abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117809381
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:25 schreef krullendhaar het volgende:
Ik weet niet of dit een echt artikel is maar dit zou een veel betere telefoon zijn;

Quad-core Dream S in the works

If this wasn’t enough to shake JiaYu then news that there is a quad-core version of the Dream X called the Dream S is in the works ought to worry them a little. Specification’s for the quad-core Dream S include a quad-core 1.7Ghz Nvidia Tegra 3 CPU, 2GB RAM, 4.5 inch IPS screen with full 1920 x 1080 HD resolution, 13 mega-pixel camera, and a larger 3500mAh battery.

There is no release date scheduled for the Dream S however expect prices to be around 1450 Yuan at launch! ($230) (whatt?!)

(site: http://www.gizchina.com/2(...)x-quad-core-dream-s/ )
2 GB RAM wil ik wel geloven, die schermresolutie lijkt me overdreven. En die 13 megapixel zal ook weinig voorstellen (in ieder geval niet aanvoelen als 13 mp). Lijkt mij te mooi om waar te zijn. En zoals iemand al zei, geen releasedatum...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2012 12:13:22 ]
pi_117809514
Filmpje:
http://v.youku.com/v_show/id_XNDU5MzY5OTcy.html

wel crappy kwaliteit filmpje :P

en nog een unbox filmpje:
http://v.youku.com/v_show/id_XNDU4MDg4OTk2.html
pi_117809936
quote:
9s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:07 schreef emmyemmy het volgende:
Gaat het alleen nog maar om de zwarte?
Er is nog niets uitgeleverd door de wholesalers.
pi_117810098
Dat weet ik, maar er worden dus alleen nog maar zwarte gemaakt?
pi_117810280
Yay S3 is verzonden :D.

Mailtje van Lightake na mijn annuleringsverzoek:

quote:
Hi friend,

Thanks for your order Q---.

This is Nicole from lightake.com.

For JiaYu G3 cell phone, now we are still waiting for the goods from supplier, and we are not sure when it will be released.

Actually all online stores are still in pre-order, we hopefully it will be released within this month.

If you still want it, pls wait patiently, we will ship your order once it released.

If not,how about you choose other items to make a exchange?

Our table PC is sold well, maybe, you can choose this kind of items to change Jiayu G3.

If you like a refund, we will do it as your requirement.

Thanks for your support and hope your understanding.

Best regards.

Nicole
Geen referral hier.
pi_117810354
Lol ook altijd dat waarom koop je niet wat anders xD. Je besteld een telefoon waarom zou je dan in plaats van die telefoon een tablet kopen. Als je iets anders wil dan had je dat wel al besteld..
pi_117810568
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:45 schreef ebayaccountje het volgende:
Lol ook altijd dat waarom koop je niet wat anders xD. Je besteld een telefoon waarom zou je dan in plaats van die telefoon een tablet kopen. Als je iets anders wil dan had je dat wel al besteld..
Ach je kan het toch proberen. Latente behoeftes... Ze geven ook duidelijk aan dat ze het geld ook terug willen sturen, dus prima gedaan :)
pi_117814441
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:53 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Ach je kan het toch proberen. Latente behoeftes... Ze geven ook duidelijk aan dat ze het geld ook terug willen sturen, dus prima gedaan :)
Je kan het proberen ja :p maar beter lijkt mij gewoon het geld direct terug te sturen dat is voor de klant heel positief. Nu krijg je het idee dat ze denken die kut westerlingen hebben toch geld zat en kopen toch wel rotzooi dat ze niet nodig hebben xD. Maar ja kan ook wel zo zijn dat alleen ik dat zo zie lol.
pi_117818407
Vind het netjes, en ook dit gebeurt toch in westerse landen ook
maak het zeker wel een aantal keer per jaar mee, dat hier in NL ergens een aanbieding is..
je naar de winkel gaat of hem snel via internet al besteld, deze dan wil ophalen en vervolgens uit verkocht blijkt te zijn... vaak krijg je dan nog wel ff te horen: Maar we hebben wel dit vergelijkbare model, of misschien is dit iets voor u?

heel normaal lijkt mij :P? daarnaast staat er ook netjes dat indien er geen interesse is voor een ander product, je gewoon je geld terug kan krijgen :)
pi_117818466
Mijn bestelling blijft staan, alleen vind ik het raar dat er blijkbaar weinig communicatie is tussen lightake en Jiayu.

Ten tijden van preorder heb je toch iets van communicatie, om bijvoorbeeld de prijsafspraken ed te maken en als je klanten vragen naar wanneer er uitgeleverd wordt kan je toch iets melden richting je afnemers. Ik begrijp dat het product erg nieuw is, er kan altijd iets niet goed lopen op je productie lijn oid, maar iets meer info is altijd welkom..
pi_117818666
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:35 schreef henkieve het volgende:
Mijn bestelling blijft staan, alleen vind ik het raar dat er blijkbaar weinig communicatie is tussen lightake en Jiayu.

Ten tijden van preorder heb je toch iets van communicatie, om bijvoorbeeld de prijsafspraken ed te maken en als je klanten vragen naar wanneer er uitgeleverd wordt kan je toch iets melden richting je afnemers. Ik begrijp dat het product erg nieuw is, er kan altijd iets niet goed lopen op je productie lijn oid, maar iets meer info is altijd welkom..
Dat is dus iets wat jiayu inderdaad niet goed voor me kaar heeft, prima telefoon met prima prijs..
maar communicatie naar klanten toe is echt enorm slecht.. ook al die delays en dergelijke..
zijn we met zijn alle blij dat de Jiayu G3 eindelijk zijn netwerklicentie heeft, dat er productie is..
dat er 10.000 over 2-3 dagen klaar zouden liggen.. Weten we weer niet wanneer lightake ze uberhaupt krijgt, omdat Jiayu geen preordering accepteert :')
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:42:28 #162
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117818739
Van het Jiayu forum:
quote:
G3 simple standby absolutely exceed the performance of the G2 wade standby 5 days no problem, provided that the telephone is not a lot, play less games. 4.5-inch screen is certainly very power-hungry, recommendations usually used according to the actual needs as much as possible to reduce the screen brightness to reduce power consumption. Other currently due to the MTK underlying code reasons, the battery is calculated display is not accurate, and I found that the last 15% is very durable, so the battery percentage is for reference only. Later we will be improved through the optimization of ROM.
5 dagen standby tijd dus :) (geclaimd, ja, het moet zich nog maar bewijzen, maar toch!)

En volgens mij suggereert deze beste meneer/mevrouw dat je het scherm van je telefoon goed plat kan krijgen (als het scherm wat omhoog komt) door wat boeken er op te stapelen :P
quote:
slightly warped screen how to deal with? The external screen recommendations seriously warped screen Depot processing. G3 fixed screen using double-sided tape, double-sided adhesive itself is flexible, the slight loosening is a normal phenomenon. Do not worry if you can use books pressed the screen for some time.
Bron: http://bbs.ejiayu.com/thread-259411-1-1.html
pi_117818847
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:40 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat is dus iets wat jiayu inderdaad niet goed voor me kaar heeft, prima telefoon met prima prijs..
maar communicatie naar klanten toe is echt enorm slecht.. ook al die delays en dergelijke..
zijn we met zijn alle blij dat de Jiayu G3 eindelijk zijn netwerklicentie heeft, dat er productie is..
dat er 10.000 over 2-3 dagen klaar zouden liggen.. Weten we weer niet wanneer lightake ze uberhaupt krijgt, omdat Jiayu geen preordering accepteert :')
Ik heb ergens gelezen dat door de hoge aantal fouten in de eerste batch (10% vertoonde blijkbaar mankementen) dat de tweede batch goed gecontroleerd wordt en daarmee vertraging oploopt. Ze waren in feite klaar, door klagen van mensen worden ze gewoon goed gecontroleerd.

Liever dit dan net 1 van die 10 telefoons te krijgen waarvan het scherm los zit ofzo ;)
pi_117819113
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:45 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Ik heb ergens gelezen dat door de hoge aantal fouten in de eerste batch (10% vertoonde blijkbaar mankementen) dat de tweede batch goed gecontroleerd wordt en daarmee vertraging oploopt. Ze waren in feite klaar, door klagen van mensen worden ze gewoon goed gecontroleerd.

Liever dit dan net 1 van die 10 telefoons te krijgen waarvan het scherm los zit ofzo ;)
Ben hiermee inderdaad eens, wat mij betreft liever een maand extra wachten en 0-1% foutmarge dan nu uitleveren en 10% foutmarge.
pi_117820245
Achja, heb er sowieso wel vertrouwen in dat het goed komt.
Had alleen gehoopt hem voor het eind van oktober te hebben, en die deadline wordt zeer moeilijk denk ik :P
pi_117821248
Die kans is inderdaad denk niet heel groot :P

@dj_ko: Thanks voor nieuwe filmpjes, blijft leuk die unboxingen. Hopen dat ik zelf ook nog is zo'n filmpje mag maken van deze telefoon :7
pi_117822067
Heb toch nog even een mailtje gestuurd naar LighTake met de vermelding dat over de prijs op het pakketje en aanduiden als Java Phone. Had dit al aangegeven op de support pagina 10 dagen geleden maar daar kreeg ik dus geen antwoord op. Ook natuurlijk even gevraagd wat de status van de JiaYu's is en of ze al meer weten :P
  woensdag 10 oktober 2012 @ 18:16:42 #168
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117822365
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:16 schreef RobertNL het volgende:

Dames en heren: Let er wel even op dat je met het veranderen van de prijs de verkoper aanzet tot valsheid in geschrifte. Erg handig om dit hier te melden is het wellicht niet! (aka, niet meer doen dus!) Doen we in het China-shopping-topic ook niet!

Dat ze er vaak uit zich zelf een lage prijs opzetten kunnen wij ook niks aan doen O-)
pi_117822849
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:16 schreef Ravocs het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik een andere prijs wil in mijn bericht :P
pi_117822981
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:31 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik een andere prijs wil in mijn bericht :P
Het duid daar op. en ook dat mag niet..
daarnaast staat er wel duidelijk dat je hem wil aanduiden als javaphone, en ook dat is tegen de regels om een ander product op te geven dan de werkelijke inhoud :P
pi_117823451
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:34 schreef Downstar het volgende:

[..]

Het duid daar op. en ook dat mag niet..
daarnaast staat er wel duidelijk dat je hem wil aanduiden als javaphone, en ook dat is tegen de regels om een ander product op te geven dan de werkelijke inhoud :P
Oke ik zal er voortaan rekening mee houden :P
pi_117825694
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:33 schreef Downstar het volgende:
Vind het netjes, en ook dit gebeurt toch in westerse landen ook
maak het zeker wel een aantal keer per jaar mee, dat hier in NL ergens een aanbieding is..
je naar de winkel gaat of hem snel via internet al besteld, deze dan wil ophalen en vervolgens uit verkocht blijkt te zijn... vaak krijg je dan nog wel ff te horen: Maar we hebben wel dit vergelijkbare model, of misschien is dit iets voor u?

heel normaal lijkt mij :P? daarnaast staat er ook netjes dat indien er geen interesse is voor een ander product, je gewoon je geld terug kan krijgen :)
Dat is nog veel erger want dan bestellen ze vaak ook expres te weinig. laat ik het zo zeggen; ik ga normaal niet naar de winkels waar ze een 'week' aanbieding ofzo hebben dat je er op maandag ochtend staat en het is al uitverkocht pure afzetterij en ik zou alleen sagarijnig/boos worden en er niet meer komen. (maar ik jaag niet op aanbiedingen normaal)
pi_117827488
Laten we ervan uit gaan dat men idd de qualiteit slag maakt en dat het gewoon iets langer duurt, het gaat ons allen natuurlijk om een goede phone..
pi_117828291
Sorry als ik misschien vragen stel die er al eerder zijn gesteld en ik weet dat jullie helemaal wauw van de G3 zijn (ik kijk veel in het China webshop topic). Maar, mijn telefoon is kapot (HTC Sensation), niet meer te repareren en ik heb nu tijdelijk een telefoon te leen die ik snel moet teruggeven.

Nu zit ik een beetje te kijken en die G2 voldoet in principe wel aan wat ik voor telefoon zoek. G3 kost me teveel tijd om te wachten.

Nu was ik aan het zoeken en kom ik deze tegen:

http://www.aliexpress.com(...)-WiFi/656449166.html

Ik lees alles zo door, maar:

Kan je net zo snel internetten als dat ik op mijn Sensation deed? (HSDPA), is WCDMA hetzelfde, of heb je alleen 3G?

En is dit een goede aanbieding, icm verzending via DHL 151,- dollar. Normaal koop ik alleen via eBay en ben dus niet bekend met aliexpress. Of is er misschien een betere aanbieding / telefoon die ik over het hoofd zie?

Thanks als jullie wat antwoorden voor me hebben :)
Wie niet dom is moet slim zijn!
  woensdag 10 oktober 2012 @ 20:43:07 #175
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117828978
Frequentiebereik Sensation: 850MHz, 900MHz, 1800MHz , 1900MHz , 2100MHz
(http://tweakers.net/price(...)-zwart.html#tab:info)
Frequentiebereik Tianji: 800/850/1800/1900/2100
(http://www.aliexpress.com(...)-WiFi/656449166.html)

Lijkt er op van wel :)

Maar mag ik vragen waarom dit in het Jiayu G3 forum wordt gesteld? :P
  woensdag 10 oktober 2012 @ 20:44:20 #176
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_117829037
Die Tianji S3 vind ik wel twijfelachtig. Op verschillende sites staat dat de batterij bijvoorbeeld maar 1200mah is, dat is wel heel erg weinig. Alleen daarom zou ik er al niet voor gaan, dan kan je er nog geen dag mee doen. En dan laat ik het matige scherm en 512MB geheugen nog buiten beschouwing...
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_117829253
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:43 schreef Ravocs het volgende:

Thanks, wist niet precies hoe dat allemaal zat.

Maar ik dacht dat dit het Jiayu topic was gezien de OP, de topicnaam en aangezien het webshop topic niet vervuild mag worden daarmee vroeg ik het maar hier :P

Dan die maar bestellen :) Ben benieuwd dan ;). Is dit een Jiayu G2 of heb is het alleen hetzelfde moederbord ofzo? :P
pi_117832761
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:45 schreef tharonny het volgende:
Die kans is inderdaad denk niet heel groot :P

@dj_ko: Thanks voor nieuwe filmpjes, blijft leuk die unboxingen. Hopen dat ik zelf ook nog is zo'n filmpje mag maken van deze telefoon :7
No problem, als ik hem met mn dhl shipping op tijd binnen heb ga ik er denk ik ook 1 maken ;)
pi_117834911
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:43 schreef Ravocs het volgende:

Waarom niet dan? hij vraagt toch of de Jiayu g2 een goede deal is?
dit topic is geen G3 topic opzich, maar meer een Jiayu topic in het algemeen..

Daarnaast worden ook andere telefoons hier besproken, dus..

@peejie_ je vraag kan ik helaas niet zo beantwoorden qua snelheden.. ik heb daar geen idee over :P.. toch vin dik 150 niet heel gek, maar toch wat zonde gezien de G3 ( wat toch wel een stukje beter is.. en eventueel volgende maand in je bezit kan zijn... maargoed als je echt niet langer kan wachten is een g2 een prima telefoon :D!

UPDATE: wacht ik dacht dat de link zal leiden naar een G2 op aliexpress :P.. bovenstaande kun je dus beschouwen als niet goed gelezen :P ( toch blijft de geupdate G2 ook een prima telefoon :D, al is die geloof ik ook nog niet uit :P)
pi_117835242
quote:
6s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:48 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Thanks, wist niet precies hoe dat allemaal zat.

Maar ik dacht dat dit het Jiayu topic was gezien de OP, de topicnaam en aangezien het webshop topic niet vervuild mag worden daarmee vroeg ik het maar hier :P

[b]Dan die maar bestellen :) Ben benieuwd dan ;). Is dit een Jiayu G2 of heb is het alleen hetzelfde moederbord ofzo? :P [/b]
Ben ik nou zo dom of snap ik gewoon je vraag niet omdat er iets vet onduidelijk is :P??

allereest welke telefoon ben je nu vanplan te bestellen? ( zoals je aanduid in je eerste zin?)
en daarna is dit een Jiayu G2 of alleen hetzelfde moederbord? met welke tel vergelijk je hem :P?
pi_117838707
Hopelijk duurt het niet tot november ?
http://www.etotalk.com/ji(...)&number_of_uploads=0
pi_117838957
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:29 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ben ik nou zo dom of snap ik gewoon je vraag niet omdat er iets vet onduidelijk is :P??

allereest welke telefoon ben je nu vanplan te bestellen? ( zoals je aanduid in je eerste zin?)
en daarna is dit een Jiayu G2 of alleen hetzelfde moederbord? met welke tel vergelijk je hem :P?
Ja mijn fout, ik haalde twee dingen door elkaar. Zocht eerst op Jiayu en daarna op mtk6577, dacht dat dat een andere naam zou zijn voor de G2, maar dat is dus een type processor ofzo wat er gebruikt wordt. Wat dus ook weer in deze telefoon gebruikt wordt :P. Maar is er ook nog een ander topic dat over Chinese Telefoons gaat dan? Zit mobiel dus lastiger zoeken :P Sorry vor de spraakverwarring :D
pi_117839019
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:27 schreef stefke001 het volgende:
Lijkt me dat daar de verzendtijd ook al in is mee gerekend aangezien die italiaan ook vraagt hoelang het verzenden duurt.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:44:02 #184
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117839310
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:27 schreef stefke001 het volgende:
Gewoon een gok. (bijna) geen enkele wholesaler weet wanneer hij uitkomt.

quote:
6s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:30 schreef PeeJie_ het volgende:
Sorry als ik misschien vragen stel die er al eerder zijn gesteld en ik weet dat jullie helemaal wauw van de G3 zijn (ik kijk veel in het China webshop topic). Maar, mijn telefoon is kapot (HTC Sensation), niet meer te repareren en ik heb nu tijdelijk een telefoon te leen die ik snel moet teruggeven.

Nu zit ik een beetje te kijken en die G2 voldoet in principe wel aan wat ik voor telefoon zoek. G3 kost me teveel tijd om te wachten.

Nu was ik aan het zoeken en kom ik deze tegen:

http://www.aliexpress.com(...)-WiFi/656449166.html

Ik lees alles zo door, maar:

Kan je net zo snel internetten als dat ik op mijn Sensation deed? (HSDPA), is WCDMA hetzelfde, of heb je alleen 3G?

En is dit een goede aanbieding, icm verzending via DHL 151,- dollar. Normaal koop ik alleen via eBay en ben dus niet bekend met aliexpress. Of is er misschien een betere aanbieding / telefoon die ik over het hoofd zie?

Thanks als jullie wat antwoorden voor me hebben :)
Matige telefoon qua geheugen en batterij zoals al aangegeven.

Zou spec wise eerder naar zoiets met DHL shipping kijken:
http://etotalk.com/zte-v9(...)ation-led_p3164.html
(dit is de eerste de beste shop die ik pak prijs kan dus vast lager zijn op Aliexpress en dergelijke).

Jiayu G2 (dualcore + 1GB)
Newman (heeft vast een telefoon met de zelfde specs als de ZTE hierboven)
Oppo (Idem als newman)
Zopo (item als newman)

Als je wat gevonden hebt kan je het wel melden in dit of het Chinese webshop topic ;) Dan laten we ons licht er wel even over schijnen :D!

Als je iets goedkoper wil kan je ook kijken naar een telefoon met MTK 6575 processor en 1 GB ram van de bovenstaande merken. Die doen het ook prima!
Ja bovenstaande telefoons zijn duurder als de G3 maar hij heeft haast en de G3 niet :P!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117844657
wie heeft hier eigenlijk die etotalk gepresenteerd..
wat een geldwolven zijn dat zeg.. een telefoon shippen naar NL via normale airmail kost bij hun alleen al 25$ :P!
pi_117846418
Mailtje naar Lightake gestuurd met het verzoek of ze mijn bestelling kunnen splitsen. Heb een aantal dingen met de G3 mee besteld die gewoon op voorraad zijn. Achteraf misschien niet zo slim natuurlijk, maargoed :+

Ik stuurde dit:
"Hello,
On 9 September 2012 I made an order with ordernummer Q123456789. This order includes the Jiayu G3 telephone. Is it possible to split the order so that you send the products that are ready now and the second shipment is the phone? Thanks a lot!
Best wishes,
Bram"

Krijg ik deze geweldige reply:

"Hi friend,
This is Tina from lightake.com
For JiaYu G3 cell phone, now we are still waiting for the goods from supplier, and we are not sure when it will be released.
Actually all online stores are still in pre-order, we hopefully it will be released within this month.
If you really want it, pls wait patiently, we will ship your order once it released.
If not, you can ask refund from us within 60 day after payment.
Thanks for your support and hope your understanding.
Have a nice day.
Best regards.
Tina"

En ik maar denken dat ik duidelijk genoeg was :'(
Maar weer een reply erachteraan. Gelukkig gaat om wat simpel niet noodzakelijk spul, een laserpennetje en een stylus :+
pi_117847398
If not, you can ask refund from us within 60 day after payment.

Dus als ze je geld langer dan 60 dagen hebben en de Jiayu is nog niet uitgeleverd dan krijg je geen refund meer als je zou willen cancellen??
pi_117847565
Was me nog niet opgevallen, maar dat klinkt inderdaad een beetje eng :{
pi_117848804
S3 komt zo binnen :D.

Werd wel eens tijd, na 3,5 jaar met de iPhone 3GS.
Geen referral hier.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 12:24:30 #190
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117849032
Hoezo krijg je jouw G3 nu al dan? Je woont in China en hebt via ejiayu besteld? :o
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117849182
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:24 schreef shiznuts het volgende:
Hoezo krijg je jouw G3 nu al dan? Je woont in China en hebt via ejiayu besteld? :o
S3 niet G3 weet n iet waarom die overloper hier nog is xD, wss omdat het G3 topic toch veel beter is.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 12:33:03 #192
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117849310
Dat was inderdaad de hint in mijn vraagstelling. Als je niet een phone uit China hebt besteld, wat moeten wij in dit topic dan in godsnaam aan met die voor ons oninteressante info over de levering van een Samsung-phone? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117850475
Hopelijk komt de g3 morgen bij lightake binnen.
10 dagen na de eerste lading.
Stoned ape theory
pi_117850559
fastcardtech zou er 19 in stock hebben :')

Zie reacties onderaan van een medewerker.

http://www.fastcardtech.c(...)reen-8MP-Camera.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 11 oktober 2012 @ 13:15:51 #195
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117850675
;( Fastcardtech responseteam. _O- Haha.
pi_117851012
Geloof het niet :P
pi_117851040
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:12 schreef rene90 het volgende:
fastcardtech zou er 19 in stock hebben :')

Zie reacties onderaan van een medewerker.

http://www.fastcardtech.c(...)reen-8MP-Camera.html
Fastcardtech :') - maar ze roepen misschien niet zomaar dat ze er 19 hebben, hun pre-order staat dicht nu omdat iedereen begint te krijsen wanneer hun phone verzonden wordt haha.
pi_117852490
Mail ontvangen van Lightake dat ze niet het adres willen wijzigen van de bestelling, mag 'm wel annuleren. Rare jongens.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:10:21 #199
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_117852643
quote:
17s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:07 schreef DeHeer het volgende:
Mail ontvangen van Lightake dat ze niet het adres willen wijzigen van de bestelling, mag 'm wel annuleren. Rare jongens.
Is het niet een beveiliging? Ze sturen het standaard naar je paypal adres. Er zijn veel meer bedrijven (kijk maar op Ebay) die dat inmiddels doen, ze hebben zeker iets te vaak last gehad van fraude...
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_117856905
Geen idee hoe accuraat de foto van Fastcardtech is. Maar daar zie je dus de grijze en de zilveren op (lijkt mij dan, gezien wit nergens verkocht wordt) Ze schijnen 20 stuks in voorraad te hebben sinds vandaag. Maargoed, lekker belangrijk: maar het ging mij om de kleur v/d exemplaren op de foto. Geen idee of dit al een oude foto is en dus een pre-productie exemplaar is of een nieuwe foto met het daadwerkelijke ontwerp. Inmiddels heb ik de mijne maar omgezet naar zwart, geen zin om bij grijs of zilver nog voor verrassingen komen te staan dat in het echie de kleur me niet aanstaat. En die zwarte vind ik heel donkergrijs ogen, niet eens echt zwart.
mag het weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')