Rectificatie: vrouwen hosselen mij gewoon niet, alles is nu duidelijk.quote:
Ik heb geen horeca ambities. Daar gaat het al fout.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:20 schreef Myraela het volgende:
Je moet gewoon een kroeg hebben, dan scoor je wel.
Telt een volle drankkast (met wijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Happen? Ik stel gewoon een vraag...
[..]
Zou het?
Ja, ik denk het wel... Het lijkt mij wel tof een vriend met een kroeg te hebben.
Ik moest heel hard lachen.quote:
Neequote:Op maandag 8 oktober 2012 19:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Telt een volle drankkast (met wijn) ook?
De echte hosselboi moet fresh blijven natuurlijk om nieuwe projectjes te spotten.quote:
"beheert"quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vond het wel schattig dat twi je portemonnee beheert.
Ze heeft nog 10 cent, hij doet het behoorlijk slechtquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vond het wel schattig dat twi je portemonnee beheert.
Nee, dan voer je me gewoon dronken uit je eigen drankkast.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar als ik die dan inschenk ben ik toch jouw persoonlijke barslaaf?
En waarom heb ik bij jou niet gescoord dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:20 schreef Myraela het volgende:
Je moet gewoon een kroeg hebben, dan scoor je wel.
Ja, hij is een poepie.quote:
Serieus. Twi drinkt nog minder dan ik.quote:
Omdat twi erbij was, wacht maar totdat hij een keer afwezig isquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En waarom heb ik bij jou niet gescoord dan?
Zo groot is die kast nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dan voer je me gewoon dronken uit je eigen drankkast.
Ik bedoel voor het tijdperk Twiquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat twi erbij was, wacht maar totdat hij een keer afwezig is
Dan ben je dus ook geen kroegbaasquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo groot is die kast nou ook weer niet hoor
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook wel bekend als het jaar 1 v. T.
En een kelder met drankquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben je dus ook geen kroegbaas. Die hebben wel een grote drankkast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |