Ja tofquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
LeukVroeger vond ik hem nooit zo, maar nu (zelfs in de try-out) zat een leuke verhaallijn. Wat vond jij ervan?
Denk wel veel want er zat een lijn door het hele stuk. Het begin was geniaal trouwens. Met die huizenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef norich het volgende:
[..]
Ja tofBen benieuwd hoeveel van de try out in z'n definitieve programma komt
Ja vond ik ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Denk wel veel want er zat een lijn door het hele stuk. Het begin was geniaal trouwens. Met die huizen
Op een gegeven moment zie je hem aankomen maar ik moet toch lachenquote:
P.Y.T van Michael Jackson is ook wel wat voor jou.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Ha ha. Ik luister Kings Of Leon.
"She's only seventeen..." zingt ie.
"Nice." zei ik.
Got your nose!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
P.Y.T van Michael Jackson is ook wel wat voor jou.
Hmmm, kak dus. Jammer, het zag er op de foto's wel goed uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:54 schreef Kreator het volgende:
Het huis was trouwens mwah.
Alles supernetjes, maar ook c-kwaliteit. Deurklinken, deuren, airco's, etc was allemaal goedkope rommel. Koelkast, vaatwasser, oven en kookding waren 3 stapjes minder dan Indesit. Op zich dingen die je wel kan aanpassen.
In de keuken kon ik net staan (2m hoog) en onder de douche moest ik bukken om te passen. Waardeloos. Rest van het huis was ok, maar iets te klein.
Hij compenseert wel vaker...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:08 schreef Cue_ het volgende:
Waar je nu zit, zit je niet verkeerd. En het zou zonde zijn om te compenseren enkel omdat je graag snel weg wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |