Alleen als je bepaalde mounts en spullen wiltquote:
inderdaad, nu wat heroics doen en terwijl in de queue wat archae lvlen van 0quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen als je bepaalde mounts en spullen wilt
Ik sla een hele reeks dailies over, kan altijd nog wel een keer. Alles hoeft niet NU.
Welke bedoel je?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:06 schreef Blistering het volgende:
Is die Scepter archeo mount al wat makkelijker te krijgen dan pakweg een jaar/anderhalfjaar geleden?
eerde world of grindcraftquote:
De scepter, dat zeg ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welke bedoel je?
Je kan overigens door archeology digsites in Pandaria te doen, crates bij Brann Bronzebeard kopen mer daarin Tol'Vir (en andere natuurlijk) fragments. Moet je wel van klikken houden dus
Ah, dat beest, dacht al dat je die bug bedoelde maar wist niet hoe die heette. Heb ik ook nog steeds nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:36 schreef Blistering het volgende:
De scepter, dat zeg ik
http://www.wowhead.com/spell=92148
quote:The conflict between the Horde and the Alliance has ignited a new series of daily quests along the shore of the Krasarang Wilds.
grind grind, welke factie is dat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
Goed nieuws uit de patchnotes van 5.1:
[..]
omgquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
Goed nieuws uit de patchnotes van 5.1:
Volledige notes hier: http://www.mmo-champion.c(...)Official-Patch-Notesquote:The Pandaren Campaign begins!
• The conflict between the Horde and the Alliance has ignited a new series of daily quests along the shore of the Krasarang Wilds.
• Players can visit their faction strongholds in the Vale of Eternal Blossoms to begin the quest to summon their war fleets to the continent of Pandaria. (Please note: The Alliance version of this quest is not yet complete, but will still unlock the new missions and features).
• Players will both valiantly defend their faction’s outpost and assault the opposing faction's headquarters.
• Two new Reputations have been added: Alliance players can earn reputation with Operation: Shieldwall, while Horde players will curry favor with the Dominance Offensive.
• Players can slay rival NPCs and opposing faction players along the shore to earn commissions that can be spent to upgrade their faction's base.
• Look for strategic objectives to capture, including graveyards and towers. Commissions can be spent to recruit guards that will help protect this captured territory!
• Players who are truly dedicated to their faction can spend their commissions on an item that will give their fellows an extra reputation group quest for the day. Horde players can speak with Ongrom Black Tooth, while Alliance players can contact Proveditor Grantley for details.
Je ziet der echt passie uitstralen als ze er over verteld. Vind ik mooiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor, die hebben wel lol
En Paragon is niet het enige guild wat uren en uren oefent op de ptr
Kijk, ze legt even uit hoeveel lol ze hebben:
twee mensen uit die documentaire zitten in mijn guild nu, zo raar om ze in die docu te zien![]()
Ik vind haar ook leukquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:53 schreef pl4kkie het volgende:
Je ziet der echt passie uitstralen als ze er over verteld. Vind ik mooi
heel herkenbaar. Ik heb het ook zovaak gehad. Gister nog krijg ik de feets van de de quest van Sha of Anger en win ik even later ook feets bij LFR. 2 epic feets.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:04 schreef Sapstengel het volgende:
En zoals altijd, koop ik shoulders van valor, win ik ze ook in LFR. Nouja het scheelt dat die valor een hoger ilvl hebben.
En het tweede deel is nog niet open, of wel? Je kan pas 3 bazen doen in LFR op dit moment.
Ik besloot mijn chest van het AH af te halen omdat ik die toch zelf nog ging maken, maar nog niet honored was met de Golden Lotus. Chest gekocht, 2 dagen later kon ik hem zelf maken en voor 9k meer op het AH verkochtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik moet zeggen ik probeer niets te kopen op de AH maar alleen zelf te maken of te laten maken. Al de mounts die ik wil kosten al een fortuin dus ik heb geen goud voor gear van de AH te kopen
10 achievpuntenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
De yak is gaafde kleine dan . de grote voor 120K ? ehmmmmm nee dat gaat hem nie nooit worden. De grand ice mammoet is ook ideal met de repairbot
.
Over maken en verkopen de twee schilden tank/healer verkopen prima
108kquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
De yak is gaafde kleine dan . de grote voor 120K ? ehmmmmm nee dat gaat hem nie nooit worden. De grand ice mammoet is ook ideal met de repairbot
.
Over maken en verkopen de twee schilden tank/healer verkopen prima
Er is echt wel een verschil tussen de horde en Alliance chopperquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
beetje belachelijk want juist die mounts zijn duur en er is geen echt verschil. Ik geloof dat ik ergens las dat die twee gefixed worden door Bliz. ze kosten de zelfde mats /rep horde of alliance kant en zijn duur
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:50 schreef Pritt het volgende:
Nog mensen die geapplied hebben bij de nieuwe Nihilium?
Misschien een goede reden voor mij om uit retirement te komen.
Niet persoonlijk, maar in Vanilla wel veel in het wereldje gezeten. Daarna nooit meer echt serieus gespeeld. Zag nu op zijn livestream dat hij weer was begonnen met een raidgroep. Lijkt mij best leuk om weer eens die raid-schoenen aan te trekken.quote:
Eén van de eisen was dat je in een world top 10 guild hebt geraid. Ik neem aan dat je daar dus aan voldoet. Daarbij is het niet echt een sociaal leuk iemand, maar veel plezierquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:20 schreef Pritt het volgende:
Niet persoonlijk, maar in Vanilla wel veel in het wereldje gezeten. Daarna nooit meer echt serieus gespeeld. Zag nu op zijn livestream dat hij weer was begonnen met een raidgroep. Lijkt mij best leuk om weer eens die raid-schoenen aan te trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, hoe impressive ben je als je sinds vanilla al niet meer hebt geraid? Ze hebben al 1 boss neer op heroic overigens
[ Bericht 33% gewijzigd door Isabeau op 12-10-2012 15:47:10 ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |