And how is that working for you?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:00 schreef heloef het volgende:
Ik geef geen complimenten, dan kom ik over als een slijmbal.
Playing it cool grgr
Mensen die niet Grootste Slijmbal award bijna wonnen met de verkiezingen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:00 schreef heloef het volgende:
Ik geef geen complimenten, dan kom ik over als een slijmbal.
Playing it cool grgr
Je bent best okee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
noooes
ik ben zielig. ik wil ook een compliment.
Er zijn er genoeg die jou ook aan puin willen raggen hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
noooes
Ik kom je wel wat nachtelijkse complimenten brengen. :$quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
noooes
Mensen die hem wel wonnenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet Grootste Slijmbal award bijna wonnen met de verkiezingen.
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die jou ook aan puin willen raggen hoor
Ik heb mijn waardigheid tenminste nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb mijn waardigheid tenminste nog.
Mensen die tegen alles aanslijmen op FOK!, bah.En waardigheid lijkt verdacht veel op maagdelijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Mensen die tegen alles aanslijmen op FOK!, bah.Dat "tegen alles aanslijmen" krijg ik een beetje nare smaak van in mijn mond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Ik kan dat niet ik kraak mensen liever af.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet Grootste Slijmbal award bijna wonnen met de verkiezingen.
Stefanhaan.quote:
Ik heb lelijkere vrouwen gezien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
noooes
Dat is pas een complimentquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zou voor dr naar Limboland komen.
[..]
Mensen die tegen alles aanslijmen op FOK!, bah.Je hebt wel een punt. Me gaat je afvragen hoe waardevol complimenten nog zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
[..]
Mensen die tegen alles aanslijmen op FOK!, bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er aan van wie je het compliment krijgt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt. Me gaat je afvragen hoe waardevol complimenten nog zijn.
Als ik een compliment geef dan meen ik het ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt. Me gaat je afvragen hoe waardevol complimenten nog zijn.
Serieus? Dat is imo nu niet echt een slijmbalquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stefanhaan.
[..]
Ik heb lelijkere vrouwen gezien.
Hij won. Ik was 2de geloof ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Dat is imo nu niet echt een slijmbal.
Dat zou kunnen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt er aan van wie je het compliment krijgt.
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die jou ook aan puin willen raggen hoor
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kom je wel wat nachtelijkse complimenten brengen. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |