Ik kijk nuquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets totaal anders, maar toch niet helemaal: ken jij deze versie van Crazy door Bettey LaVette?
http://m.youtube.com/watch?v=7dYWF2egGMM
Zo vet!
Te weinig aandacht, Scrut??quote:
Lekker hoor. heb hem gebookmarked.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets totaal anders, maar toch niet helemaal: ken jij deze versie van Crazy door Bettey LaVette?
http://m.youtube.com/watch?v=7dYWF2egGMM
Zo vet!
Volgens mij wel. De vorige keer kwamen ze opeens uit allerlei hoeken en gaten om te zeggen dat dit opa's topic was.quote:
--------quote:
Daar is-ie te lui voor. Daarom heeft hij een webcam, dan kan hij als enige meechatten zonder te typen.quote:
Er kan je niets gebeuren. Het wordt pas eng als je mee gaat chatten maar dan moet je eerst door allerlei ballotage-commissies. Zijn chat is beter beveiligd dan de site van de ING-bank.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:24 schreef pos het volgende:
Ok ben er klaar voor, ik ga Opa's stream kijken. Wish me luck.....beetje bang.
Ok dan luister ik nog een keer naar het vette nummer van copycatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg voor opa, hij moet nog ontbijten.
ooh lekker hoor, waar Scrut? Oja,,,,opa opaquote:
Paradisopaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:31 schreef pos het volgende:
[..]
ooh lekker hoor, waar Scrut? Oja,,,,opa opa
Nee hoor. Oop slaapt prinsheerlijk onder zijn ajaxdekbedquote:
Het is een Felabration, een feest voor Fela Kuti, met verschillende Afrobeat-bands. O.a. ook Jungle by Night. Kost 12,50 + lidmaatschap en ik ga er vanuit dat het niet uitverkocht raakt en koop m'n kaartje vrijdag bij de kassa.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:36 schreef pos het volgende:
My fovorite place...zijn er nog kaartjes en wat kost het?
Zie je vrijdag dan, waar heb je je kaartje gekocht, online?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een Felabration, een feest voor Fela Kuti, met verschillende Afrobeat-bands. O.a. ook Jungle by Night. Kost 12,50 + lidmaatschap en ik ga er vanuit dat het niet uitverkocht raakt en koop m'n kaartje vrijdag bij de kassa.
Nee, ik gok erop dat het niet uitverkocht raakt omdat het in beide zalen is. Ik koop m'n kaartje dus gewoon voor aanvang aan de kassa.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:43 schreef pos het volgende:
[..]
Zie je vrijdag dan, waar heb je je kaartje gekocht, online?
opa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |