Ajax - Real Madrid 1 - 4
jaja .. je wilt iedereen in un diepe depressie duwen bedoel je ... Ajax - Real Madrid 1 - 4quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het gaat om de sfeersnap dat nou eens
Oh, wat laat voor zijn doen, maar de kerststerren gaan toch wel volgende week alvast voor de ramen, toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zeker ja! en het wordt vanaf nu steeds gezelliger. Nog een maandje en Oop gaat de kerstboom weer opzetten!
48+quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen stilt Oop de lekkere trek met een plak overheerlijke plak 48+ oude kwaliteitskaas (van Leo)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een trappetjequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, wat laat voor zijn doen, maar de kerststerren gaan toch wel volgende week alvast voor de ramen, toch?
Ja, maar dan wel met prikkertjes met kerstvlaggetjes en zoute drop-ijs toequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ligt eraan op wat voor dag het valt. Als het op een zaterdag is dan wordt het haring.
Als vrij man zal het opa worst wezen of kerst in het weekend valt. Maar het valt dit jaar op een dinsdag en woensdag. Ik ben benieuwd naar het menu, maar ik ben ook benieuwd of er ook met kerst geschootjehapt wordt vanaf het ajaxbord.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ligt eraan op wat voor dag het valt. Als het op een zaterdag is dan wordt het haring.
welke tafel?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:57 schreef Jian het volgende:
Gezellig, kerst met Oop, ik ben nu al nieuwsgierig wat er allemaal op tafel komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |