Dat zat ik mij ook net te bedenkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Da's zo leuk met shit neerzetten in de laaste 5 .. geen hónd leest die meer!
Ik lees alles over Opaquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Da's zo leuk met shit neerzetten in de laaste 5 .. geen hónd leest die meer!
Ja, Oop is popie!!!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:07 schreef Toverheks het volgende:
Hij gaat lekker, nummertje 47 alweer
Dat blijkt, heerlijk zo een lekkere hagenees/amsterdammer, hij houd toch maar de RLS levendigquote:
Lekker? wat je lekker noemt, ¾ gaat niet over Opa, en de resterende ¼ wordt door Offtopic Mod-geouwehoer in beslag genomen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:07 schreef Toverheks het volgende:
Hij gaat lekker, nummertje 47 alweer
Vanaf nu post ik alleen nog maar over Opaquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lekker? wat je lekker noemt, ¾ gaat niet over Opa, en de resterende ¼ wordt door Offtopic Mod-geouwehoer in beslag genomen...
Zo is dat!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat blijkt, heerlijk zo een lekkere hagenees/amsterdammer, hij houd toch maar de RLS levendig
Je kan het ook niet doen ...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vanaf nu post ik alleen nog maar over Opaanders krijg ik Gert weer achter me aan
Gezellig, hèquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lekker? wat je lekker noemt, ¾ gaat niet over Opa, en de resterende ¼ wordt door Offtopic Mod-geouwehoer in beslag genomen...
Zou jij dat willen dan dat ik niet meer in Opa zijn topic postquote:
Vind je dit een succes dan? .... Ajax - Real Madrid 1 - 4quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef Toverheks het volgende:
Gooi er gelijk maar ff sfeerbeelden in, en je kan meebrullen want Hazes met zijn bloed zweet en tranen wordt heerlijk door het stadion geslingerd ........Opa deze is voor Jou
Zeker ja! en het wordt vanaf nu steeds gezelliger. Nog een maandje en Oop gaat de kerstboom weer opzetten!quote:
Het gaat om de sfeerquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef ZOA het volgende:
[..]
Vind je dit een succes dan? .... Ajax - Real Madrid 1 - 4
jaja .. je wilt iedereen in un diepe depressie duwen bedoel je ... Ajax - Real Madrid 1 - 4quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het gaat om de sfeersnap dat nou eens
Oh, wat laat voor zijn doen, maar de kerststerren gaan toch wel volgende week alvast voor de ramen, toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zeker ja! en het wordt vanaf nu steeds gezelliger. Nog een maandje en Oop gaat de kerstboom weer opzetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |