Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je dat niet snapt, is je moeder een hoer.
uhuquote:
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:01 schreef leeell het volgende:
[..]
ach, de huidige mod-kliek (velen iig) zal hem wel met een schuine blik aankijken, dus dan moet ik het maar zeggen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had trouwens serieus mijn stem aan deze man gegeven mocht hij op de lijst staan. Zij het niet dat ik danzij Piye kutlinkjes mijn stem naar Lithia ging.
ik heb het ook niet over jou hoor , wees gerustquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
En voor de record, ik had op 'm gestemd:
[..]
Gast, als je vaker in de VBL SC was geweest had je doorgehad dat dat een Minaj-quote is,die te pas en te onpas wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:04 schreef leeell het volgende:
[..]
ik word uit zoveel dingen gegooid, wees 'es specifieker
Dat niet weten maar wel een oordeel hebben over de mensen uit de scquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, als je vaker in de VBL SC was geweest had je doorgehad dat dat een Minaj-quote is,die te pas en te onpas wordt gebruikt.
Lithia natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef gogosweden het volgende:
lompehork of lithia? moeilijke keuze wel
dan zegt alweer genoeg eroverquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, als je vaker in de VBL SC was geweest had je doorgehad dat dat een Minaj-quote is,die te pas en te onpas wordt gebruikt.
ik ben een trouwe FB meelezertquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet weten maar wel een oordeel hebben over de mensen uit de sc
Ah, je beperkt je tot het lezen van de dingen die misgaan. Subjectief.quote:
fotoquote:
Leeell neemt het voor mij op en dan ga je hatenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je beperkt je tot het lezen van de dingen die misgaan. Subjectief.
nee want het ging altijd zo lekker in VBL(sc) natuurlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je beperkt je tot het lezen van de dingen die misgaan. Subjectief.
Ja dat is ook wel weer zo, ik zie hem altijd als een soort mini-me van jou. Iemand die jou probeert te zijn en het net niet is. Maar terecht dat hij het voor jou opneemt natuurlijk, dat welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Leeell neemt het voor mij op en dan ga je haten
Sowiesoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo, ik zie hem altijd als een soort mini-me van jou. Iemand die jou probeert te zijn en het net niet is. Maar terecht dat hij het voor jou opneemt natuurlijk, dat wel
dat is niet waar, ik ben gewoon zijn loyale spindocterquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo, ik zie hem altijd als een soort mini-me van jou. Iemand die jou probeert te zijn en het net niet is. Maar terecht dat hij het voor jou opneemt natuurlijk, dat wel
Allang, ja. Vandaar dat ik me verbaas over je oordeel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:12 schreef leeell het volgende:
[..]
nee want het ging altijd zo lekker in VBL(sc) natuurlijk
maar genoeg erover, droog je tranen
het is nu allemaal op het rechte pad toch
Frank natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef gogosweden het volgende:
lompehork of lithia? moeilijke keuze wel
quote:
En als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer, mijn stem gaat overigens uit naar HeatWave omdat hij altijd zo open staat voor andermans mening.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Shit man, wij zijn ook gewoon usersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:53 schreef Bitterlemon het volgende:
De meeste VBL mods zijn dus ook gewoon baggeraars buiten VBL hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop