Heb jij dan wel eens onder die metalen inlegbak (waar de metalen schuiflade invalt) gekeken? Daar gaan zo heerlijk de schilletjes van de zaden liggenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook kamervolieres toch?
Ik ben er ook zo mee klaar hoor, ik schuif ze niet open maar haal via de onderste deur de kranten eruit, stofzuig de bak leeg, en leg dan nieuwe kranten erin. De stokken hou ik bij, als ik zie dat ze vies zijn haal ik ze eruit en maak ik ze schoon onder de kraan.
Mijn voer staat ook in het midden van de bak.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Bij mij valt er amper iets naast, ik laat die lade lekker waar ie is, mijn voer staat in het midden van de bak dus dat zal ook wel meevallen![]()
Acht, en voorlopig komen er niet meer bij, zorgen ze zelf straks wel voor.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Hoeveel heb jij er nu?
Inmiddels hebben twee mannen een naam, Thé voor bij Sugar, en Dexter voor de rode
Als het weer licht is en de dames en heren op de foto willen(en wakker zijnquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:44 schreef oh-oh het volgende:
Dan hebben we er nu evenveel, cool
![]()
Doe es foto´s dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |