goede toevoeging!quote:
Deze tt is ok, maar wel wat te vroeg. Ik kan tts over avondeten op dit moment nog niet goed een plekje geven.quote:
Kan er niet meer bijquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En azijn gedronken, de azijnzeikerd die hij is haha
Maandje ongeveerquote:
68topicsquote:
Waar we keuvelen onder het genot van een schep Zuurkoolquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke tt stijn bedacht heeft.
Helaas zoiets denk ikquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar we keuvelen onder het genot van een schep Zuurkool
Doe dan 1000 scheppen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar we keuvelen onder het genot van een schep Zuurkool
ik ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik dyslectisch raak, ik vergeet al de hele dag woorden in mijn zinnen.
Best wel ernstig ditquote:
Her gaat het uitstekend. Donderdag is er trouwens darts.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja prima. Ik heb alleen niks meer om naar uit te kijken donderdag. Hoe gaat het met jou?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Her gaat het uitstekend. Donderdag is er trouwens darts.Ik weet dat je dit een stomme sport vindt, maar kijk er gewoon eens naar. Het is een nieuwe wereld die je betreedt, en dan moeten we wel nog de interlandweek doorkomen, heb jij al een noodpakket klaar liggen?
Ik heb al eens naar darts gekeken. Darts is geen sport.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Her gaat het uitstekend. Donderdag is er trouwens darts.Ik weet dat je dit een stomme sport vindt, maar kijk er gewoon eens naar. Het is een nieuwe wereld die je betreedt, en dan moeten we wel nog de interlandweek doorkomen, heb jij al een noodpakket klaar liggen?
En waarom nooit gewoon andere topics dan ouwe kaperquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. LaPo opent topic 1000 vind ik.
Nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WIl jij het betalen, dan ga ik het spelen
Omdat topic 1000 een historisch topic is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En waarom nooit gewoon andere topics dan ouwe kaper
Het is maar FOK! , doe niet zo absurd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat topic 1000 een historisch topic is.
Eigenlijk moeten we doen:
''Topic 1000 is een ode aan onze gevallen helden en bazen''.
Gelukkig hebben we nog ruim 3 weken tot het zo ver isquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat topic 1000 een historisch topic is.
Eigenlijk moeten we doen:
''Topic 1000 is een ode aan onze gevallen helden en bazen''.
Later zul je merken dat het niet maar FOK! is. HMF heeft dankzij FOK! dan zijn inmiddels wereldberoemde boeken kunnen verspreiden. Ik maak geen geintjequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is maar FOK! , doe niet zo absurd.
Dat is het punt dus, je neemt FOK! te serieusquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Later zul je merken dat het niet maar FOK! is. HMF heeft dankzij FOK! dan zijn inmiddels wereldberoemde boeken kunnen verspreiden. Ik maak geen geintje
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is het punt dus, je neemt FOK! te serieus
Ik moet dit even verwerken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is het punt dus, je neemt FOK! te serieus
Als het maar niet zo'n saai nachttopic wordt met alleen maar posts van Geo en Day-Vquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik jat topic 1000 sowieso. 'Haha, lolol, vriendjes voor het leven'
Het gaat een emotioneel moment worden voor ons allen.
Geen flauw ideequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Waar heeft hij het ineens allemaal over?
Nouja tenzij G3 tot de 4 weer zogenaamd dronken is natuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als het maar niet zo'n saai nachttopic wordt met alleen maar posts van Geo en Day-V
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nouja tenzij G3 tot de 4 weer zogenaamd dronken is natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |