Ik zeg het gewoon als ik iemand leuk vindt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zeggen dat
Dat is waar, is per persoon verschillendquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen vinden iemand die ze aankijken leuk.
Ben jij zo directquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon als ik iemand leuk vindt.
Kijk, zo hoort hetquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon als ik iemand leuk vindt.
Iddquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is waar, is per persoon verschillend
Ik durf dat nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk, zo hoort het
Gewoon lekker duidelijk en geen geflons eromheen
Ik zeg wel wat ik vind, alleen kan niet iedereen dat waarderen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben jij zo directdat is wel lef hebben.
Als ik denk dat ik geen kans maak ga ik mezelf natuurlijk niet voor paal zetten. Maar vaak voel je zoiets wel aan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk, zo hoort het
Gewoon lekker duidelijk en geen geflons eromheen
Maar mannen doen dat ook, zichzelf voor paal zettenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Als ik denk dat ik geen kans maak ga ik mezelf natuurlijk niet voor paal zetten. Maar vaak voel je zoiets wel aan.
Hier ook hoor. Ze spreekt zichzelf even nogal tegenquote:
Dat geloof ik graag. Maar het is niet altijd makkelijk om eerlijk zijn, ook niet naar jezelf.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar mannen doen dat ook, zichzelf voor paal zetten
Jawel hoor, Samzz gaf ook aan door het te zeggen maar de praktijk leert dat dat niet altijd gebeurdquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Ze spreekt zichzelf even nogal tegen
Edit: ik keek niet goed naar usernames
Kloptquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben je overgeleverd aan wat jou toevallig versiert
Want? Dat ik het niet durf te zeggen betekent niet dat andere vrouwen dat wel gewoon doen of dat oogcontact betekent 'ik vind je leuk'quote:
En toch moeten mannen dat doen, al doe ik daar niet aan...en het resultaat is wel duidelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:09 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Maar het is niet altijd makkelijk om eerlijk zijn, ook niet naar jezelf.
Vandaar ook mijn vraag hoe het dan wel gebeurd omdat ik vaak hoor dat ze begint met oogcontact.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
Want? Dat ik het niet durf te zeggen betekent niet dat andere vrouwen dat wel gewoon doen of dat oogcontact betekent 'ik vind je leuk'.
Vind je dat de man de eerste stap moet zetten?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En toch moeten mannen dat doen, al doe ik daar niet aan...en het resultaat is wel duidelijk
Je verkeek je ook al op Flips, dus das dus al 3xquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ow dus eigenlijk keek ik nu 2 keer verkeerd dus, hoe treurig om mij te zijn dan vanavond
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Als het goed is ga ik eind november op bezoek bij die dame die ik in Parijs gezien heb.![]()
Leuk!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Als het goed is ga ik eind november op bezoek bij die dame die ik in Parijs gezien heb.![]()
Welnee, sommige dingen hoeven niet gezegd te worden om duidelijk te zijn. Tenzij je nul gevoel hebt voor non-verbale communicatie natuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dan ben je overgeleverd aan wat jou toevallig versiert
Gefeliciteerdquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |