bron: www.mediacourant.nlquote:Lieke van Lexmond komt in het najaar op de buis met Mijn Vieze, Vette, Vervelende Verloofde, de Nederlandse versie van het Amerikaanse format My Big Fat Obnoxious Fiancé. Dat heeft RTL 5 vrijdag bekendgemaakt. De tv-show werd eigenlijk aangekondigd als de nieuwe datingshow My Perfect Love, en daar meldde onder meer de beeldschone Laura Ponticorvo zich voor aan. Dan vertelt Van Lexmond haar dat ze niet in een datingshow, maar een realityshow is beland.
Laura krijgt uitgelegd dat ze in een datingshow is beland waarin zij met ‘mede-kandidaat’ en partner in crime Sander Mulder hun families moeten overtuigen dat ze elkaar hebben ontmoet tijdens een datingshow en dat ze op korte termijn gaan trouwen.
Ze kunnen ieder 50.000 euro winnen, te delen met hun familie. Voorwaarden: de families moeten bij het huwelijk aanwezig zijn en niemand mag bezwaar maken of twijfelen aan de echtheid van hun liefde.
Wat Laura, haar ouders en vrienden niet weten, is dat de lompe, mollige en onbehouwen Sander en zijn ‘familie’ acteurs zijn. En hij kan geen 50.000 euro winnen. Sander zal het Laura heel moeilijk maken om haar familie te doen geloven dat deze ongelikte beer haar prins op het witte paard is.
Laura was eerder te zien in de tv-show X Factor, en Sander Mulder heet eigenlijk Dennis Willekens. Hij is acteur.
De achtdelige serie begint op 27 augustus en wordt geproduceerd door Blue Circle.
Maat 36 kan ook te dun zijn, ligt eraan hoe lang je bentquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maat 34 is te dun, maat 36 is goed, dus doorslaan ligt echt niet aan mij.
Dit dusquote:
Oeps sorry. Maar ze vinden dat Laura te dik is...quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:12 schreef iBenny het volgende:
Wow. Ik dacht ff dat ik een dieettopic in LIF had aangeklikt.
Is vanavond niet de laatste aflevering?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:46 schreef practics het volgende:
Programma loopt al bijna op zijn einde. In het begin was het leuk, nu is het saai en redelijk taai om naar te kijken.
Ja? Ik dacht al dat het me zo bekend voorkwam..quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:03 schreef xstatic1975 het volgende:
Leuke serie, maar wel al een herhaling.
Zij heeft ooit meegedaan aan x-factor oid. Deze serie is volgens mij wel gewoon nieuw.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht al dat het me zo bekend voorkwam..
Het kwam me alleen zo bekend voor toen ik de eerst aflevering zag.. Is de Amerikaanse versie misschien in Nederland op tv geweest?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij heeft ooit meegedaan aan x-factor oid. Deze serie is volgens mij wel gewoon nieuw.
Ja ze zeggen van wel....quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het kwam me alleen zo bekend voor toen ik de eerst aflevering zag.. Is de Amerikaanse versie misschien in Nederland op tv geweest?
Nee, deze serie inclusief Sander en Laura is al eerder op tv geweest. Ik heb het een jaar of wat eerder gezien, ik weet alleen niet meer welke zender dat was.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij heeft ooit meegedaan aan x-factor oid. Deze serie is volgens mij wel gewoon nieuw.
Echt waarquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
No way, deze serie inclusief Sander en Laura is al eerder op tv geweest. Ik heb het een jaar of wat eerder gezien, ik weet alleen niet meer welke zender dat was.
dus dit.quote:
wanneer was het volgens jou op tv dan? En welke zender?quote:
Dat zeg ik toch, dat weet ik niet meer (dat zal het vast minder geloofwaardig maken, helaas dan)quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
wanneer was het volgens jou op tv dan? En welke zender?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |