Van Fok natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:41 schreef Cue_ het volgende:
Zou niet weten waar ik 4 verschillende dates vandaan zou moeten halen(die dan ook nog interessant zouden kunnen zijn)
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:41 schreef Cue_ het volgende:
die dan ook nog interessant zouden kunnen zijn
Dat mag tegenwoordig welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Geen borsthaar en zo. Ja, dan blijft er niet heel veel over hè...
Geen idee of het hip is. Ik heb er in ieder geval minder problemenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Is het weer hip ja?Ik wist van niks!
Dat komt omdat je ouder en derhalve realistischer wordt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee of het hip is. Ik heb er in ieder geval minder problemen
Eerder onder het mom.. jij wil je haar laten staan? Dan ik ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat komt omdat je ouder en derhalve realistischer wordt.
Je hebt wel eens een mannentorso gezien?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerder onder het mom.. jij wil je haar laten staan? Dan ik ook
Nog nooitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Je hebt wel eens een mannentorso gezien?
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar is toch geen beginnen aan?
Waxen schatquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Weet je wat een pakje scheermesjes van een beetje merk kost?
Harsenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Weet je wat een pakje scheermesjes van een beetje merk kost?
quote:
Jullie bekijken het maar!quote:
Goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe is het met u op deze prachtige morgen?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
Jullie bekijken het maar!
Ik ros er gewoon af en toe de tondeuse overheen en dan vind ik het wel best.
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee.
M'n duim doet zeer, ik was al om 7:00 op de zaak vanwege een grote storing, ik had geen Sultanas meer dus ik heb honger...
Ja, dahaag. Veel lichaamsbeharingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is als een goede whisky. Je moet het leren waarderen.
Je zusje heeft er anders geen probleem mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je zusje heeft er anders geen probleem mee.OrigineelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik vind masturberen niet saai.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een beetje als masturberen zeg maar...
Handstand onder de douche met de krachtige straal op de anus... en dán rukken!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:48 schreef Under_Score het volgende:
je kúnt er een heel avontuur van maken idd.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Handstand onder de douche met de krachtige straal op de anus... en dán rukken!
Ah, een ervaringsdeskundige. Vertel...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:48 schreef Under_Score het volgende:
je kúnt er een heel avontuur van maken idd.
En waar moet ik aan rukkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet niet of Samzz dat waardeert, zo'n krachtige waterstraal tegen haar anus...
Je clit, met een pincet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |