Zorg er ook voor dat ze onzeker zijn en daddy issues hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik niet. Heeft toch geen zin. Alleen tegen de vadsige en ranzige wijven
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar daar staat het in de policy.
Je mag niemand afkraken.Wat een onzin. Die tere zieltjes van de dames en heren worden anders gekwetst.
Vond het wel mooi laatst zo'n reactie van Jofu, iemand opeens "jij duikt ook overal op he?"
Ik ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:09 schreef muhahaha het volgende:
Niet slijmen werkt sowieso niet, ik zit alweer alleen
Nee joh dat niet.quote:
Hij zou niet op jou duiken? Wat was de reden?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..].
Behalve op mij. M'n zelfvertrouwen is al zo laag.
Ja, maar die is er nu toch nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh jij had toch een date 2 weken terug?
Trust me, he wouldquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij zou niet op jou duiken? Wat was de reden?
Ik kom Stefan toch regelmatig tegen, nooit wat van gemerktquote:
Dat doen we toch allemaal?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh dat niet.
Op humor, muzieksmaak, stijl van posten, gebruik van sarcasme. Dat soort dingen.
Ik zou op je duiken, maar je wilt niet eens datenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..].
Hij zou er nog een moord voor plegen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ok.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom Stefan toch regelmatig tegen, nooit wat van gemerktP.
Geen flauw idee. Niet dat ik er wakker van lig, hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij zou niet op jou duiken? Wat was de reden?
Tjeempie, dit had een mooi begin van een poėtisch geheel kunnen zijn. Je had misschien het woord "ombouwen" in de tweede zin dichterlijk kunnen verwerken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat doen we toch allemaal?
Interwebs, waar geen foto te vertrouwen is.
Waar alle vrouwen "een mooi karakter" hebben.
Dan duik je onverwacht bovenop haar vanuit de bosjes... Sjees, wees es creatief man.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:11 schreef Faxie het volgende:
Ik zou op je duiken, maar je wilt niet eens daten
Nee, daten is geen optiequote:Op maandag 8 oktober 2012 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou op je duiken, maar je wilt niet eens daten
Oh wijze Royco, hoe doe je dat toch. Want ik snap het nog steeds niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben al een paar keer gedate.
Ze is afgelopen weekend nog 2 dagen hier geweest
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie, dit had een mooi begin van een poėtisch geheel kunnen zijn. Je had misschien het woord "ombouwen" in de tweede zin dichterlijk kunnen verwerken.
Nicequote:Op maandag 8 oktober 2012 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben al een paar keer gedate.
Ze is afgelopen weekend nog 2 dagen hier geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |