grins ilvl 360 maar zover ben ik nog nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon direct LFR joinen zodra het kan! Je hebt géén idee hoe simpel dat is. Een normal dungeon is nog een uitdaging vergeleken met LFR.
Dat is een domme vraag jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
LD, das lang geleden![]()
Speel jij ook nog? domme vraag![]()
Heroics doen en je komt al een heel eind! De boots van de Sha-questquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
grins ilvl 360 maar zover ben ik nog nietin cat topte ik de meters met m'n ret pally
maar ik Tank liever
Nee *@*@#&@)# Bliz doet dat niet vanwege technische verschillen .stelletje eikels . ik heb nog geen dungeon gedaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heroics doen en je komt al een heel eind! De boots van de Sha-quest
Kon je je US account niet omzetten naar een EU account?
Allemachtig, wat idioot eigenlijk. Zo moeilijk kan dat toch niet zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
Nee *@*@#&@)# Bliz doet dat niet vanwege technische verschillen .stelletje eikels . ik heb nog geen dungeon gedaan
tja ik hoop dat ze het ooit mogenlijk maken want dan zet ik ze als nog omquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een erg toffe collega die in de US speelt en ze dacht er over om haar account EU te maken. Zal ze blij zijn met dat nieuws.
Nou, inderdaad. Een char weer naar max level levelen dat lukt iedereen wel, maar om al die achievements opnieuw te doen en al die pets en mounts weer te verzamelen. Pfff, ik moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het zou op zn minst leuk zijn als ze je achievements, mounts en pets over konden zetten.
Het doet nog steeds pijn als ik aan alle achievements en mounts denk die op mn oude account staan. Maar unbannen doet blizz niet aan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Nou, inderdaad. Een char weer naar max level levelen dat lukt iedereen wel, maar om al die achievements opnieuw te doen en al die pets en mounts weer te verzamelen. Pfff, ik moet er niet aan denken.
Ja maar ook het terug brengen van consecration die je nu met een glyph onder trash kan flikkeren en niet meer 50% van je mana opvreet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
Tanking in Pandamonia is wat veranderd dan dat het was. Voor de pally in iedergeval met het weghalen van abilities.
Met 3 avonden of meer, heb je dan wel tijd voor een sociaal leven of is het werken dan thuiskomen en direct raiden etc... ik weet dat in de tijd dat ik vier avonden deed een klein beetje extra drukte op de weg zorgde al voor een tijds druk probleem.
Echt leuk. Onze main healer deed een run met mij en we wipte bijna waarop ik vrolijk mijzelf op hield. Vervolgens zei ze "Pff that was close." waarop ik antwoorden "Nah. I'm just that good. xD"quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat hoor ik van bijna alle tanks op het moment
uitdaging morchok HC zonder healsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hehe, dat is zeker nice.
Zo heb ik tijdens DS10 wel eens met onze healers op vent afgesproken onze main tank niet te healen tijdens thrash, omdat hij een beetje liep te etteren op ventrillo.
Bleef hij ook gewoon leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |