PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Over kalou was ook ophef en Havenaar speelt niet voor Nederland. Het gebeurt niet in het Nederlandse voetbal, wel op andere sportgebieden en in andere landen. Ik vind het uniek voor Nederland. Heel leuk hoor om een chinees aan te moedigen bij ping pong. Geeft niet dezelfde belevenis.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:09 schreef ertdop het volgende:
Kalou was toen ook raar, en mike havenaar speelt voor Japan:P
En goedkoopquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:12 schreef Patje1987 het volgende:
Kaboul stond op mijn lijstje ja. Die Djourou is ook een beer en snel
Het ging om het voorbeeldquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:18 schreef DutchSL het volgende:
Kalou wilde versneld Nederlander worden, dat is terecht niet gelukt. Douglas is hier netjes vijf jaar gebleven en mag dus zoals elke buitenlander zich naturaliseren.. dat staat los van voetbal, zo is de wet nu eenmaal.
Havenaar is in Japan geboren met een Japanse moeder, dus zo raar is dat niet.
En een Chinese pingponger die toch geen Olympische medailles kan winnen levert geen beleving op nee, maar een Nederlander van hetzelfde niveau toch ook niet. Pingpong
Nee, is hij nog steeds. Back in the old days, K2quote:
Ik heb er geen probleem mee dat hij Nederlander is maar ik hoef hem niet in het Nederlands elftal te zien. Hij is al op leeftijd en staat jonge talenten in de weg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:18 schreef DutchSL het volgende:
Kalou wilde versneld Nederlander worden, dat is terecht niet gelukt. Douglas is hier netjes vijf jaar gebleven en mag dus zoals elke buitenlander zich naturaliseren.. dat staat los van voetbal, zo is de wet nu eenmaal.
Havenaar is in Japan geboren met een Japanse moeder, dus zo raar is dat niet.
En een Chinese pingponger die toch geen Olympische medailles kan winnen levert geen beleving op nee, maar een Nederlander van hetzelfde niveau toch ook niet. Pingpong
Douglas? Die is 22 of 23.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee dat hij Nederlander is maar ik hoef hem niet in het Nederlands elftal te zien. Hij is al op leeftijd en staat jonge talenten in de weg.
Dacht dat hij al 25/26 was eigenlijk
Laat die jonge talenten maar uitgroeien tot toppers bij hun club. Het Nederlandse elftal hoort te bestaan uit spelers die kwalitatief beter zijn dan de rest. Als Douglas op het moment beter is dan een 19-jarige knul die net komt kijken, dan speel je gewoon met Douglas.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee dat hij Nederlander is maar ik hoef hem niet in het Nederlands elftal te zien. Hij is al op leeftijd en staat jonge talenten in de weg.
Dacht dat hij al 25/26 was eigenlijk
Mia Audina, Lornah Kiplagat en Troy Douglas hadden redelijk succes en maakten wel redelijk wat los (voor hun sport). Niemand interesseert zich voor die tafeltennisters omdat ze er niks van kunnen, ook niet als het echte Nederlandse meisjes waren..quote:
Ben ik het ook wel mee eens. De hele Ajax filosofie is leuk, maar wanneer komt er weer eens een top speler, een top aankoop.. En dan niet zoals de commentator bij ajax - real : Moisander top aankoop bij Ajax..quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:26 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Laat die jonge talenten maar uitgroeien tot toppers bij hun club. Het Nederlandse elftal hoort te bestaan uit spelers die kwalitatief beter zijn dan de rest. Als Douglas op het moment beter is dan een 19-jarige knul die net komt kijken, dan speel je gewoon met Douglas.
De jeugd een kans geven is leuk en aardig, maar je kunt het ook overdrijven zoals Ajax nu doet. Hebben geld zat, maar durven niet te investeren in spelers die bepalend kunnen zijn voor het elftal.
Veel spelers die Ajax nu in de selectie heeft rondlopen is echt niet Ajax waardig.
Moisander is een leuke verdediger voor in de Nederlandse competitie, maar het is niet iemand die je punten gaat bezorgen in Europese duels. En de transfer van Moisander ging ook alles behalve soepel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:28 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ben ik het ook wel mee eens. De hele Ajax filosofie is leuk, maar wanneer komt er weer eens een top speler, een top aankoop.. En dan niet zoals de commentator bij ajax - real : Moisander top aankoop bij Ajax..
Je had al geëdit alleen de ipad doet het verversen niet automatischquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zag het dacht dat hij al ouder was.
Douglas is echt niet zoveel beter dan wat er nu staat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:26 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Laat die jonge talenten maar uitgroeien tot toppers bij hun club. Het Nederlandse elftal hoort te bestaan uit spelers die kwalitatief beter zijn dan de rest. Als Douglas op het moment beter is dan een 19-jarige knul die net komt kijken, dan speel je gewoon met Douglas.
De jeugd een kans geven is leuk en aardig, maar je kunt het ook overdrijven zoals Ajax nu doet. Hebben geld zat, maar durven niet te investeren in spelers die bepalend kunnen zijn voor het elftal.
Veel spelers die Ajax nu in de selectie heeft rondlopen is echt niet Ajax waardig.
Waarom investeren. Dat kunnen ze amper deze dagen. Eriksen is in potentie een leuke speler.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:28 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ben ik het ook wel mee eens. De hele Ajax filosofie is leuk, maar wanneer komt er weer eens een top speler, een top aankoop.. En dan niet zoals de commentator bij ajax - real : Moisander top aankoop bij Ajax..
Ik had zelf stiekem gehoopt op Heitinga naar Ajax dit jaar. Bij zijn afscheidswedstrijd vertelde die bij ze toespraak ook: 1 ding is zeker ik kom terug. En hij kwam bij Everton niet echt aan spelen. Maar dat is t niet geworden helaas!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Douglas is echt niet zoveel beter dan wat er nu staat.
De laatste keer dat Ajax ging investeren pakte inderdaad heel goed uit. Sulejmani,Gabri,Oleguer en Janssen bijvoorbeeld. Die spelers waren ook niet Ajax waardig dan maar eigen jeugd een kans geven dan heb je tenminste iets om trots op te zijn.
Precies vroeger had je Suarez en Huntelaar die meteen wat toevoegde nu is dat alleen Djuricic die haalbaar is in de Eredivisie en daar heeft Ajax al genoeg spelersquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom investeren. Dat kunnen ze amper deze dagen. Eriksen is in potentie een leuke speler.
De echte talenten komen volgens mij nog steeds uit de eigen jeugd.
Net als Kuijt, Nistelrooij en al die andere namenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:33 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ik had zelf stiekem gehoopt op Heitinga naar Ajax dit jaar. Bij zijn afscheidswedstrijd vertelde die bij ze toespraak ook: 1 ding is zeker ik kom terug. En hij kwam bij Everton niet echt aan spelen. Maar dat is t niet geworden helaas!
Maar Kuijt zei dit bij iedere club dus die heeft nog een hele rits te gaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Net als Kuijt, Nistelrooij en al die andere namen
Haha, in dit geval had ik t zelfde gehoopt als de namen Stam en Davids. Of een Litmanen die terug kwam!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Net als Kuijt, Nistelrooij en al die andere namen
Djuricic is voor niemand in NL haalbaar, die moet flink wat kosten. Lens is haalbaar en voegt bij elke club iets toe. Maher is ook eerder haalbaar dan djuricic. Ik vind djuricic de beste aanvallende speler in de eredivisie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies vroeger had je Suarez en Huntelaar die meteen wat toevoegde nu is dat alleen Djuricic die haalbaar is in de Eredivisie en daar heeft Ajax al genoeg spelers
Helaas worden er dan gewoon net niet spelers gehaald. Theo was gewoon een prima speler voor Ajax, maar mocht haast nooit op de positie spelen waarmee hij zo succesvol was bij Twente.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Douglas is echt niet zoveel beter dan wat er nu staat.
De laatste keer dat Ajax ging investeren pakte inderdaad heel goed uit. Sulejmani,Gabri,Oleguer en Janssen bijvoorbeeld. Die spelers waren ook niet Ajax waardig dan maar eigen jeugd een kans geven dan heb je tenminste iets om trots op te zijn.
Stam kwam terug naar zijn oude club?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:35 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha, in dit geval had ik t zelfde gehoopt als de namen Stam en Davids. Of een Litmanen die terug kwam!
Die heeft nog bij Ajax gespeeld jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stam kwam terug naar zijn oude club?
Lens van PSV naar Ajax ja die zijn wel gek. Maher zie ik meteen de stap maken van AZ naar het buitenland. Djuricic is de enige die ik een tussenstop zie maken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Djuricic is voor niemand in NL haalbaar, die moet flink wat kosten. Lens is haalbaar en voegt bij elke club iets toe. Maher is ook eerder haalbaar dan djuricic. Ik vind djuricic de beste aanvallende speler in de eredivisie.
Dat was psv toch? Maar ging me meer om een ''grote naam''quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stam kwam terug naar zijn oude club?
Dat was niet zijn oude club. Psv, Cambuur en zwolle waren zijn oude clubs.quote:
Lens is een geweldenaar, ik hoop dat Fenerbahce eens gaat rondkijken in Nederland. Assaidi was makkelijk haalbaar voor ons. Lens zou voor een paar miljoen ook opgepikt kunnen worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Djuricic is voor niemand in NL haalbaar, die moet flink wat kosten. Lens is haalbaar en voegt bij elke club iets toe. Maher is ook eerder haalbaar dan djuricic. Ik vind djuricic de beste aanvallende speler in de eredivisie.
heb al een edit geplaatst.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat was niet zijn oude club. Psv, Cambuur en zwolle waren zijn oude clubs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |