Echt praktisch is dat niet hoorquote:
En terecht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
SGP had rensje allang het land uitgedonderd.
Echte fokkers lezen de SC-Stukken terug.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je gisteren niet gezien dus ja.
Dan ben jij de enige echte fokker.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echte fokkers lezen de SC-Stukken terug.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOK!ersquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moeder vond jou ook al uniek.quote:
Dan moeten ze het gewoon zeggen, dan doe ik het uit. Het is geen stilte coupe dus ik mag best mijn muziek aandoen. Was ook nog mooie Hardstylequote:Op maandag 8 oktober 2012 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk had de rest er ook last van maar die durven niks te zeggenJe bent gewoon een asociale lul als je hardop muziek draait in de trein.
Onze speciale knulletjequote:
Dit geef je moedquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor die geruststelling. Dit schenkt me weer genoeg moed.
Niet iedereen diggt die ongelofelijke tering herrie van een hardstyle.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan moeten ze het gewoon zeggen, dan doe ik het uit. Het is geen stilte coupe dus ik mag best mijn muziek aandoen. Was ook nog mooie Hardstyle. Ga dan niet met tranen in je ogen lopen schreeuwen. Weet zeker dat ze overspannen was ofzo. Ik had mijn laptop niet asociaal hard aanstaan en dat lachen met die maat kan toch ook wel even. Ik ben geen tuig
Nee, omdatquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik nog zeggen dat het bezittelijk voornaamwoord fout is?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit geef je moed
Niet dit schenkt me moed
Nu gaat steven zeggen dat jij je bek moet houden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik nog zeggen dat het bezittelijk voornaamwoord fout is?
Toch niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nu gaat steven zeggen dat jij je bek moet houden.
Dat zeg ik alleen tegen mijn kakkerlakiaanse medemensquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nu gaat steven zeggen dat jij je bek moet houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |