Ik wil dr niet mee leuren met die jongen. Ik wil wel kijken hoe handtam ik ze kan leverenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:06 schreef Miss_Isis het volgende:
Is ook wel zo verstandig idd om ze dan niet te laten broeden. Maar wel tof dat je al 3 adresjes hebt voor een paar jonkies, het lijkt me toch ook leuk om als je een paar koppels hebt van dichtbij mee te maken hoe ze hun jonkies opvoeden e.d. Kun je hier mooi foto's plaatsen van lelijke kale zebravinkwurmpjes tzt
Haha, herkenbaar! Die uitdaging ga ik ook altijd aan met al het jonge grut dat hier geboren wordt nouja, behalve met kuikentjes dan omdat ik nogal gehecht ben aan m'n vingersquote:Op woensdag 28 november 2012 15:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil dr niet mee leuren met die jongen. Ik wil wel kijken hoe handtam ik ze kan leveren
Haha zal ik doen.quote:
Ja joh, ik ga die van mij ook thuislaten als ik een weekje wegga, dan vraag ik wel iemand om een paar keer voer en water erin te mikkenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha zal ik doen.
Kun je vinkjes 2 dagen alleen laten ofzo? Of vervoeren in een auto om uit logeren te brengen op vakantie ofzo ^^
Oscarina denk ikquote:Op woensdag 28 november 2012 15:25 schreef Miss_Isis het volgende:
Zo leuk als ze je vertrouwen en zo lekker tam worden![]()
En tof dat Oscar (of toch Oscarina?) het zo goed doet. Ga je voor hem/haar tzt nog een maatje aanschaffen of laat je het bij 1?
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Deze schalen heb ik:
[ afbeelding ]
Daarboven hangt het badje![]()
En ik heb de schaaltjes nog een maat kleiner.
Ja, ik bedoelde een zelfde soort parkiet als Oscar is natuurlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 15:55 schreef oh-oh het volgende:
No way, parkieten schreeuwen, dat haaat ik![]()
Maar hij heeft wel vocale interactie met de vinkjes he, Oscar vindt de vinken echt heel erg leuk, de vinken hem alleen niet, Lola en Zaza zijn echt fel![]()
Ik sluit het ook niet uit hoor, nestje catharina's kweken lijkt me ook wel leuk, maar zoals het nu gaat is Os heel tevreden, en hij moet ook nog dingen leren en ontdekken, tis nog een jong ding, dus sowieso pas volgend jaar als ik er iets bij neem hoor.
Ze waren al uitgewipt, vogels maken er niet een hele show van als het eenmaal zover is.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Ja hallo, maak dan ook een filmpje of minstens een foto
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Das mooi, vanavond nog is met m'n vriend over hebben waar we de kooi dan neerzetten
Nee weet ik dat je die nog niet hebt.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik heb nog geen jongen he!
Ga je ook een mooie grote kooi nemen?
Het is werkelijk zo leuk om ze bezig te zien met al die ruimte.
Ik heb wel Zaza en Lola even in de kleine kooi gezet want die zijn groot en erg territoriaal![]()
Maar ik zet ze er morgenavond weer bij , en even geen nestkastjes erin, en dan zal het wel weer gaan, en anders splits ik ze even op, dat zal ook al veel schelen. Kan ik Lola en de nieuwe rode man koppelen in de kleinere kooi![]()
Holly, het eenzame vogeltje dat ik maandagavond kreeg, zit echt supermegagezellig knus te doen met de vijf nieuwe vinkjes van dinsdag, dat is echt zo leuk om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |