Citzen X, geweldige film...ja precies wat je zegt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Favoriet in de zin van meest fascinerend, op een zieke manier. Hoe hij door de sovjetbureaucratie zo lang zijn gang wist te gaan en hoe hij, nadat hij gepakt werd, helemaal doordraaide.
Ik moest wel lachen om wat ik las. Dat er iemand anders geëxecuteerd was voor zijn eerste moord en dat de politie na zijn bekentenis de familie van diegene verontschuldigingen aan ging bieden maar dat die helemaal niet wisten dat hij geëxecuteerd was.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Favoriet in de zin van meest fascinerend, op een zieke manier. Hoe hij door de sovjetbureaucratie zo lang zijn gang wist te gaan en hoe hij, nadat hij gepakt werd, helemaal doordraaide.
Al zeker 3x gezien.quote:
Aileen. Zij is leukquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:57 schreef pos het volgende:
[..]
Al zeker 3x gezien.
Ken je [ afbeelding ]
De week van Filemon. Tenminste dat zag ik gisteren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Aileen. Zij is leuk![]()
Er werd gister nog een fan van haar geïnterviewd, bij 1 Vandaag volgens mij.
Heb ze allemaal gezien lolquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:59 schreef Copycat het volgende:
Aileen Wuornos!
Ook goed vertolkt in Monster. En hele bizarre rechtbankbeelden van te vinden.
O ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
De week van Filemon. Tenminste dat zag ik gisteren.
Die was niet helemaal fris.quote:Die fan was wel erg enthousiast.
Iets totaal anders, maar toch niet helemaal: ken jij deze versie van Crazy door Bettey LaVette?quote:
Ik kijk nuquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets totaal anders, maar toch niet helemaal: ken jij deze versie van Crazy door Bettey LaVette?
http://m.youtube.com/watch?v=7dYWF2egGMM
Zo vet!
Te weinig aandacht, Scrut??quote:
Lekker hoor. heb hem gebookmarked.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets totaal anders, maar toch niet helemaal: ken jij deze versie van Crazy door Bettey LaVette?
http://m.youtube.com/watch?v=7dYWF2egGMM
Zo vet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |