Mensen snappen dat gewoon niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Bad ass![]()
Ik heb ze ook en sinds ik ze heb word ik opeens versierd en dat terwijl ik gewoon lelijk ben
http://www.isgeschiedenis(...)raal_museum_utrecht/quote:Op 2 maart opent de tentoonstelling God save the Queen in het Centraal Museum te Utrecht. De expositie gaat over de periode 1977-1984, de tijd van crisis, hoge werkloosheid, krakers en punk. De muziek en de kunst werden door de jonge generatie nieuw leven in geblazen.
Jongeren hadden het gevoel in een uitzichtloze situatie te zijn beland: werkloosheid, woningnood en dreiging van ‘de bom’. De tentoonstelling die vanaf vrijdag in het Centraal museum is te zien, God save the queen, is vernoemd naar een nummer van de Sex Pistols, een lied bedoeld als aanklacht tegen de machthebbers. Veel jongeren vonden dat zij van de gevestigde orde niets hoefden te verwachten. Doe-het-zelf werd het motto. Jongeren kraakten slooppanden, waarin nieuwe bedrijfjes werden opgezet. Kunst en muziek kregen nieuwe vormen. De punk, rauw en direct, verjoeg de gekunstelde symfonische rock van de jaren ‘70. Kunstenaars zetten zich af tegen conceptuele en minimalistische kunst en maakten hun doeken en broeken weer vuil met verf. De Duitse wilde schilderkunst was één van de inspiratiebronnen, een andere was de graffiti die uit New York kwam overwaaien.
Ik ben heel blij met mijn paarquote:
Nee, jij snapt het niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:08 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik las een paar keer een associatie met giraf, maareeeh, giraf?
Dit is een giraf.
[ afbeelding ]
Ik zie niet echt wat er zo giraf-achtig is aan die schoenen..
Deze zijn vrij uniek;quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:27 schreef He-man- het volgende:
[..]
Carnaval? Het is een punk-achtige schoen.
[..]
Verklaar u nader.
[..]
Zou jij mij dan kunnen helpen met een alternatief, ik wil graag iets dat net maar toch ook weer stoer is. Niet zoiets wat iedereen heeft.
deze maar dan iets korter bij de hiel heb ik preciesquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Deze dus, kom ze ineens tegen met de goede zoekterm.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |