Wat ik vind is denk ik irrelevant. Ik houd het graag bij de realiteitquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Vind je dat mannen de eerste stap moeten zetten?
Ow ja ik weet al niet eens meer wat dat was. Gaat goed met mequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je verkeek je ook al op Flips, dus das dus al 3x
Spannend!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Als het goed is ga ik eind november op bezoek bij die dame die ik in Parijs gezien heb.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Vind je dat de man de eerste stap moet zetten?
you called?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, sommige dingen hoeven niet gezegd te worden om duidelijk te zijn. Tenzij je nul gevoel hebt voor non-verbale communicatie natuurlijk.
Wat is het verschil volgens jou?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ik vind is denk ik irrelevant. Ik houd het graag bij de realiteit
Maar niet al het oogcontact betekent dat ze je leuk vindtquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn vraag hoe het dan wel gebeurd omdat ik vaak hoor dat ze begint met oogcontact.
De realiteit is ook maar het geheel van wat anderen vinden (althans wat betreft gedachtes wel) en jij bent er 1 van dus onderdeel van de realiteit en daarom is jouw mening niet irrelevantquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ik vind is denk ik irrelevant. Ik houd het graag bij de realiteit
Vrouwen laten zich liever versieren omdat versieren eng voor ze is. Liever blijven ze in de comfortzone en dat kan ook, want de mannen komen toch wel op hun afquote:
quote:
Echt welquote:
Ik weet het eigenlijk niet. Ik vind dat de vrouw ook wel haar best mag doenquote:
Niet persequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen laten zich liever versieren omdat versieren eng voor ze is. Liever blijven ze in de comfortzone en dat kan ook, want de mannen komen toch wel op hun af
Dat geldt niet voor alle vrouwen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen laten zich liever versieren omdat versieren eng voor ze is. Liever blijven ze in de comfortzone en dat kan ook, want de mannen komen toch wel op hun af
Ik zei ik -denk- dat mijn mening irrelevant is, in elk geval in deze zaak. En die mening deel ik nog steedsquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
De realiteit is ook maar het geheel van wat anderen vinden (althans wat betreft gedachtes wel) en jij bent er 1 van dus onderdeel van de realiteit en daarom is jouw mening niet irrelevant
Nog niet. WA met jou vind ik meer dan genoeg.quote:
En mij niet quoten he terwijl ik als eerste reageerde, onddankbare hondquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Echt welze moet alleen kijken wanneer ze precies kan.
Nou begin dan maarquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:14 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet. Ik vind dat de vrouw ook wel haar best mag doen
Wat ben je ook een WA-sletquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog niet. WA met jou vind ik meer dan genoeg.
Ik net zo goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet perse. Maar doorgaans wel.
Ik weet ook niet echt waarom ik niet durf. Ja, dat weet ik wel, omdat ik bang ben om afgewezen te worden.
Sorryquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En mij niet quoten he terwijl ik als eerste reageerde, onddankbare hond
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet perse. Maar doorgaans wel.
Ik weet ook niet echt waarom ik niet durf. Ja, dat weet ik wel, omdat ik bang ben om afgewezen te worden.
Klopt, dat geldt niet voor alle vrouwen. Ik heb de mazzel gehad ooit zo'n vrouw eens ontmoet te hebben. Erg doortastend was ze, ze ging recht op haar doel afquote:
Ik snap hetquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar niet al het oogcontact betekent dat ze je leuk vindt! Dat probeer ik te zeggen. De enige manier om het in dit geval uit te vinden is door het te vragen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |