Truequote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die maakt z'n eigen eten.
Dexter is ook geen echte serial killer en toch fascineert ie. Alhoewel ik nog weinig aandrang voel om het nieuwe seizoen te gaan bekijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef pos het volgende:
Serialkillers zijn mn hobbys maar kom op Opa is geen Dexter duh..
Ik mag toch hopen dat-ie gauw z'n zusje doodt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dexter is ook geen echte serial killer en toch fascineert ie. Alhoewel ik nog weinig aandrang voel om het nieuwe seizoen te gaan bekijken.
Even gegoogled: een kale man met een snorquote:Als die ouwe zich toch eens zou ontpoppen als de Haagse Tsjikatilo, dat zou wat zijn!
De Rostov Ripper op zijn Haags.
Het is een beetje morbide om te zeggen, maar Tsjikatilo is mijn favoriete serial killer.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:27 schreef pos het volgende:
Dexter is ook geen echte serial killer en toch fascineert ie. Alhoewel ik nog weinig aandrang voel om het nieuwe seizoen te gaan bekijken.
Als die ouwe zich toch eens zou ontpoppen als de Haagse Tsjikatilo, dat zou wat zijn!
De Rostov Ripper op zijn Haags.
Ik heb al episode 1 en 2 gekeken, kan het je aanraden.
Tsjikatilo is zo goed, heb je citizen X gezien?
Mijne Ted Bundy lolquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een beetje morbide om te zeggen, maar Tsjikatilo is mijn favoriete serial killer.
Citizen X geeft wel een aardig beeld van de moeizame zoektocht naar hem.
Het boek The Killer Department is ook een aanrader.
Omdat-ie vooral kinderen vermoordde? (las ik in de wikipedia)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een beetje morbide om te zeggen, maar Tsjikatilo is mijn favoriete serial killer.
Die staat bij mij op drie. Na John Wayne Gacy.quote:
Oooh die staat bij mij op 3 lolquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die staat bij mij op drie. Na John Wayne Gacy.
Favoriet in de zin van meest fascinerend, op een zieke manier. Hoe hij door de sovjetbureaucratie zo lang zijn gang wist te gaan en hoe hij, nadat hij gepakt werd, helemaal doordraaide.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat-ie vooral kinderen vermoordde? (las ik in de wikipedia)
Citzen X, geweldige film...ja precies wat je zegt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Favoriet in de zin van meest fascinerend, op een zieke manier. Hoe hij door de sovjetbureaucratie zo lang zijn gang wist te gaan en hoe hij, nadat hij gepakt werd, helemaal doordraaide.
Ik moest wel lachen om wat ik las. Dat er iemand anders geëxecuteerd was voor zijn eerste moord en dat de politie na zijn bekentenis de familie van diegene verontschuldigingen aan ging bieden maar dat die helemaal niet wisten dat hij geëxecuteerd was.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Favoriet in de zin van meest fascinerend, op een zieke manier. Hoe hij door de sovjetbureaucratie zo lang zijn gang wist te gaan en hoe hij, nadat hij gepakt werd, helemaal doordraaide.
Al zeker 3x gezien.quote:
Aileen. Zij is leukquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:57 schreef pos het volgende:
[..]
Al zeker 3x gezien.
Ken je [ afbeelding ]
De week van Filemon. Tenminste dat zag ik gisteren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Aileen. Zij is leuk![]()
Er werd gister nog een fan van haar geïnterviewd, bij 1 Vandaag volgens mij.
Heb ze allemaal gezien lolquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:59 schreef Copycat het volgende:
Aileen Wuornos!
Ook goed vertolkt in Monster. En hele bizarre rechtbankbeelden van te vinden.
O ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
De week van Filemon. Tenminste dat zag ik gisteren.
Die was niet helemaal fris.quote:Die fan was wel erg enthousiast.
Iets totaal anders, maar toch niet helemaal: ken jij deze versie van Crazy door Bettey LaVette?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |