abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117897598
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:50 schreef Pritt het volgende:
Top 15 vanilla guild. Gister 2 uurtjes zijn stream bekeken. Daar gebeurde dingen waar je bij ons gewoon een /gkick kreeg en die werden daar door de vingers gezien dus zo bang ben ik niet. Zit mij alleen af te vragen of ik wel zoveel avonden paar week wil raiden. Iets meer benchen heb ik ook geen problemen mee. :D
Nou ja, succes en we horen het wel ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:55:40 #252
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_117897621
4 avonden in de week is toch normaal voor een top guild ?
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_117897634
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:55 schreef Lord Dreamer het volgende:
4 avonden in de week is toch normaal voor een top guild ?
Nee, dat is op zich belachelijk weinig tijdens progress.

daarbij zou ik het geen topguild willen noemen, nog niet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117897651
Speel momenteel op me Shaman.
nazgel@bloodhoof

Zou eigenlijk wat meer moeten spelen sinds de release van MOP.. maar helaas geen tijd.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:00:58 #255
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_117897860
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, dat is op zich belachelijk weinig tijdens progress.

daarbij zou ik het geen topguild willen noemen, nog niet
((hey dit mag ik wel weer quoten , vreemd))

Tja ik vind 4 avonden per week best veel. Top guilds is niets voor mij :D. Ik vidn questen, achievements halen en oude content complementeren veel te leuk om te doen :)
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_117898064
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
((hey dit mag ik wel weer quoten , vreemd))

Tja ik vind 4 avonden per week best veel. Top guilds is niets voor mij :D. Ik vidn questen, achievements halen en oude content complementeren veel te leuk om te doen :)
Ik moet er niet aan denken _O- Ik heb 3 avonden per week geraid en ik vond het al te veel verplichting. Ik zie hoe 'zwaar' op dit niveau raiden is tijdens progress en dan raidt mijn guild maar 5 dagen per week (wat dus echt heel weinig is vergeleken met de rest). Guild wat op het eind van Cata nr. 1 was raidde 7 dagen per week en dan niet alleen 's avonds, maar de hele dag (elkaar aflossen, neem ik aan).
pi_117898193
En nu heb ik mijn eigen raidgroepje met een vriend, dus we raiden wanneer wij willen *O* (en de 2 tanks kunnen, dat is wel zo praktisch...dps en healers zijn wel voorhanden).
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:09:11 #258
296917 Abby79
Being myself!
pi_117898197
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet er niet aan denken _O- Ik heb 3 avonden per week geraid en ik vond het al te veel verplichting. Ik zie hoe 'zwaar' op dit niveau raiden is tijdens progress en dan raidt mijn guild maar 5 dagen per week (wat dus echt heel weinig is vergeleken met de rest). Guild wat op het eind van Cata nr. 1 was raidde 7 dagen per week en dan niet alleen 's avonds, maar de hele dag (elkaar aflossen, neem ik aan).
Ik vraag me echt af hoe je dan in hemelsnaam nog lol hebt in het spel... (of hoe je je brood verdient :P)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_117898327
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:09 schreef Abby79 het volgende:
Ik vraag me echt af hoe je dan in hemelsnaam nog lol hebt in het spel... (of hoe je je brood verdient :P)
Oh, ze hebben wel lol hoor! :o

en ik heb echt respect voor de raiders in mijn guild met een fulltime baan _O_
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:14:46 #260
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_117898390
Tanking in Pandamonia is wat veranderd dan dat het was. Voor de pally in iedergeval met het weghalen van abilities.

Met 3 avonden of meer, heb je dan wel tijd voor een sociaal leven of is het werken dan thuiskomen en direct raiden etc... ik weet dat in de tijd dat ik vier avonden deed een klein beetje extra drukte op de weg zorgde al voor een tijds druk probleem.
pi_117898511
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
Tanking in Pandamonia is wat veranderd dan dat het was. Voor de pally in iedergeval met het weghalen van abilities.

Met 3 avonden of meer, heb je dan wel tijd voor een sociaal leven of is het werken dan thuiskomen en direct raiden etc... ik weet dat in de tijd dat ik vier avonden deed een klein beetje extra drukte op de weg zorgde al voor een tijds druk probleem.
Nou ja, met 3 avonden per week was mijn sociale leven niet helemaal weg hoor :P Het was woensdag, donderdag en zondag en dat ging op zich prima. Alleen ik moest er zijn en dat moeten, tsja, dat vond ik toch niet zo tof. Ik heb al een baan. Daarbij was ik op donderdag- en vrijdagochtend ook niet zo heel blij met de wekker om 6 uur :D
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:18:49 #262
296917 Abby79
Being myself!
pi_117898515
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:12 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ze hebben wel lol hoor! :o

en ik heb echt respect voor de raiders in mijn guild met een fulltime baan _O_
Ik doelde meer op die 7 dagen in de week groepen, hoewel voor mij 5 ook te veel is (maar dat heb ik vroeger ook wel eens gehaald in bepaalde periodes). Ik merk alleen dat ik dat nu echt niet meer zou kunnen opbrengen :).

Ik had vroeger met m'n 40-uur-in-de-week baan gemiddeld nog 38 uur in de week die ik in WoW stak, ik snap nu echt niet meer hoe ik dat ooit gedaan heb :P
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_117898557
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:18 schreef Abby79 het volgende:
Ik doelde meer op die 7 dagen in de week groepen, hoewel voor mij 5 ook te veel is (maar dat heb ik vroeger ook wel eens gehaald in bepaalde periodes). Ik merk alleen dat ik dat nu echt niet meer zou kunnen opbrengen :).

Ik had vroeger met m'n 40-uur-in-de-week baan gemiddeld nog 38 uur die ik in WoW stak, ik snap nu echt niet meer hoe ik dat ooit gedaan heb :P
Oh ja, die 7 dagen per week groepen ken ik niet echt. Alhoewel, mijn vriend wilde gaan spelen in Envy, maar die deden ook 7 dagen per week en daar had hij toen geen trek in. En ik wilde niet in dat guild. Andere reden.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:23:04 #264
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_117898664
40 uur werken in de week, 12,5 uur reistijd per week en dan nog 16 uur per week raiden . je gaat dan niet om 12 uur als de raid klaar is naar bed dus het werd vaak 1 uur en dan de wekker om 6:15 .. Ben zo blij dat ik daar vanaf ben. Doe mij maar gewoon een raid nu en dan en voor de rest fun times.
pi_117898808
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
40 uur werken in de week, 12,5 uur reistijd per week en dan nog 16 uur per week raiden . je gaat dan niet om 12 uur als de raid klaar is naar bed dus het werd vaak 1 uur en dan de wekker om 6:15 .. Ben zo blij dat ik daar vanaf ben. Doe mij maar gewoon een raid nu en dan en voor de rest fun times.
:Y :Y

Helemaal met je eens!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:30:06 #266
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_117898897
Maar ik moet wel zeggen dat het machtig was om de content zonder buffs te lijf te gaan en de eerste keer madness ( heb het geloof ik maar twee keer gehaald voor de buffs and nooit gedaan er na) was echt een overwinning.

Het mooiste gevecht vind ik nog altijd LK H 25 man :)
pi_117898954
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
Okee 108 dat is guildperks en repbonus eraf ? dan nog zelf 100 K is geen optie :P
Misschien guildperk wel,maar repbonus niet want heb hem gelijk gekocht zonder te questen in Kun-Lai :)
pi_117899109
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
Maar ik moet wel zeggen dat het machtig was om de content zonder buffs te lijf te gaan en de eerste keer madness ( heb het geloof ik maar twee keer gehaald voor de buffs and nooit gedaan er na) was echt een overwinning.

Het mooiste gevecht vind ik nog altijd LK H 25 man :)
Daar heb ik wel zo vaak op gewiped dat ik het geloof ik niet zo'n super gevecht meer vind :')
Op het laatst kwamen mensen niet eens meer opdagen op de zondagavond omdat dan alleen LK 25 H nog over was en ze geen zin hadden in een hele avond wipen (prima mentaliteit huh).
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:37:21 #269
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_117899164
Dat hoort er bij vind ik , als je voor bazen gaat met progressie weet je dat je kan wipen. Zelfs met geared lvl 85 wipen groepen er op. maar "Dawn of Light" is gewoon een sperfecte titel voor een Prot Pally :D
pi_117899464
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:37 schreef Lord Dreamer het volgende:
Dat hoort er bij vind ik , als je voor bazen gaat met progressie weet je dat je kan wipen. Zelfs met geared lvl 85 wipen groepen er op. maar "Dawn of Light" is gewoon een sperfecte titel voor een Prot Pally :D
Ja, maar die wipten dan al op Sindragosa omdat ze dachten dat het inmiddels wel tank & spank was geworden :')
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:00:37 #271
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_117899958
Yep hele zooi in het ijs :D maar de LK altijd op de defile wanneer je uit het shadow realm komt :D wipe.. meeste begrijpen niet dat je direct spread naar de rand . drop defile en terug naar binnen en afbrangden die hap. Het is zo eenvoudig :D ..

Maar nu eerst rustig alles op exalted brengen, dan de patch afwachten tot de bugs er uit zijn , wat dungeons doen, dan maar eens LFR als ik een hoog genoeg ilvl heb en dat zal het wel zijn denk ik zo. Daarnaast de rest van de chars levelen en het guilde levelen. level 12 en counting en maar twee mensen in de guild :D
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:01:02 #272
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_117899969
firelord bij een fire mage
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_117901417
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
Yep hele zooi in het ijs :D maar de LK altijd op de defile wanneer je uit het shadow realm komt :D wipe.. meeste begrijpen niet dat je direct spread naar de rand . drop defile en terug naar binnen en afbrangden die hap. Het is zo eenvoudig :D ..

Maar nu eerst rustig alles op exalted brengen, dan de patch afwachten tot de bugs er uit zijn , wat dungeons doen, dan maar eens LFR als ik een hoog genoeg ilvl heb en dat zal het wel zijn denk ik zo. Daarnaast de rest van de chars levelen en het guilde levelen. level 12 en counting en maar twee mensen in de guild :D
Gewoon direct LFR joinen zodra het kan! Je hebt géén idee hoe simpel dat is. Een normal dungeon is nog een uitdaging vergeleken met LFR.
pi_117901531
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:50 schreef Pritt het volgende:
Top 15 vanilla guild. Gister 2 uurtjes zijn stream bekeken. Daar gebeurde dingen waar je bij ons gewoon een /gkick kreeg en die werden daar door de vingers gezien dus zo bang ben ik niet. Zit mij alleen af te vragen of ik wel zoveel avonden paar week wil raiden. Iets meer benchen heb ik ook geen problemen mee. :D
Ben je er inmiddels overigens ook al achter dat je moet betalen voor een plekje in zijn guild? *O*
pi_117901676
LD, das lang geleden :W

Speel jij ook nog? domme vraag :@

[ Bericht 31% gewijzigd door Asschen_sukar op 12-10-2012 18:17:04 ]
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')