Ik weet even niet meer wie het is.quote:
Onze Access koning.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet even niet meer wie het is..
Ik heb trouwens zin om te fotograferen. Hoop dat het zaterdag droog is. Tis perfect weer voor het bos met de macro.
Sorry. Ik zoek nog wel iemand die bij mij thuis naakt schoon wil maken tegen betaling in natura.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
Iemand toevallig hier die een vacature vrij heeft voor financieel administratief medewerker?
helaasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Sorry. Ik zoek nog wel iemand die bij mij thuis naakt schoon wil maken tegen betaling in natura.
Doet Miss Tuk dat niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry. Ik zoek nog wel iemand die bij mij thuis naakt schoon wil maken tegen betaling in natura.
Dat zeggen de onervaren dames wel vaker.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij vindt zij dat verschrikkelijk
Miss Tuk en schoonmaken.quote:
Nou, doe danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zeggen de onervaren dames wel vaker.
[..]
Miss Tuk en schoonmaken.Nee, dan doe ik het liever zelf.
Ah die. Ja cool. Lijkt me leuk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Onze Access koning.
Binnenkort doe ik weer een Urban-tripje met R1 racer. Dus als je daar zin in hebt...
Ik zit op het werk. Zondag is bij mij schoonmaakdag. "I Want To Break Free" er op en gaan met die banaan!quote:
Dan heb je dus ook geen schoonmaker nodigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zit op het werk. Zondag is bij mij schoonmaakdag. "I Want To Break Free" er op en gaan met die banaan!
Zal even op zoek gaan naar een leuke lokatie. Zal wel weer diep in het Ruhrgebiet worden, maar goed... het is niet anders.quote:
Niet perse. Ik vind het niet erg om te doen. Maar een lekkere naakte chick die de grond boent is niet verkeerd natuurlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook geen schoonmaker nodig.
Ik heb liever een naakte ventquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet perse. Ik vind het niet erg om te doen. Maar een lekkere naakte chick die de grond boent is niet verkeerd natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |