PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Netjes!quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
Ik scoor net op deze manier de 3-1: Insta ragequit bij mijn tegenstander.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/138288553
Helemaal gedold, ik vind dit echt een mooie.
Ik ruik een 5 @ the backquote:
Mooie goalquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
Ik scoor net op deze manier de 3-1: Insta ragequit bij mijn tegenstander.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/138288553
Helemaal gedold, ik vind dit echt een mooie.
niet. Clubs is voor watjesquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wanneer gaan we trouwens weer eens een potje clubs doen op de ps3?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Niet zo best. Had echt moeite met de aanpassingen de eerste paar potjes. En 1x toen ik inlogde kreeg ik 6x de melding dat ik gequit had.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooie goalHoe is je winst/verlies verhouding ? Bij mij valt ie best wel tegen, ik mis single matches
Ik heb een request ingediend, maar ik moet geduld hebben tot Poker deze accepteert. Heb ik geen geduld, dan moet ik naar FC Legit van Pokerquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
niet. Clubs is voor watjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam
Met alle respect, verwacht je een IF van hem?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef Johnbon het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)eken-aan-de-kant.htm
Jammer voorlopig geen kans op een IF van hem
80 wedstrijden al gespeeld?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet zo best. Had echt moeite met de aanpassingen de eerste paar potjes. En 1x toen ik inlogde kreeg ik 6x de melding dat ik gequit had.6 losses erbij. Sta nu op 50-30 ofzo.
Garant voor weinig puntenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef IAMCOMINGHOME het volgende:
Marco van Basten als manager in het spel
Tja, Poker is naar de uni, dus heeft niet zo veel tijd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een request ingediend, maar ik moet geduld hebben tot Poker deze accepteert. Heb ik geen geduld, dan moet ik naar FC Legit van Poker
Is volquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een request ingediend, maar ik moet geduld hebben tot Poker deze accepteert. Heb ik geen geduld, dan moet ik naar FC Legit van Poker
En Quel heeft Fifa 13 niet eens gekocht volgens mij. Arme wijquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tja, Poker is naar de uni, dus heeft niet zo veel tijd.Omni heb ik ook al eeuwen niet meer gezien helaas.
Nee, maar hij is al zo overpowered in fifa, misschien dat ze bij EA een zwak voor hem hebben. Hij speelt nu al echt fijn dus daarom zou ik wel een IF van hem willen. Niet dat ik t verwacht hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Met alle respect, verwacht je een IF van hem?
waarom zou hij ooit een IF krijgen? Omdat hij wat mensen eruit heeft gerend?
Dat tweede teamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Voor 500k mag je alles hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
Nou wie maakt er een leuk team voor mij? 500/600K budget.
Ribery - Ibra - Menez rest budgetquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/167091/#.UHLs1VGwcyQquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zou eerder posten dat ik geen 5atb tegenkwam.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:09 schreef Toefjes het volgende:
Okee, mn eerste 5@tb tegenstander in div 1
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/167091/#.UHLs1VGwcyQ
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik mis Marceloquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
2 uit 3 toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
Hooiveld de goalgetter op CAM lijkt mij niet verkeerd eerlijk gezegd. Scoort er lustig op los in de BPL
Gelukkig was dit een knaap die 5@tb speelt, omdat hij te weinig kwaliteiten heeft om op een andere manier te winnen. Vrij gemakkelijk met 1-3 gewonnen. Een belangrijke overwinning, want nu kom ik op 19 punten in divisie 1. Nog 3 wedstrijden om 2 punten te halenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou eerder posten dat ik geen 5atb tegenkwam.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ronaldo here I come
[ afbeelding ]
En dan ben je al je coins kwijtquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ronaldo here I come
[ afbeelding ]
Ronaldo here I come
[ afbeelding ]
Ronaldo here I come
[ afbeelding ]
Het is gewoon een rage quit bevorderaarquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]ik zou hem niet kopen nu, veel te duur man.
Dan nog gaat zijn waarde niet kelderenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ach, nu heb ik plezier van Ronaldo en zijn waarde zal wel niet kelderen, tenzij er deze week een IF komt
Ja, want dan gaat iedereen die Ronaldo van 3 miljoen kopen natuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ach, nu heb ik plezier van Ronaldo en zijn waarde zal wel niet kelderen, tenzij er deze week een IF komt
Dat merkte ik vorig jaar wel, hij was zo gigantisch goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef Covati het volgende:
[..]
Het is gewoon een rage quit bevorderaar
Ik vind het zo irritant dat iemand die zo dom is zo rijk kan worden in FUT.... wat jij?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, want dan gaat iedereen die Ronaldo van 3 miljoen kopen natuurlijk.
Honderd miljoen miljard. Geen maxquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:34 schreef WezepAFCA het volgende:
Wat is ook al weer de max van je volglijst?
triestquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:35 schreef Covati het volgende:
http://futhead.com/fifa/squads/167529/#squad-player
En wat vinden jullie van dit heerlijke 1e divisie team
(pace abuse ftw)
Is Pannenkoek dom? Ik ken m helemaal nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind het zo irritant dat iemand die zo dom is zo rijk kan worden in FUT.... wat jij?
De mensen die hier bijna nooit posten hebben ineens meer dan een miljoen coins. En ik vind het ook irritant als mensen rijker zijn dan ikquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is Pannenkoek dom? Ik ken m helemaal nietMaar vind het altijd irritant als anderen rijker zijn dan ik
Haha, toen ik zei dat iedereen hier een 5-2-1-2 opstelling kon waarderen was een grapjequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:35 schreef Covati het volgende:
http://futhead.com/fifa/squads/167529/#squad-player
En wat vinden jullie van dit heerlijke 1e divisie team
(pace abuse ftw)
je moet een baas zijn als je zonder 5atb wil winnen in divisie 1, dat ben ik niet dus jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:37 schreef knux het volgende:
[..]
5atb pacewhoren, zelf pace abuse roepen en je dan nog afvragen wat er triest aan is.
Wie weet kopen ze wel gewoon die coins. Tsja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De mensen die hier bijna nooit posten hebben ineens meer dan een miljoen coins. En ik vind het ook irritant als mensen rijker zijn dan ik
goede vraagquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dus word je ook zo'n lame kutnicht. Liever 4-1-2-1-2 en alles verliezen dan dat ik ooit 5atb ga spelen. Speel het spel nog altijd voor mijn plezier, dat heb ik niet als ik 5atb speel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:39 schreef Covati het volgende:
[..]
je moet een baas zijn als je zonder 5atb wil winnen in divisie 1, dat ben ik niet dus ja
ik heb alle tijd van de wereld hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tja, Poker is naar de uni, dus heeft niet zo veel tijd.Omni heb ik ook al eeuwen niet meer gezien helaas.
Ik probeer het gewoon ffquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:39 schreef knux het volgende:
[..]
Dus word je ook zo'n lame kutnicht. Liever 4-1-2-1-2 en alles verliezen dan dat ik ooit 5atb ga spelen. Speel het spel nog altijd voor mijn plezier, dat heb ik niet als ik 5atb speel.
Oke.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik heb alle tijd van de wereld hoorMAar Omni heeft het wel druk ofzo idd
1 euroquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:41 schreef Luukiee09 het volgende:
Iemand die de 10.000 coins code en de All star code wil overkopen ( fut coins )? Heb er toch niks aan..
Ben Arfaquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:43 schreef Maver24 het volgende:
Wie van de barclays op RM ?. IF Mata misschien?
idd, maar wiequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oke.Eigenlijk moeten we even een reserve ANY hebben.
Gewoon overall een erg goede speler.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja? Want?. Niet allen vanwege zijn skills
Je speelt dan met 'de rest' (geen VP's) dat zijn altijd van die lompe kut spelers, dus best moeilijk.quote:
Ik voel me dan extra kut en schuldig als we verliezenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je speelt dan met 'de rest' (geen VP's) dat zijn altijd van die lompe kut spelers, dus best moeilijk.
Ik ga wel ff een paar potjes keepen online. Any is niks voor mij dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je speelt dan met 'de rest' (geen VP's) dat zijn altijd van die lompe kut spelers, dus best moeilijk.En het is lastig om die pacenichten van de tegenstander tegen te houden daarmee.
Baasquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ga wel ff een paar potjes keepen online. Any is niks voor mij dus
je eigen VP is wel 1 van de mannetjes die je bestuurt. MAar het is best moeilijk omdat je er altijd 1 vast moet houden en als de aanvallende posities bezet zijn dus altijd gelijk een middenvelder of verdediger moet besturen. Zo trek je soms die hele formatie scheef zonder dat je het door ehbtquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je speelt dan met 'de rest' (geen VP's) dat zijn altijd van die lompe kut spelers, dus best moeilijk.En het is lastig om die pacenichten van de tegenstander tegen te houden daarmee.
Is hij al keeper?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]We hebben nu Omni, die gast is echt achterlijk goed.
Als we vanavond gaan clubben dan ga ik streamen. Kan je kijken hoe goed ik benquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
jij bent mijn idool. Ik wil net zoals jou zijn
Is goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als we vanavond gaan clubben dan ga ik streamen. Kan je kijken hoe goed ik ben
Niet zo onzeker johquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is goed. Is het een beetje te doen om mee te beginnen? Denk dat het het makkelijkste is om dat even online te doen met random mensen, zodat ik niet alles bij de club in de war gooi
Gewoon om even wat betere stats te krijgenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet zo onzeker johWe hebben best wat foutjes gemaakt allemaal, maar we hebben nog nooit op elkaar gescholden ofzo
Gewoon gelijk beginnen., Het kan prima en j e kan ook de keeperstats kopen van de catalogus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is goed. Is het een beetje te doen om mee te beginnen? Denk dat het het makkelijkste is om dat even online te doen met random mensen, zodat ik niet alles bij de club in de war gooi
Ben jij de ANY?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Any is vies makkelijk dit jaar omdat de verdedigers hun lichaam gebruiken
Joh, ik doe ook mee terwijl ik er niets van bak, beetje ouwehoeren en onzin uitkramen. Dingen die ik goed kan, clubs kan ik toch geen reet vanquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel puntenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gewoon gelijk beginnen., Het kan prima en j e kan ook de keeperstats kopen van de catalogus.
fffuuuu wij hebben een goed record, moet er niet gelijk een keeper op doel die voor het eerst keeptquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gewoon gelijk beginnen., Het kan prima en j e kan ook de keeperstats kopen van de catalogus.
Dan kan niet op de ps3.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Joh, ik doe ook mee terwijl ik er niets van bak, beetje ouwehoeren en onzin uitkramen. Dingen die ik goed kan, clubs kan ik toch geen reet van
Nee maar GJE wordt elke keer van de bal gezet door een anyquote:
Dan houdt het op voor Fuszyquote:
Jaquote:
Joh, dat betaald zichzelf later echt 100x uit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
fffuuuu wij hebben een goed record, moet er niet gelijk een keeper op doel die voor het eerst keeptelk schot erin dan
Wees niet bang. Ik ga eerst oefenenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
fffuuuu wij hebben een goed record, moet er niet gelijk een keeper op doel die voor het eerst keeptelk schot erin dan
Je breekt Fuszy doormidden nuquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Iemand met ervaring jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:01 schreef vandermar het volgende:
VP als keeper >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> AI als keeper
Rijst is ook ooit begonnen en in het begin was dat al een stuk fijner dan de AI. Ook een slechte keeper pakt meer dan de AIquote:
was da?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
GG en Fuzy, al de nieuwe FTG4 gehoord?
quote:
Deze man weetquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rijst is ook ooit begonnen en in het begin was dat al een stuk fijner dan de AI. Ook een slechte keeper pakt meer dan de AI
Zeiden jullie vorig jaar ookquote:
Ben meer van rock/alternative etc. Luister af en toe rapquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je luistert toch rap? Ken je FTG niet?
Oh, laat dan maar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben meer van rock/alternative etc. Luister af en toe rap
Ik heb net gehoord dat jij de keeper wordt met clubsquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
GG en Fuzy, al de nieuwe FTG4 gehoord?
Nee. Zitten jullie al in divisie 2????????quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zeiden jullie vorig jaar ook
Huh?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zeiden jullie vorig jaar ook
Ik niet, dus no.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb net gehoord dat jij de keeper wordt met clubs
Nee, we spelen minder dan julliequote:Op maandag 8 oktober 2012 18:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. Zitten jullie al in divisie 2????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |