PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
En zijn vele coins.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:17 schreef Anonymous61 het volgende:
Ow daar hebben we knux weer met zn lucky pakjes.
Nee, speel momenteel gewoon nog met redelijk hetzelfde team.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:20 schreef Anonymous61 het volgende:
Knux is dit jouw team? (http://puu.sh/1cHyF) Heb je Ronaldo toch kunnen kopen? Andere opstelling.. Beter dan 4-3-1-2 etc?
Godverdomme, wat een teamquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:23 schreef knux het volgende:
[..]
Nee, speel momenteel gewoon nog met redelijk hetzelfde team.
http://www.ea.com/intl/fo(...)-off#MgWBtm8Qj77:360
BBVAquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:25 schreef TheFastOne het volgende:
Hele Liga BBVA team verkocht. Wat een rotzooi
Iemand een leuk 3-4-1-2/3-5-2 team voor 350K?
Keepen is lastig johquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:25 schreef Rijst het volgende:
Fight night stream Rijst vs BDIL
http://www.justin.tv/rijst_van_fok
Wat ik gister dus zeiquote:
Dat is dan wel jammer. Doe dan GJV als trainerquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:27 schreef knux het volgende:
[..]
Team is sindsdien alleen maar verbeterd. De Boer ipv Moyes
Zou je moeten doenquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is dan wel jammer. Doe dan GJE als trainer
Xavi ook, en Diego Lopezquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:31 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Alleen Benzema en Xabi Alonso zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu toch wel?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
Rijst, geeft je stream geen geluid meer ofzo?
juhquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:35 schreef DannyDeko het volgende:
SeasonsEcht jammer dat EA zo het plezier uit het spel heeft moeten halen voor mij.
Zonder single matches is er geen mogelijkheid om alle zielige zolderkamerautisten te ontlopen..
Ofwel je staat met 2-0 voor en er wordt instant gequit, op dat lage aantal coins per match boeit je dnf toch niet.
Of je komt achter te staan en tegenstander gaat de hele tijd zielig rondtikken en tijd rekken......Echt kut ja. Je winst-verlies ratio is nu echt afhankelijk van je kwaliteitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De eerste 2 kampioenswedstrijden gefaald. De laatste heb ik aan een puntje genoeg, maar ik voel dat het wel eens op een deceptie uit kan lopenEerst de bekerfinale maar met mn 2e elftal
Kon wel wat duurder ff paar IF kopen dan. Goed dat je Messi hebt ipv Ronaldoquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:23 schreef knux het volgende:
[..]
Nee, speel momenteel gewoon nog met redelijk hetzelfde team.
http://www.ea.com/intl/fo(...)-off#MgWBtm8Qj77:360
Het is totaal niet afhankelijk van je kwaliteiten. Ja van de kwaliteiten van je spelers.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt kut ja. Je winst-verlies ratio is nu echt afhankelijk van je kwaliteiten![]()
![]()
De eerste 2 kampioenswedstrijden gefaald. De laatste heb ik aan een puntje genoeg, maar ik voel dat het wel eens op een deceptie uit kan lopenEerst de bekerfinale maar met mn 2e elftal
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waar komt dat geluid nou van van woef woef woef?
Ghnenenene.
Bah, mijn VP werd ook al uitgeleend. Godsamme.
Opgezwollequote:
Alle VP's worden volgens mij uitgeleendquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waar komt dat geluid nou van van woef woef woef?
Ghnenenene.
Bah, mijn VP werd ook al uitgeleend. Godsamme.
Dat terwijl ik heel Seattle own.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alle VP's worden volgens mij uitgeleend
Ik zit in de nPower league 2 met Exeter city, die lui kunnen nietsquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:53 schreef knux het volgende:
Mijn (Offline) VP is atm 80 rated en spelend voor Ajax (ST). Werd mijn eerste seizoen ook uitgehuurd, aan Charleroi
Exeter met die prachtige docu op de Nederlandsche tv...quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zit in de nPower league 2 met Exeter city, die lui kunnen nietsik zet of de goals op of ik maak ze
wel alles gewonnen sinds mijn komst
Nu ga je te verquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt geen verstand van muziek, noch van voetbal.
Steen heeft de beste tekstenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Opgezwolle is muzikaal en tekstueel gezien gewoon de beste Nederhop groep ooit, maar veel mensen begrijpen dat gewoon niet omdat ze in die types als Mr Polska geloven.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt geen verstand van muziek, noch van voetbal.
FTG?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nu is FTG gewoon dé nederhop groep, ik heb het genoegen om die helden live te mogen zien. Knallen.
Waz met jouquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik zei al dat je geen verstand had van muziek, dus ik hoef het niet uit te leggen.
Was dat, ik heb ook geen idee namelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik zei al dat je geen verstand had van muziek, dus ik hoef het niet uit te leggen.
Opgezwolle --- Fakkelbrigade ---- Fakkeleitgroepquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Was dat, ik heb ook geen idee namelijk
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Opgezwolle --- Fakkelbrigade ---- Fakkeleitgroep
Ohja! Ik had hem bij bol.com dus had 2 actiecodes gemaild gekregen, maar in het hoesje zit er dus nog eentje naast de online pass. Haha, dank U!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat een code bij als het goed is..in het doosje. Die moet je redeemen.
Nee, want ik typ het zoals ik wil vdmmetje.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
[..]zeg dat dan gewoon ipv met afkortingen strooien
flikker nu maar weer op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, want ik typ het zoals ik wil vdmmetje.
Nederlanders hé.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:05 schreef Alovenac het volgende:
Allerlaatste sec van de finale in de Gold Cup mis ik een pingel, om vervolgens na pingels te verliezen.
Ow wat zuur.
Dees weetquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
[..]zeg dat dan gewoon ipv met afkortingen strooien
Jonge, ik zit niet zo met afkortingen te rommelenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
Apart VDM dat je FTG niet kent want daar zit boef ook bij.
Maar hij komt zo klein en schattig over..quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je vandermarettje gaat typen is er iets mis in je hoofd, die jongen weegt ruim 200 kilo.
Winne ook ja, baasje.quote:
Keepers rennen sowieso zelf uit doel om een bal aan te nemenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:06 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik verloor net een finale omdat mijn keeper tegen een aanvaller aan schoot
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je vandermarettje gaat typen is er iets mis in je hoofd, die jongen weegt ruim 200 kilo.
Normaal knal ik een pingel keihard rechtdoor op zo'n moment, nu moest ik zo nodig een hoek kiezenquote:
Ik ben een echte whiteboy.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:07 schreef Kamikazie het volgende:
En ik maar denken dat ik met blanke op een forum zat ....
quote:
Het leven is een bikkelquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik ben nog blanker dan een albino.
Die heb ik al gezienquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/169089/#squad-player
ben benieuwd hoe Ibra speelt![]()
Stront aan een knikker ofzoquote:
Ja ik posten hem toen straks ook al, maar kreeg geen reactie. Dus dan blijf ik proberen totdat ik een reactie krijg hequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien
Maar heb je daar al genoeg geld voor dan?
Was je vandaag nog naar dat gastcollege geweest?
Douche in de woonkamer?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef Greenpeas het volgende:
Dat huisje wat ik vandaag ben gaan bezichtigen was wel chill, alleen komt de douche uit in de woonkamer, en veel kluswerk.
Kan je lekker sweaty FIFA spelen in de woonkamerquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef Greenpeas het volgende:
Dat huisje wat ik vandaag ben gaan bezichtigen was wel chill, alleen komt de douche uit in de woonkamer, en veel kluswerk.
Da's ook eens wat andersquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef Greenpeas het volgende:
2de uur was wel interessant, eerste eckt verschrikkelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik posten hem toen straks ook al, maar kreeg geen reactie. Dus dan blijf ik proberen totdat ik een reactie krijg he.
Maar ja ik was ook eventjes naar Lans gaan luisteren ...
En de coins heb ik door mijn altidore's enzo te verkopen
Dat Huseklepp nog steeds niet om een nieuwe foto heeft gevraagdquote:
Die foto dit jaar van Ibra is ook raar, die kwam echt net van Ibiza af ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat Huseklepp nog steeds niet om een nieuwe foto heeft gevraagd
Wat dacht je van mijn rapist LBquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beetje een piraat met zo'n doek om zijn hoofdquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die foto dit jaar van Ibra is ook raar, die kwam echt net van Ibiza af ofzo
Klinkt goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:14 schreef vandermar het volgende:
bwehehe
Stuk is dan wel weer baas
Maarja, sigarenheerlijk zo af en toe met een glaasje cognac of whisky een sigaar roken
Ja die is ook ernstig, maar Huseklepp is net eentje met het syndroom van Downquote:
omdat mijn moeder tv aan het kijken is en ik aan het laptoppen op de bank.quote:
Die foto van hem in FUT11 was pas erg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh oh europa is dat zie ik nuquote:
Nee, de vierling. Vier zusjesquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh oh europa is dat zie ik nu
Het zijn bijna allemaal freaks.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die is ook ernstig, maar Huseklepp is net eentje met het syndroom van Down
Dat is RTL5, ook een belachelijk programma btwquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh oh europa is dat zie ik nu
En wat is die handanovic een held van een keeper!!!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:24 schreef leoon. het volgende:
Wat een tandem die Narsingh en Mertens![]()
Eerst Mertens met crosspass op Narsingh omhaal erin.
http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/138307047
Daarna Narsingh met bedankje terug op Mertens die 'm er lelijk in schiet![]()
http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/138307225
Typhoonquote:
Bazenlied dit jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef vandermar het volgende:
Opposites
DJVTgodver, prachtige optredens waren dat altijd
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef vandermar het volgende:
Opposites
Lamaar, staat erbovenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef vandermar het volgende:
Opposites
True that, Williequote:
Jij bent toch ook lang?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
True that, Willieeindbaas
Toen ze nog minder bekend waren was ik met wat vrienden bij een optreden in een club, waren niet zoveel mensen, kwamen ze binnen, stonden wat vrienden van mij, zegt die willie ineens, jezus, jij bent echt kklang tegen hem
zegt hij tering wat ben jij klein en dik
schitterend
bazig optreden was het
zilver lijkt me ook niet makkelijk heb finale verloren terwijl ik dik voorstond.. hij had Jerome wat is die OP zeg..quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:28 schreef Toefjes het volgende:
Bekerfinale verlorenLaatste finale, nu voor seasons. Daarna ga ik denk ik maar een bronzen of zilveren team maken, en afscheid nemen van Rooney en Aguero.
Die vriend van mij is boven de 2 meterquote:
Jerome was 1 van de helden in Fifa 12quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:30 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
zilver lijkt me ook niet makkelijk heb finale verloren terwijl ik dik voorstond.. hij had Jerome wat is die OP zeg..
Op opgezwolle en Fresku na is er geen fatsoenlijke hiphop of rap in Nederland. Opposites en DJVT is al helemaal diep triestquote:
Nu heb je Iturbe wat een baasquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jerome was 1 van de helden in Fifa 12
PRECIES DEZE MAN WEET GODVERDOMMEquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op opgezwolle en Fresku na is er geen fatsoenlijke hiphop of rap in Nederland. Opposites en DJVT is al helemaal diep triest
Nee, die vind ik ook tof. Feit is wel dat de NL hiphop echt in een diep dal zit..alle echt toffe shit is stiekem al jaren oud. Alleen Fresku is er een beetje bijgekomen..dat is het.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op opgezwolle en Fresku na is er geen fatsoenlijke hiphop of rap in Nederland. Opposites en DJVT is al helemaal diep triest
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelders accent druipt er wel hard vanaf zegquote:
Opposites zelfde, zeker in de wat kleinere gelegenhedenquote:
chill nummer ja, helaas nooit meer echt wat van ze gehoordquote:
Ze houden zeker van sterretjes want sterren in de muziek zijn het niet.quote:
Codes, Circles, Untouchable en Klootzakken zijn nog redelijk nieuw en wel fijn, zijn wel ft's met sticks, akwasi en faberyayo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
chill nummer ja, helaas nooit meer echt wat van ze gehoord
Le neuq. Waaromquote:
quote:
Jonge, Usain Schaken volgede mij op twitter en Edward van Cuilenborgh ook.quote:
cool thxquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Codes, Circles, Untouchable en Klootzakken zijn nog redelijk nieuw en wel fijn, zijn wel ft's met sticks, akwasi en faberyayo.
En de holy me.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jonge, Usain Schaken volgede mij op twitter en Edward van Cuilenborgh ook.
Hij schijnt zich vaak in de homoscene te begeven. Misschien heeft dat er wat mee te maken?quote:
Al die Turken/Marokkanen hier waren helemaal verslaafd aan dit nummer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef Tim86 het volgende:
Culthitje toen ik op de middelbare school zat, was vaak op de Box![]()
je wilt niet weten hoe groot dat hier wasquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef Tim86 het volgende:
Culthitje toen ik op de middelbare school zat, was vaak op de Box![]()
Even kijken of ik nog wat leuke dingen op twitter kan zettenquote:
Kan je dan nog wel naar de Uni?quote:
scholarship in de usa, american pie-ish events koekoekquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan je dan nog wel naar de Uni?
Marwijk heeft wel zijn zin, Wijnaldum bij psvquote:
Wanneer hij bij ze zit is hij ineens fantastisch. Het weer is nog minder wisselvallig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Uefa cup gewonnen bij Feyenoord, finale op een WK met het Nederlands Elftal, wat een waardeloze trainer zeg.
Ik vind hem echt een van de slechste coaches mogelijk. En ja, dat vond ik ook al voor het EK, en ook al voor en tijdens het WK. Laffe coach die zijn opstelling heilig verklaartquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Marwijk heeft wel zijn zin, Wijnaldum bij psv
de Colorado Crapids wilden mij ook volgen jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:43 schreef vandermar het volgende:
Colorado Rapids wil mij volgen. hidden gem in fifa 14, vandermar
Ach joh, maak je nou is niet zo druk ouwe dikzak.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wanneer hij bij ze zit is hij ineens fantastisch. Het weer is nog minder wisselvallig.
Echt niet. Ik ga voor mijn plezier naar het voetbal, en met Van Marwijk ga ik mijn seizoenskaart opzeggen. Ik ga niet naar al die zaadpotjes zitten kijken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wanneer hij bij ze zit is hij ineens fantastisch. Het weer is nog minder wisselvallig.
SOUNDERSquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de Colorado Crapids wilden mij ook volgen jaflikker een eind op, kutclub. Quakes till I die
Ben jij toevallig familie van?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:50 schreef WezepAFCA het volgende:
Brasilvers verkocht, met winst gelukkig. Zijn echt bagger dit jaar.
Met de winst mijn nieuwe speeltje gemaakt en meteen het silver tournooi gewonnen
[ afbeelding ]
Minder tegengoals dit seizoen dan Feyenoordquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:51 schreef vandermar het volgende:
Van Marwijk houdt van defensieve zekerheid![]()
psv
omdat ze niet op de verdediging spelen ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Minder tegengoals dit seizoen dan Feyenoord
Daarom moet Bertje ook lekker weg blijvenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
omdat ze niet op de verdediging spelen ja.
Neequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom moet Bertje ook lekker weg blijven
Jij hebt dan ook een rare ziekte ....quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:53 schreef rareziekte het volgende:
Ik word altijd zo agressief als ik een belangrijke goal uit een corner tegen krijg.
Autisme en adhdquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een rare ziekte ....
lidmanen bedoel je.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja die andere clown met AFCA in zijn username
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja die andere clown met AFCA in zijn username
Hij is echt een held.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:57 schreef Tim86 het volgende:
Geniaal dit
Louis Theroux: Twilight of the porn stars
http://www.documentairene(...)t-of-the-porn-stars/
Gefeliciteerd, ik miste hem op 1 puntquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:57 schreef Toefjes het volgende:
Dit was even spannend. Ik won de laatste seasons wedstrijd met 2-1, na de wedstrijd word ik er uitgeknikkerd. Gelukkig bij opnieuw inloggen een goldpack voor mij beschikbaar
Na VIquote:
netjesquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:57 schreef Toefjes het volgende:
Dit was even spannend. Ik won de laatste seasons wedstrijd met 2-1, na de wedstrijd word ik er uitgeknikkerd. Gelukkig bij opnieuw inloggen een goldpack voor mij beschikbaar
Wanneer krijg je dat dan? In divisie 1 bij seasons en FUT?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:57 schreef Toefjes het volgende:
als je div1 wint jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:04 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wanneer krijg je dat dan? In divisie 1 bij seasons en FUT?
quote:
Vind het wel chill dat deze directeur niet de lolbroek gaat uithangen voor de TV, en gewoon zn regels aanhoud zoals ie dat normaal doet.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:21 schreef WezepAFCA het volgende:
Als iemand hier ooit nog een silver team zoekt, look no further: http://www.futhead.com/fifa/squads/171540/#.UHMnoU3A88o
Win alles.
Nu worden ze indirect door de staat gesteund. Aegon wordt namelijk door de staat overeind gehouden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:22 schreef Greenpeas het volgende:
Johan Derksen weer met zijn pleidooi dat Ajax van de beurs gaat.
Dat ziet er vet uit. Ik ben een beetje lui, weet je toevallig hoe duur dit elftal is? Zo niet, zoek ik het zelf even opquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:21 schreef WezepAFCA het volgende:
Als iemand hier ooit nog een silver team zoekt, look no further: http://www.futhead.com/fifa/squads/171540/#.UHMnoU3A88o
Win alles.
Staat er links boven?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat ziet er vet uit. Ik ben een beetje lui, weet je toevallig hoe duur dit elftal is? Zo niet, zoek ik het zelf even op
En feyenoord heeft vast nooit indirect iets van staatssteun gehadquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu worden ze indirect door de staat gesteund. Aegon wordt namelijk door de staat overeind gehouden.
Het gaat toch over ajax of niet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En feyenoord heeft vast nooit indirect iets van staatssteun gehad
quote:
Heb het zelf gemaakt op futhead en UT dus dat weet ik jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat ziet er vet uit. Ik ben een beetje lui, weet je toevallig hoe duur dit elftal is? Zo niet, zoek ik het zelf even op
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:29 schreef Tim86 het volgende:
Handige gimmick dit
[ afbeelding ]
Als je je muis erboven houdt
Dank heldenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:30 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Heb het zelf gemaakt op futhead en UT dus dat weet ik jaWas ongeveer 120k incl. alle formatie en positiekaartjes
Ik vind dat de conditie van Silvers dit jaar dramatisch is, er zijn spelers bij die na 2 wedstrijden al een conditie hebben van ergens in de 80. Deulofeu bijv.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:21 schreef WezepAFCA het volgende:
Win alles.
High/high workrates zijn echt killing ja..dodelijk irritant ook dat spelers met conditie van 85 2 potjes rust moeten hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vind dat de conditie van Silvers dit jaar dramatisch is, er zijn spelers bij die na 2 wedstrijden al een conditie hebben van ergens in de 80. Deulofeu bijv.
Alleen met mensen uit je vriendenlijstquote:
Alsof dat nog iets zegt in Nederland ....quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het gaat toch over ajax of niet?Tering, en jij doet uni. Lekker de hele tijd van onderwerp veranderen.
Niet dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen met mensen uit je vriendenlijst
Inderdaad, als zelfs VDM dat wellicht gaat bereiken...quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof dat nog iets zegt in Nederland ....
Dat klopt. Het is alleen maar een excuus om elke dag lam te zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof dat nog iets zegt in Nederland ....
Als je vrienden hebtquote:
Jawel, doe ik dagelijks..quote:
Trade offer sturenquote:
Met mijn trade accountquote:
Spaar me, spaar mequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
Eens even wat mensen van xbox live verwijderen.
Wie?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
Eens even wat mensen van xbox live verwijderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Mijn oude account kan er sowieso uitquote:
Wat was erquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:42 schreef Fuszy het volgende:
Is Kr-alex een Fenerbahce fan?
dat verhaal daarstraks in VI
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:42 schreef vandermar het volgende:
Ik doe geen hbo, ik ben in opleiding bij de mac, werken en eten heet die opleiding.Ja lach maar. Ik maak tenminste money. $$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles wat inactief is flikker ik eruitquote:
Die kopen blijkbaar elke overwinning met mini coopers en zakken geld. Nog wel wat meer dingenquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alles wat inactief is flikker ik eruit
Knipping's matchfixing stories ep12quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:42 schreef Fuszy het volgende:
Is Kr-alex een Fenerbahce fan?
dat verhaal daarstraks in VI
Misschien iemand die jouw naam op futhead zag en daarop reageerdequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:40 schreef vandermar het volgende:
Ik kreeg trouwens laatst een berichtje op xbox, compleet random.
[ afbeelding ]
lol?
Dat moet het wel zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien iemand die jouw naam op futhead zag en daarop reageerde
Zilver is hij hoor...quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:46 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was de grootste baas van Fifa 12. Samen met Elyo een gouden koppel
Haha thanks, de deurkruk is ook grapig, geeft iedereen een hand XD XDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |