quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:15 schreef trovey het volgende:
Die van mij doen nog niet aan voortplanten....te vroeg blijbaar, ze komen niet voor niets uit Australie dus het moet eerst warmer worden...in huis.
Babyboem bij oh oh ^^quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]Bij mij staat de verwarming alweer uit, het is nu koeler dan een poos geleden hoor
![]()
Ik ben heel benieuwd of dit eerste nest het gaat redden, de ouders wisselen elkaar netjes af op het nest, wat ze daarbinnen doen kan ik natuurlijk niet zien, maar de kropjes zagen er wel goed uit. Tis echt miniscuulIk had zondag 1 baby, maandag waren het er 2 en gisteren dus nog 3 tegelijk uitgekomen, dat zag ik ff niet aankomen hoor
Er liggen nog minstens 2 eieren in het nest ook...
En er broedt nog 1 paartje.
Meestal gaat het wel goed als de ouders gewoon goed voer krijgen en actief zijn. Hou er wel rekening mee dat je zelfs nog uitval kunt krijgen als de jongen uitgevlogen zijn, is mij al vaak genoeg overkomen...denk je dat ze over alles heen zijn en dan ineens ligt er een zo te zien gezond jong dood in de voliere.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]Bij mij staat de verwarming alweer uit, het is nu koeler dan een poos geleden hoor
![]()
Ik ben heel benieuwd of dit eerste nest het gaat redden, de ouders wisselen elkaar netjes af op het nest, wat ze daarbinnen doen kan ik natuurlijk niet zien, maar de kropjes zagen er wel goed uit. Tis echt miniscuulIk had zondag 1 baby, maandag waren het er 2 en gisteren dus nog 3 tegelijk uitgekomen, dat zag ik ff niet aankomen hoor
Er liggen nog minstens 2 eieren in het nest ook...
En er broedt nog 1 paartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |